טיפים לשיווק יעיל באימייל ? הרשימה
דף הבית  >>  >>  הרשם  |  התחבר
מאמרים

טיפים לשיווק יעיל באימייל ? הרשימה 

מאת    [ 17/02/2008 ]
מילים במאמר: 442   [ נצפה 3567 פעמים ]

 
 
טיפים לשיווק יעיל באימייל – "הרשימה"
מאמר זה הוא הראשון מסדרת מאמרים קצרים ותמציתיים שכל אחד מהם יעסוק בהיבט יחיד של שיווק באימייל ייתן טיפים כיצד לשפרו. בחרתי להתחיל את הסדרה במקום בו מתחיל השיווק שלנו באימייל – רשימת הנמענים שלנו. אני מקווה שתמצאו בטיפים אלה עניין ותועלת...

אף פעם אל תקנו רשימה
1.    זה לא אתי.

2.    בקרוב זה יהיה לא חוקי.

3.    אין כל ערובה שאדם שנרשם לרשימה של גוף אחר יענה לפניה שלכם. מירב הסיכויים הם שבמקרה הטוב, הנמען, שאינו מכיר אתכם, יתעלם מפנייתכם. במקרה הרע הנמען ידווח עליכם כספאמרים...

רשימה טובה צומחת אורגנית
1.    אתם כבר נמצאים בקשר עם עשרות לקוחות – קבלו את אישורם להוסיף אותם לדיוור שלכם. הבטיחו להם כי ההרשמה תזכה אותם במבצעים ומידע שימושי בנושא בו הנכם מסייעים להם.

2.    בקשו מלקוחות להירשם לרשימה בבית העסק או בעת מתן השרות. גם לקוח שלא מבצע רכישה ניתן לשכנע להצטרף לרשימה אם מובטח לו שהמייל שלו יישמר בפרטיות וכי הוא יזכה להטבות ומידע שימושי.

3.    כדי לשכנע אנשים להירשם באתר מומלץ להבטיח להם יתרון ברור בהרשמה. שובר התנסות ,הנחה חד פעמית על רכישה, כניסה למועדון לקוחות, זכאות ל- e-book שימושי בתחום בו הנכם מסייעים להם, וכד'.

4.    אל תקשו על אנשים להצטרף לרשימה שלכם.
טפסי הרשמה ארוכים ומסובכים מרתיעים אנשים וגורמים להם לא להירשם. על תהליך ההרשמה להיות פשוט ככל הניתן. כל שדרוש לכם כדי להתחיל לשלוח אימייל לנמען זה שמו והאימייל שלו, ויש שיאמרו: רק האימייל שלו. פרטים נוספים לגבי הנמען אשר חשובים לכם תוכלו לקבל מנו בהמשך יחסיכם איתו, לאחר שהתרגל לקבל מכם מיילים באופן סדיר.

מהי רשימה טובה?  רשימה מאורגנת ומפולחת!
1.    מידע = כוח. ככל שנדע יותר על הרשומים במאגר שלנו כך יגדל כוחנו למכור להם את המוצרים והשירותים שלנו.

2.    שימוש במידע כדי לפלח את הרשימה לחתכים על פי גיל, מין, מאפייני רכישה וכד', יאפשר לנו לשלוח מיילים ייעודיים לכל חתך ברשימה בנפרד ולהגביר בכך את רמת השכנוע של פנייתנו.

3.    רשימה קטנה ומפולחת של לקוחות אשר מבצעים רכישות באופן סדיר עדיפה בהרבה על רשימה אדירה אך מבולגנת שמניבה תוצאות חלשות, או גרוע מכך, איננה מניבה תוצאות כלל...

4.    בניגוד למצופה הדרך הטובה ביותר לסדר את הרשימה שלכם איננה בהכרח עפ"י המאפיינים הדמוגרפיים של הנמענים הרשומים בה. פילוח רשימה לפי כל המאפיינים הדמוגרפיים של כל החברים בה זו משימה בלתי אפשרית בשל הכמות העצומה של משתנים שיש לקחת בחשבון (גיל, מין, דת, הכנסה, וכד').כדאי במקום לפלח את הרשימה על פי עצמת תגובות הנמענים לדיוור. ההיגיון פשוט - נמענים אשר הגיבו למייל שלכם באופן חיובי בעבר, גדולים הסיכויים שיגיבו בצורה דומה גם בעתיד... כדי לשווק בצורה יעילה באמצעות האימייל הקפידו ליצור קבוצות נמענים המבוססות על התגובות לדיוור.

אני מייק דרנל,
מעצב/מנהל קראייטיב, מרצה, מומחה לתקשורת חזותית עסקית, שיווק באינטרנט, ממשק משתמש
ReaderImpact - email marketing
אמן:
Digital Art Print Gallery
Your place to browse, review, and purchase giclee Pop Art prints with biblical, Jewish, mythical, political, and technological themes
מאמרים נוספים שעשויים לעניין אותך:

שליחת המאמר שלח לחבר  הדפסת המאמר הדפסת המאמר  קישור ישיר למאמר קישור ישיר למאמר  דווח מאמר בעייתי דווח על מאמר בעייתי  כתוב לכותב המאמר פניה לכותב המאמר  פרסום המאמר פרסום המאמר 

©2017
כל הזכויות שמורות

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
רשימת כותבים
כותבים מומחים
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים
פרסם אצלנו
לכותבי מאמרים: פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
לבעלי אתרים:



מדיה חברתית:
חלון מאמרים לאתרך
תנאי שימוש במאמרים
ערוצי מאמרים ב-RSS Recent articles RSS


מאמרים בפייסבוק מאמרים בטוויטר מאמרים ביוטיוב