דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


טיפים לשיווק יעיל באימייל ? הרשימה 

מאת    [ 17/02/2008 ]

מילים במאמר: 442   [ נצפה 3873 פעמים ]

טיפים לשיווק יעיל באימייל – "הרשימה"
מאמר זה הוא הראשון מסדרת מאמרים קצרים ותמציתיים שכל אחד מהם יעסוק בהיבט יחיד של שיווק באימייל ייתן טיפים כיצד לשפרו. בחרתי להתחיל את הסדרה במקום בו מתחיל השיווק שלנו באימייל – רשימת הנמענים שלנו. אני מקווה שתמצאו בטיפים אלה עניין ותועלת...

אף פעם אל תקנו רשימה
1.    זה לא אתי.

2.    בקרוב זה יהיה לא חוקי.

3.    אין כל ערובה שאדם שנרשם לרשימה של גוף אחר יענה לפניה שלכם. מירב הסיכויים הם שבמקרה הטוב, הנמען, שאינו מכיר אתכם, יתעלם מפנייתכם. במקרה הרע הנמען ידווח עליכם כספאמרים...

רשימה טובה צומחת אורגנית
1.    אתם כבר נמצאים בקשר עם עשרות לקוחות – קבלו את אישורם להוסיף אותם לדיוור שלכם. הבטיחו להם כי ההרשמה תזכה אותם במבצעים ומידע שימושי בנושא בו הנכם מסייעים להם.

2.    בקשו מלקוחות להירשם לרשימה בבית העסק או בעת מתן השרות. גם לקוח שלא מבצע רכישה ניתן לשכנע להצטרף לרשימה אם מובטח לו שהמייל שלו יישמר בפרטיות וכי הוא יזכה להטבות ומידע שימושי.

3.    כדי לשכנע אנשים להירשם באתר מומלץ להבטיח להם יתרון ברור בהרשמה. שובר התנסות ,הנחה חד פעמית על רכישה, כניסה למועדון לקוחות, זכאות ל- e-book שימושי בתחום בו הנכם מסייעים להם, וכד'.

4.    אל תקשו על אנשים להצטרף לרשימה שלכם.
טפסי הרשמה ארוכים ומסובכים מרתיעים אנשים וגורמים להם לא להירשם. על תהליך ההרשמה להיות פשוט ככל הניתן. כל שדרוש לכם כדי להתחיל לשלוח אימייל לנמען זה שמו והאימייל שלו, ויש שיאמרו: רק האימייל שלו. פרטים נוספים לגבי הנמען אשר חשובים לכם תוכלו לקבל מנו בהמשך יחסיכם איתו, לאחר שהתרגל לקבל מכם מיילים באופן סדיר.

מהי רשימה טובה?  רשימה מאורגנת ומפולחת!
1.    מידע = כוח. ככל שנדע יותר על הרשומים במאגר שלנו כך יגדל כוחנו למכור להם את המוצרים והשירותים שלנו.

2.    שימוש במידע כדי לפלח את הרשימה לחתכים על פי גיל, מין, מאפייני רכישה וכד', יאפשר לנו לשלוח מיילים ייעודיים לכל חתך ברשימה בנפרד ולהגביר בכך את רמת השכנוע של פנייתנו.

3.    רשימה קטנה ומפולחת של לקוחות אשר מבצעים רכישות באופן סדיר עדיפה בהרבה על רשימה אדירה אך מבולגנת שמניבה תוצאות חלשות, או גרוע מכך, איננה מניבה תוצאות כלל...

4.    בניגוד למצופה הדרך הטובה ביותר לסדר את הרשימה שלכם איננה בהכרח עפ"י המאפיינים הדמוגרפיים של הנמענים הרשומים בה. פילוח רשימה לפי כל המאפיינים הדמוגרפיים של כל החברים בה זו משימה בלתי אפשרית בשל הכמות העצומה של משתנים שיש לקחת בחשבון (גיל, מין, דת, הכנסה, וכד').כדאי במקום לפלח את הרשימה על פי עצמת תגובות הנמענים לדיוור. ההיגיון פשוט - נמענים אשר הגיבו למייל שלכם באופן חיובי בעבר, גדולים הסיכויים שיגיבו בצורה דומה גם בעתיד... כדי לשווק בצורה יעילה באמצעות האימייל הקפידו ליצור קבוצות נמענים המבוססות על התגובות לדיוור.

אני מייק דרנל,
מעצב/מנהל קראייטיב, מרצה, מומחה לתקשורת חזותית עסקית, שיווק באינטרנט, ממשק משתמש
ReaderImpact - email marketing
אמן:
Digital Art Print Gallery
Your place to browse, review, and purchase giclee Pop Art prints with biblical, Jewish, mythical, political, and technological themes



מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב