דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


על קצה המזלג לשני יעדי נופש בעולם 

מאת    [ 05/06/2013 ]

מילים במאמר: 506   [ נצפה 2046 פעמים ]

רוצים לצאת לטיול בחו"ל ביחד עם הילדים, כך שגם אתם וגם הם תיהנו ביחד? יש מדינות אשר מתאימות בעיקר למבוגרים, וכמעט לא כוללות אטרקציות לילדים. עם זאת, יש מדינות שנראה כאילו הן הוקמו רק עבור טיולים משפחתיים, משום שיש בהן עשרות אם לא מאות של אטרקציות שמתאימים לכל המשפחה. אחד מהמדינות הזו, ואולי המפורסמת שבהן - היא איטליה. בניגוד למדינות כמו צרפת שהן אמנם מדהימות אך יש בהן בעיקר אתרים למבוגרים (למעט פארקי השעשועים) הרי שאיטליה היא מדינה עם שפע אטרקציות לכל המשפחה. אפשר לצאת אל טיולי משפחות לאיטליה אשר יתמקדו במחוז או בעיר ספציפית, או שיוצאים אל טיולי משפחות באיטליה שדווקא יתרפסו ע"פ כל המדינה, כך שתבקרו בכמות עצומה של אטרקציות.

על אילו אטרקציות מדובר?

רשימת האטרקציות שתראו במהלך טיולי משפחות באיטליה היא ארוכה, ואנו נציין רק כמה אתרים מרכזיים. ראשית, הקולוסאום המפורסם של רומא הוא חוויה של ממש למבוגרים ולילדים כאחד. בקולוסאום עורכים מפעם לפעם גם מופעים מיוחדים, שלא בהכרח דורשים הבנה באיטלקית כדי ליהנות מהם. אם אתם מחשפים מקום שלם שיהי החווייתי עבור כל המשפחה, הרי שמומלץ שתלכו לבקר בעיר ונציה, שמפורסמת כמובן בתעלות המים שלה, ובעובדה ששטים בתוכה ממקום למקום. אם אתם מחפשים חוויה חינוכית ומהנה כאחד, תוכלו לצאת אל טיולי משפחות לאיטליה שיכללו ביקור במוזיאון הפרה היסטורי של המדינה. המוזיאון עצמו ממוקם בעיירה בשם פקיאולי, וכולל מוצגים מדהימים של דינוזאורים ושאר יצורים פרהיסטוריים, עם המחשות נהדרות לכל המשפחה. אם לעומת זאת אתם באזור רומא, מומלץ לבקר באטרקציית מעלית הזמין של העיר, שתיקח אתכם למסע אינטראקטיבי מדהים.

רוצים לצאת לטיול בנפאל?

בשונה לגמרי מאיטליה, יש היום אנשים שמחפשים דווקא טיולים מאורגנים לאזורים אקזוטיים ומדהימים, שנמצאים בקצה השני של העולם. כך, החלו אנשים לחפש אופציות עבור טיול מאורגן לנפאל. נפאל היא מדינה ייחודית הנמצאת מזרחה להודו. מדובר על מדינה עניה מאד, שרק בשנים האחרונות החלה להתפתח בה תעשיית התיירות. כאשר אתם יוצאים אל טיול מאורגן לנפאל, אתם תוכלו לבקר בכמה מאתרי הטבע המדהימים ביותר בעולם, ולהיחשף גם לתרבות הנפאלית הייחודית, ששונה באופן מהותי מהתרבות המערבית. כמובן שהאטרקציה המרכזית בנפאל היא הרי ההימלאיה המפורסמים, שבחלקם הגדול ממוקמים בתוך המדינה. כמובן שאתם תוכל ולבקר גם בעיר הבירה קטמנדו, שמפורסמת בזכות המקדשים המיוחדים שלה, ושפע השווקים שיש ברחובות. יש טיולים מאורגנים שכוללים יותר מסלולי טבע, ומתמקדים באזור שנקרא פוקרה, שסביבו יש שפע של מסלולי הליכה. תוכלו גם לבקר באזור שנקרא שאגר - שהוא נקודת הפתיחה לטיפוס על האוורסט. אמנם הטיול המאורגן לא כולל את הטיפוס כולו כמובן שהוא אתגרי מאד ודורש מומחיות, אבל גם ביקור באזורים התחתונים של האוורסט הוא חוויה.

עוד כמה פרטים על הטיול בנפאל

טיול מאורגן לנאפל מתחיל לרוב מקטמנדו, שבה גם ממוקם נמל התעופה היחיד של המדינה. מכיוון שאין טיסות סדירות בין ישראל לבין נפאל, לרוב המחיר של הטיול המאורגן יכלול את העלות של טיסת צ'ארטר. לחילופין, יש אפשרות לצאת אל טיול מאורגן לנאפל והודו. כך, הטיול מתחיל בהודו וכולל טיסה סדירה לניו דלהי, ומשם ממשיכים לאזור של צפון-מזרח הודו, ועוברים גם את הגבול לנפאל. מבחינת העלויות עצמן, השהות בנפאל היא זולה מאד, ואפילו מקומות מערביים יחסית גובים מחירים נמוכים מאד, וזאת בשל העובדה שמדובר על מדינת עולם שלישי. גם אם תשלבו את הטיול המאורגן להודו - המחירים הם עדיין נמוכים.

דן אילת




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב