דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


הובלת רהיטים 

מאת    [ 21/05/2013 ]

מילים במאמר: 522   [ נצפה 2011 פעמים ]

איך נכון להוביל רהיטי בית ומשרד.

להמון אנשים מעבר דירה או משרד מעורר רגשות מעורבים: מצד אחד - הם שמחים על שינוי מקום המגורים או מקום הבודה, התחלות חדשות, חוויות חדשות, נוף חדש מחוץ לחלון, אבל מצד השני זאת טרחה גדולה מאוד הקשורה להובלה של רהיטים, מכשירי חשמל ודברים עוד הרבה דברים אחרים. מעבר דורש לא רק עלויות כספיות, אלה גם בזמן ובמאמצים רבים. אחד החלקים של המעבר שדורש המאמץ הגדול הוא הובלה של רהיטים בהיותם כבדים וגדולים בממדם.

על מנת שמעבר דירה או משרד יהיה ללא בזבוז הרבה אנרגיה ועצבים, אתם צריכים להכיר כמה כללים פשוטים מאוד של מובילי רהיטים, שיהפכו את תהליך המעבר למהנה יותר.

כיצד להכין ארונות ושידת מגירות שונות להובלה?

 איך להעביר רהיטים.

קודם כל עליכם לפנות את הרהיטים מהדברים שממלאים אותם (בגדים, כלים שונים וכל חפצים אחרים), אם אפשר לפרק את הרהיטים הענקיים לחלקים קטנים יותר. רהיטים ריקים יהיו הרבה יותר קלים והרבה יותר נוחים להוצאתם מחדרים, הכנסתם למעליות ולרכב הובלה.

כשפיניתם את רהיטים מחפצים ופירקתם אותם הנכם צריכים להגן עליהם מפני סריטות ונזקים שונים תוך כדי העברתם, על ידי שימוש בחומרי אריזה המתאימים לכך. ניתן להתגבר על אריזה של חלקים גדולים באופן מושלם עם סרט הדבקה ונייר עטיפה. ואת החלקים הקטנים יותר עוטפים בנייר קרטון או שמים בתוך קופסאות קרטון.

שידות מדפים ושידות שלצד המיטה עם מגירות שלא ניתן לפרקם מומלץ גם לעטוף עם נייר עטיפה וסקוטצ' (סרט הדבקה) ולחזק כל חלקים הנעים לפני זה. כדי להעביר רהיטים קטנים מסוג זה - צריך לפרק ולעטוף כל החלקים הניתנים לכך, כולל מדפים וחלקים מזכוכית ואלמנטים שבירים אחרים. (לדוגמה מראות). אנחנו בהובלות בשרון פיקס נטו נדאג לכ התהליך ההובלה באחריות.

 איך להעביר שולחן?

בהתאם לעיצוב של הדירה או משרד ישנם שולחנות שונים בגודל, משקל, חומר יצור ועיצוב. שולחנות יכולים להיות גם מתקפלים וגם לא מתקפלים. שולחנות הלא מתקפלים מומלץ מאוד לעטוף טוב מאוד עם נייר עבה או בהרבה שכבות של ניילון נצמד, ולחזק היטב בתוך המשאית שלא יגרמו בתנועה נזקים להם ולחפתים האחרים.  שולחנות המתקפלים עדיף לקפל ולפרק עד כמה שניתן. לעטוף כל חלק בנפרד. את החלקים הקטנים של חיזוקים (כמו ברגים ואומים) לאסוף לתוך קופסה או שקית. להקדיש תשומת לב מיוחדת לחלק העליון של השולחן - כי חלק הזה הוא הפנים של השולחן שלכם. כדי למנוע קילוף פינות ושריטות - הוא חייב להיות ארוז בבד רך או בניילון בועות או שכבות של ניילון נצמד. אם מדובר בחלק עליון של השולחן מזכוכית - צריך לחזק אותו ברכב הובלה כך - שלא יקבל נזק תוך כדי העברתו.

 איך מובילים רהיטים מרופדים?

את הרהיטים המרופדים מעבירים כאשר הם מפורקים לחלקים. זה מזרז ומקל את כל התהליך ההובלה. את כל חלקי חיזוק (ברגים ורצועות  שונות) צריך לאסוף בקופסה או בשקית. הספות הנפתחות לפני הובלתם קושרים בחבל על מנת שלא ייפתחו באת העברתם. כדי שרהיטים לא יישרטו או יתלכלכו צריך לעטוף אותם בנייר עטיפה או הניילון בועות.

 איך לבחור במשאית להובלת רהיטים?

לא לכל בן אדם יש משאית משלו, שיכולה לשמש אותו להובלת רהיטים. מכיוון מחפשים חברת הובלות שתספק את הובלה בין הרבה מאוד חברות שקיימות בשוק. אם הנכם רוצים לעשות מעבר בראש שקט ואחריות מלאה אתם מוזמנים לפנות לחברת פיקס נטו - הובלות בשרון.

להובלות בשרון התקשרו: 054-4895581 או 054-5985263

הובלות עושים איתנו.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב