דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


בעל עסק? אל תפספס את האינטרנט! 

מאת    [ 02/06/2013 ]

מילים במאמר: 530   [ נצפה 1901 פעמים ]

כל בעל עסק היום יודע שרשת האינטרנט היא הזירה המוצלחת ביותר לפרסום התכנים שלו. הקמת עסק היא עניין קשה, ושיווק הוא עניין למקצוענים, וברשת ניתן למנף אמצעים קיימים ופעילים – ערוצי שיווק ומיתוג שונים שכבר מציעים פלטפורמה נוחה ומקובלת לעבודה של שיווק ובניית המותג. בין אם עבודה עם יוטיוב (YOUTUBE), פייסבוק, אתר אינטרנט משלך, שילוב של כולם ועוד ערוצים מקובלים, הנוכחות שלך ברשת חייבת להיות מורגשת, אחרת אתה מפספס את הפלטפורמה החזקה ביותר של דורנו.

כל עסק רציני היום, בין אם מקומי או בינלאומי, קטן או רב-סניפים, פותח עמוד בפייסבוק. לכל חנות מכל סוג ונושא, לכל מפעל או עוסק ונותן שירותים, לכולם יש אתר, אם לא שניים, ולעיתים קרובות גם חנות וירטואלית בשביל למכור את השירות או המוצרים שלהם אונליין. בקיצור, אם אתה לא שם, אתה לא ממש קיים, ולא רק זה – יש דרך נכונה לעשות את הדברים.

יצירת מותג רשתי – על אמון ושיווק יעיל:

מיתוג הוא שם המשחק, ברשת ומחוצה לה, ואחד המקומות החמים ביותר להרים את המותג שלך הוא ללא ספק פייסבוק. אומנם מדובר ברשת חברתית, אבל קשה לפספס את העובדה כי יותר ויותר אנשים הופכים את הפרופיל שלהם לעמוד עסקי עם רשימת מעריצים. גלים כאלו של תנועה והתרחשות ששוטפים את הרשת לא קורים סתם. מדובר בתגובות של העולם העסקי לתנודות ושינויים בחברות הגדולות ביותר, גלים שאוושותיהם הקטנות ביותר מגיעות עד לכל עסק, קטנטן ככל שיהיה, בכל העולם.

מותג טוב נשען על עיצוב נכון שמותאם לקהל היעד, טקסטים מדויקים שנוגעים לקהל שלך במקומות הנעימים, ואחידות מוחלטת בכל הפרסומים שלך. התדמית שלך נשענת על האמינות האישית שלך ושל שם המותג שלך  – לא רק של המוצר שלך כפי שהוא בשטח, שהרי מי שלא קנה לא יודע עדיין. השם של העסק שלך חייב לשדר אמינות, ולכן חייב להיות אחיד בכל הפלטפורמות – באתר, בעמוד הפייסבוק, בערוץ היוטיוב, בטוייטר, וכו'.

הדבר יוצר רצף והכרות של הקהל עם העסק שלך, והלוגו שלך מחלחל עם הזמן ויוצר את האפקט שאתה רוצה להשיג, מצב בו מספיק שמישהו יקלוט את הלוגו בזוית העין ומיד יקפוץ לו המוצר לתודעה, כי קלעת בעבודת המיתוג.

הדברים שכל עסק חייב לעצמו

אם אתה קורא את השורות האלו, אתה בטח כבר מבין כי עסק היום חייב דף פייסבוק מוצלח, חייב אתר אינטרנט ראוי ונוח לשימוש, ואם העסק שלך נשען על מכירת מוצרים, אז בהחלט כדאי לשקול בניית חנות וירטואלית ייחודית ומעוצבת. המיתוג הנכון פועל כך ורק כך, ולא צריך הרבה כדי לראות זו. מספיק להעיף מבט על מה עושות החברות המצליחות ולראות על מה הם נשענים.

מעבר לאתר, לעמוד הפייסבוק ולסרטונים מדבקים, בהם יש לוודא כי התדמית הנבנית היא אחידה, יש להתאים היום את הכול למכשירי הסמארט פון ולאייפד. המהלך הכי חשוב שמתרחש בשנים האחרונות, מהלך עסקי שכל חברה שמכבדת את עצמה דואגת לבצע. היום רוב הגלישה נעשית בדרכים, דרך מכשירים חכמים, והמוני אנשים כבר לא טורחים לפתוח את הלפטופ אלא בכדי לראות איזה סרט בערב. התאמת האתר שלך, כולל את המיתוג שלך, למכשירים החכמים הפופולאריים ביותר איננה עניין של רשות יותר, אלא חובה. התרשלות בעמידה בתנאים שהשוק האינטרנטי העולמי מציב תגרום להחמצה אדירה של פוטנציאל עסקי רדום, ובמקרה הגרוע להפסדים גדולים של הכנסות שהיו יכולות להיכנס אם רק היינו משקיעים מעט מחשבה ומרץ ביישור קו עם הקהל שלנו שעבר ממזמן לטלפונים חכמים.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב