דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


פרחים בכל מיני צבעים 

מאת    [ 24/05/2013 ]

מילים במאמר: 491   [ נצפה 2866 פעמים ]

פרחים בכל מיני צבעים

כשמזמינים משלוח פרחים, רוצים להרכיב את הזר הכי יפה משלל הפרחים שיש כיום.

איך עושים את זה? לפי הצבע? לפי הגודל?

אז זהו, שכל התשובות נכונות.

כשניגשים לבחור זר עלינו לקחת לתשומת ליבנו שהזר צריך להיראות מושך לעין. ונכון, מי שיקבל אותו יהיה אסיר תודה בכל מקרה, אבל למה שלא ייהנה מזר הפרחים שקיבל עד הסוף? למה שזר הפרחים לא ישתלב בביתו בצורה הטובה ביותר וייתן לו את התחושה הטובה ביותר שניתן לתת לו?

קודם כל עלינו לחשוב על המאורע המדובר. מאורע שמח או עצוב, לידה של בן או בת, זר לגבר או לאישה, אירוע, סידור למסעדה וכדומה.

לדוגמא, אם מדובר באירוע שמח, הרי שנלך על צבעים יותר צבעוניים, יותר שמחים כמו ורוד, צהוב, כחול וכדומה. כך, ברגע שחוגג האירוע יקבל את הזר יעלה על פניו חיוך משפע הצבעוניות שבזר וכך השגנו את מטרתנו לשמוח בשמחתו ולהעניק לו שמחה.

לעומת זאת, באירוע עצוב, כדאי ללכת על הצבעים החמים יותר, על מנת לחמם את ליבו של יקירנו שזקוק לכך. צבעים אלו הם צבעי הכתום, האדום, הסגול. אלו צבעים שיעניקו למקבל את החום והחיבוק ששלחתם לו מרחוק בעזרת משלוח הפרחים.

למשלוח זר פרחים רומנטי, מגבר לאישה, הדבר הראשון שיעלה לנו בראש הם ורדים אדומים. ואכן כך, אדום הוא צבע רומנטי, צבע של אהבה שיעניק לאישה את ההרגשה של להיות נאהבת. ברגע שהיא תקבל משלוח פרחים אדום, שכדאי גם לשלב עם עלים ירוקים ופרחים לבנים על מנת להעשיר את הזר, זה יעלה לה חיוך מאוזן לאוזן כי היא תדע שחשבת עליה.

עבור אישה שזה עתה ילדה, מומלץ לשלוח זר פורח ומשמח, כמו שהיא מרגישה באותו רגע. אישה שזה עתה ילדה, הביאה פרח לעולם שיצמח ויפרח, ממש כמו משלוח הפרחים שתקבל מכם. ניתן להתחשב במין התינוק ואם זו בת – לשלוח פרחים ורודים, אדומים, לבנים, ואם זה בן – לשלוח פרחים כחולים, צהובים, כתומים וכדומה. ניתן לצרף בלון הליום לזר הפרחים על מנת להעשיר את הזר ולעשות אותו שמח ומתאים יותר למאורע.

בנוסף על כל זה, כאשר אנחנו שולחים משלוח פרחים אנחנו יודעים את המיקום של המקבל, ולכן עלינו להתחשב גם בזה. לדוגמא, אם נשלח את הזר לביתו של המקבל, נרצה שהזר, שילווה אותו כמה ימים, יתאים לביתו ולאווירה השוררת שם. לכן, נחשוב על הצבעים שיש בביתו ונתאים את צבעי הפרחים אליהם, כמו כן כדאי לחשוב על צבעים יותר חמים שיחממו את הבית. אם נשלח את הזר למקום עבודתו של המקבל, הזר יכיל צבעים אחרים של פרחים יפים על מנת להתאים את הפרחים למקום עבודתו, למשל צבעים יותר שמחים ופורחים על מנת לשבור את הקו הרציני ולמשוך את תשומת ליבו של המקבל מעבודתו.

צבעים הם חלק משמעותי בבחירת הפרחים כמו שאפשר להבין, ותמיד כדאי גם שהצבעים ישתלבו אחד עם השני ולא תמיד אנחנו יודעים מה יתאים עם מה ואיך זה ייראה, לכן מומלץ להיכנס לאתר אינטרנט של משלוחי פרחים וכך תוכלו לבחור ממגוון זרים וסידורי פרחים הפרוסים מול עיניכם את הזר שהכי מתאים עבורכם.

 

כותב המאמר הוא אבי לוין מייסד משלוחי פרחים שושן צחור, המתמחים בעיצוב פרחים חדשני ומיוחד, משלוחי פרחים מיוחדים ויפהפיים המגיעים עד הדלת, עיצוב אירועים, עיצוב חתונות, משלוחי עציצים, זרים מתוקים ומתנות, נותנים שירות בכל מקום בארץ




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב