דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


איכות הדפוס בהדפסת פוסטרים 

מאת    [ 21/05/2013 ]

מילים במאמר: 393   [ נצפה 1693 פעמים ]

בשנות האלפיים, העולם המודרני של ימינו, נראה כי השמיים הם הגבול, וגם הם כל הזמן ממשיכים להתרחק.... הקדמה הטכנולוגית שברה מחסומים רבים שהקשו עלינו ליצור, כעת אנחנו מרשים לעצמנו לפעול כיד הדמיון. את הסיפורים אשר אבות אבותינו סיפרו שכתבנו והפכנו לספר, את הספרים שדרגנו ויצרנו סרט. מכל דבר בעולם כמעט יצרנו שרשרת מפותחת של אבולוציה מתקדמת. הדפוס, לדוגמא החל את דרכו לפני מאות שנים, על ידי הפרדת אותיות לגוף בודד וצירופן יחד למילה על ידי לוחות הדפסה.

התפתחות הדפוס
כיום ההתפתחות והקדמה נגעו גם בעולם הדפוס שאימצה אופי שיווקי לקידום אינטרסים. שילוב חכם בין הדפוס לבין האינטרנט, יצר מוצרי דפוס רבים, הממלאים מקום נכבד בפונקציונאליות של כל בית עסק. בתי הדפוס עובדים במתכונת אלחוטית ויוצרים מוצרי דפוס שונים על ידי לחיצת כפתור של הלקוח. הלקוח, העסקי או הפרטי בוחר באופציה הרצויה ומקבל קטלוג וירטואלי, ממנו הוא בוחר ומזמין. מלבד כרטיסי ביקור, פליירים והזמנות, בית הדפוס מעניק שירות מהיר של הדפסת פוסטרים ברזולוציה אופטימאלית ומדויקת, צבעים טהורים שיבטיחו עמידות לזמן רב וגימורים מושלמים בטיב האיכות.  

שיווק מסר בגדול
הפוסטר, מעצם היותו דומיננטי בגודל ובצבעים חדים, מסוגל למשוך אליו עיניים רבות ולשווק מסר באופן אגרסיבי, אך יעיל. פוסטר עם צבעים חיים המתאימים לאופי המוצר, כיתוב קליל ולוגו קליט ימשוך את קהל היעד הרצוי. אך בנוסף,  חשוב לשים דגש על איכות הנייר של הפוסטר ולוודא כי הוא מסוגל להתמודד עם תנאים שונים כגון מזג אוויר, התפרעות ילדים וכדומה. המסר המוטבע על הפוסטר יתווך בין בית העסק לבין הנמענים, לכן חשוב מאוד להשקיע גם במסר הכתוב. במידה ובית העסק מפרסם מוצר מסוים, חשוב שיהיה דגש על יתרונות המוצר ועל הדרך בה ניתן להשיגו. במידה והפוסטר מפרסם מופע כלשהו או מקום חדש, חשוב שיצוינו פרטים מדויקים ויובלטו מעל הכול.

שלטי חוצות
פוסטר אמור לתפוס את תשומת הלב של הקהל אליו הוא מדבר ולגרום לו להזדהות עימו, על ידי תמונה או מסר. שלטי חוצות התלויים מעל כבישים מהירים, גם הם סוג של פוסטר הממצה את עצמו באופן מקסימאלי ופונה לקהל רחב וגדול מאוד שנוסע בכביש ותקוע בפקקים. לעיתים הפוסטר מסוגל להפיץ מסר, כמעט כמו אמצעי התקשורת האחרים, הטלוויזיה והרדיו.

כאשר אנו מדברים על איכויות הדפסה אנו נרצה לדעת על מה מדובר. במידה ומחליטים להדפיס פוסטרים על בדים מקנבס – ישנה אחריות לכל החיים נגד דהיית הצבע. במידה ואנו מדפיסים על נייר לצורך מסגור רגיל, נרצה לדעת כי השתמשו בנייר כרומו מט באיכות גבוהה מספיק וכי התמונה או הפוסטר יגישו לנו איכותיים מספיק.

הדפסת כרטיסי ביקור -בית דפוס האבאקארד מבית אינטרקארד




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב