דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


כיצד ניתן לשלב מדפים מעוצבים בחלל הבייתי 

מאת    [ 22/05/2013 ]

מילים במאמר: 446   [ נצפה 1760 פעמים ]

כולנו אוהבים שינויים. מי מאיתנו לא שמע על זוג חברים, אבא ואמא, אח, אחות - ששיפצו לאחרונה. לא שיפוץ גדול מדיי, משהו קטן. צביעת קיר, קרמיקה חדשה, ציור על הקיר, תמונות חדשות, צביעת בסגנון מיוחד, ליטוש. יש אינסוף להמצאות, לחידושים ולריענונים שניתן לבצע בחלל הבית. עקב כך שכולנו מכורים לשינויים ועדכונים, הרבה פעמים השינויים שאנו נוטים לבצע הינם בין כותלי קירות הבית. לפעמים קשה לנו לדמיין בכלל מה טאץ קטן מסוגל לעשות לחלל הבית ואיך הוא מסוגל להאיר אותו מחדש. נעסוק במספר היבטים בהם ניתן בפשטות ובקלות לתת וויז'ן חדש לחלל הבית, תוך ניצול מקסימאלי של מירב הגורמים המעורבים בפרשה, כגון: עיצוב, נוחות, עלויות, פרקטיות וכד'. נתמקד בנושא המידוף על מנת לתת מספר דוגמאות.

מדפי מתכת - למה דווקא מדפים? ולמה דווקא מדפי מתכת? - ובכן, מדפי מתכת הינם מדפים חזקים ומאוד שימושיים. ניתן לאחסן עליהם כמעט הכל מכיוון שהם מסוגלים לשאת משקל כבד. הם מאוד פרקטים, בדרך כלל מודולארים וניתנים לשינוי כל הזמן. בטח רובכם חושב כעת - מה, אני ישים מדפי מתכת בסלון הבית שלי? סלון הבית שלי הוא מחסן לוגיסטי? ובכן רבותיי, תתחילו לפתח וויז'ן. מדפי מתכת הם המדפים שהכי קל לצבוע אותם בכל צבע, ובכל פעם מחדש. ניתן לצבוע אותם ולאחר מכן לקלף מעט מהצבע למראה רטרו, ניתן לשייף אותם לאחר הצביעה למראה בסגנון חלודה וכדומה. מדפי מתכת ניתן לקנות במגוון גדלים וצורות, וניתן להשיגם בכל חנות מדפים ברחבי הארץ.

מדפי זכוכית - היוקרה, הפאסון, החדות והניקיון - הם אלו שהולכים לפני המדפי זכוכית. מדפים מסוג זה הינם כל כך אלגנטים, שלפעמים עם הטאץ הנכון הם מסוגלים להפוך את המראה של חלל הבית שלכם לחלוטין. קחו מדפי זכוכית קטנים, הניחו עליהם פסלון קטן שקיבלתם במתנה, התקינו נורת ספוט קטנה שנשלטת בעזרת דימר ומאירה את המדף, ופתאום תרגישו שאתם במוזיאון קטן. מדפים מסוג זה מיועדים בעיקר לטאצ'ים קטנים, בעיקר לנישות יחודיות במקומות מסויימים. ניתן להשיג מדפים אלו בכל הגדלים, הצורות והמינים אצל הזגג הקרוב לביתכם. התקינו זוויות פשוטות על הקיר והניחו עליהם את הזכוכית.

מדפים יד שניה - מידוף יד שניה הינו מוצר כל כך מיוחד, עד כדי כך שרבים מאיתנו מתקשים להאמין מה ניתן לעשות איתם. קחו מדפים ישנים של סבתא, תנו להם שיוף, צבע, הדבקה של משהו מיוחד - וקיבלתם מדפים משנת המאה ה 19 עם מראה של המאה ה 21. תחום זה נהייה נפוץ יותר ויותר, והרבה מאוד אנשים התחילו לאסוף גרוטאות מהרחוב, לתת להם את הטאץ שלהם ולהפוך את זה לפריט מדהים. נסו זאת בעצמכם - וללא תתאכזבו! זכרו כלל אחד, שילווה אתכם תמיד - הכל, אבל הכל - מותר. אין חוקים. בא לכם ורוד, שיהיה ורוד. בא לכם להדביק על זה פיל קטן, שיהיה פיל קטן. העיקר תתנו ליצירתיות שלכם לבוא לביטוי על המדפים שאתם רוצים לשפץ.

שיהיה בהצלחה!




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב