דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


סדנא למנהלים בכירים 

מאת    [ 27/05/2013 ]

מילים במאמר: 605   [ נצפה 2112 פעמים ]

סדנא למנהלים בכירים

מי מכם יודע מה באמת מרגיש המנהל שלכם במקום העבודה? האם אתם סומכים עליהם בקבלת החלטות לגבי העובדים? האם ישנו קשר ישיר או אישי בניכם לבינו? 

בסדנא למנהלים בכירים המוגשת לכם, הושקעו המון זמן ומאמצים כדי להגיע למקסימום היכולת ללמד ולהבין מספר תחומים מאוד רלוונטיים למנהלים שלכם, הן בתחום המקצועי והן בתחום האישי. בסדנא למנהלים בכירים נוכל לקבל כלים פרקטיים ולתרגם אותם לעשייה יום יומית דרך כתב יד, חתימות וציורי מבוגרים. מידי יום אנחנו חותמים על מסמכים, חוזים ועוד. האם שאלנו את עצמנו מה המשמעות של החתימה? מדוע החתימה משתנה? כל אחד מאיתנו חותם בצורה שונה, מה המשמעות לכך?

חתימות

חתימתו של האדם הינה כלי אשר בעזרתו ניתן לאבחן את האדם בכול התחומים. אני חייב לציין שהחיבור בין כתב היד לחתימה הוא שילוב מנצח. אף אחד לא נולד עם חתימה של מנהל או מנכ"ל ומעולם אף לא לימדו אותנו כיצד לחתום. בסדנא למנהלים בכירים נוכל לקבל כלים מעשיים ולדעת מי מסתתר מאחורי, היות והחתימה מסמלת את הרגש הפנימי היוצא מאיתנו כלפי חוץ. לדוגמא, כאשר יש לאדם חתימה לא ברורה או מקושקשת והוא כותב מכתב או כרטיס ברכה לאירוע כלשהו, הוא אף פעם  לא יחתום בצורה של קשקוש או חתימה לא ברורה, משום שהוא מרגיש קרוב לאדם העורך את האירוע שאליו הוא הוזמן ולכן הוא ירשום את שמו או שמו ושם משפחתו.

החתימה עוברת שינויים במהלך חייו של האדם וניתן לראות שהיא מתחלפת בין פעמיים לארבע פעמים ולפעמים היא לא משתנה כלל. אותו אדם לעולם אינו יכול לחתום פעמים בצורה שווה. בסדנא למנהלים בכירים נוכל להבין מדוע החתימה תיתן את הגושפנקה והביטויים המניעים את האדם עד אשר הוא יגיע למנוחה והנחלה. חשוב לציין שאדם עובר שינויים רגשיים כמו: חתונה, העלאה בדרגה, מקרה מוות ועוד, מקרים הללו יכולים לשנות בתת מודע את צורת חתימתו. מבחינת משפטית החתימה משקפת את האדם ולכן ניתן להשפיע בבית המשפט ע"י חוות דעת מקצועית ולהוכיח האם ישנו חשד לזיופי חתימות לגבי: צ'קים, חוזים, כרטסי אשראי ועוד.

החתימה מתחלקת לשלושה חלקים עיקריים:


    • שם + שם משפחה – מורה על אדם פתוח וכנה אשר אינו מסתיר את רגשותיו כלפי הזולת.
    • שם פרטי בלבד- מורה על אדם שנמצא בתקשורת לקויה עם בני משפחתו.
    • חתימה מקושקשת או לא מובנת - מורה על אדם המסתיר את רגשותיו כלפי הזולת.

אנשים רבים מעצבים את חתימתם כך שתהיה מרשימה לטעמם ואופיים אולם הם לא מודעים למשמעות האמיתית של החתימה שלהם. בסדנא למנהלים בכירים נוכל להבין את

חשובות והמשמעות הפנימית  ולשים דגש על לגודל החתימה, חוזקה וזוויתה אשר מביעים את רצונותיהם ויכולת ההוצאה לפועל של החותמים.

להלן מספר סוגי חתימות


    • חתימה פשוטה – כאשר אדם חותם שם + שם משפחה אין לו מה להסתיר מבחינה רגשית, הוא פתוח כמו ספר והרגש הוא זה שמוביל אותו ואף עוצר אותו.
    • חתימה מקושקשת או לא מובנת - מראה לנו את יכולת הסתרתו של החותם מבחינה רגשית, אדם שלא מנדב מידע כאשר לא שואלים אותו,  מאוד ישיר וחד ולכן לא קל להסתדר איתו.
    • חתימה + שרבוט או איור - ניתן ללמוד על אדם בעל יכולת יצירה וחיבור ליופי ואסטטיקה אשר חשוב לו סיומת הדברים.
    • חתימה אשר בסופה נקודה - ניתן ללמוד על אדם בעל יכולת ורצון לתוצאות כאן ועכשיו.
    • חתימה בראשי תיבות - מראה לנו  שהחותם מרבה לבצע קיצורי תהליכים אך יחד עם זאת לא פוגע באיכות הדברים.
    • חתימה בשם בלבד  - ניתן ללמוד על אדם המנסה לברוח מעברו או על אדם המנותק ממשפחתו..
    • חתימה קטנה - ניתן ללמוד על אדם בעל יכולת עצמית ירודה ואי יכולת להתמודדות מול מצבי לחץ, מנסה לרצות את כולם מסביבו ולכן בעל ביטחון עצמי נמוך.
    • חתימה מובלטת בקו תחתון - ניתן ללמוד על אדם החייב להרגיש יציבות בחייו האישיים, חייב מסגרת בחייו ונהנה לעיתים לעגל פינות.

 

מרדכי הוא מומחה גרפולוגיה ועוסק בתחום הן כמרצה והן כמאבחן אישי, זוגי ומקצועי מזה כ-12 שנה. "באמתחתו" הפעלות, הרצאות וסדנאות מגוונות ומרתקות אשר זכו להדים רבים וטובים ממוסדות שונים אשר ביניהם נמנים עיריית תל אביב, חבלני יחידת משטרת תל אביב, חברת בזק, חברת התרופות כ.צ.ט, התעשייה הצבאית, התנועה הקיבוצית, גני ילדים ברחבי הארץ, מועדוני גמלאים, מתנ"סים ומרכזים קהילתיים רבים, קניונים ועוד http://shrem-graphology.com




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב