דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


ארץ הקודש או אמא רוסיה (3) 

מאת    [ 15/11/2005 ]

מילים במאמר: 702   [ נצפה 6219 פעמים ]

"יהודי" - אאוט. "זכאי חוק השבות" - אין.

על פי נתוני הלשכה המרכזית לסטטיסטיקה, ב-2004 חיו בישראל 265 אלף אנשים שמוגדרים "חסרי סיווג דתי". כלומר, גוים שהיגרו לכאן מברה"מ לשעבר. אלו הנתונים רשמיים. האומדן הלא רשמי אומר שבפועל חיים כיום לפחות 300 אלף גוים שבאו לכאן כעולים חדשים משם בכוח חוק השבות. בשנתיים האחרונות, עם החלשות זרם העליה היהודית, מעריכים שהגוים מהווים כשמונים אחוז מקרב העולים. מדובר בעיקר באנשים משכבות אוכלוסייה בעלות רקע סוציו-אקונומי חלש שעבורם מציעה מדינת ישראל הזדמנות פז לקפיצת ענק ברמת חייהם בארצות מוצאם.

אך לא רק לחלכאי אוקראינה ובלארוס. גם למי שיש לו כסף אבל אין לא מספיק זמן כדי לעבור את הביורוקרטיה הנדרשת. עשרת אלפים יורו - זה מה שנדרש ממנו כדי לקבל אזרחות ישראלית במהירות הבזק. כך לפחות מצהיר אתר אינטרנט רוסי. האתר מציע את שירותיו לכל מי שמעוניין לעלות ארצה, ולקבל תעודת זהות ודרכון ישראליים מבלי להמתין חודשים ארוכים כנדרש. האתר מפרט את האפשרויות הקיימות לקיצור ההליכים, ורומז בצורה שאינה משתמעת לשתי פנים על קשריו היעילים במשרד הפנים ובקונסוליות הישראליות באירופה: "רק יחס טוב מצד עובדי משרד הפנים לבקשה שלך, יוכל לפתור את הבעיה". נקל להבין שמדובר בשירותים המוצעים בעיקר לאנשים בעלי אמצעים העסוקים בפעילויות לא חוקיות הזקוקים לאזרחות ישראלית כדי לאפשר להם מקלט בעת הצורך. כך הופכת "מדינת היהודים" למקלט לאנשי המאפיה הרוסית.

משה גרילק, העורך הראשי של השבועון החרדי "משפחה", כותב במאמר מערכת על הסוכנות היהודית:
"הרי התנועה הציונית, בעזרת הזרוע הביצועית שלה, הסוכנות היהודית, חוללה את הפשע האנטי יהודי (ולמעשה גם פשע אנטי ציוני) בכך שעמדה בראש המבצע של הבאת מאות אלפי גוים ארצה... ועתה, במקום להקים וועדת חקירה שתחקור מי אשם במחדל הנורא הזה ולהעמידו לדין על הפגיעה האנושה בעם היהודי וברוב היהודי בארץ הקודש, מתייצבים האחראים לאסון (אנשי הסוכנות וראשי התנועה הציונית) בצדקנות בראש הדורשים לדון בשאלה כיצד לשמור על הרוב היהודי בארץ."

"רוב יהודי"... לא זו בלבד שהממסד השולט לא מנסה לתקן את אשר כבר עיוות, כאשר במסגרת "חוק השבות" הכניס לארץ מאות אלפי גויים תחת הסעיף של "סבא יהודי", הוא עוד מנסה להוסיף חטא רשעות על פשע האווילות. בתאריך 14.3.03 מדווח כי חבר הכנסת אברהם פורז מ"שינוי" הניח על שולחן הכנסת הצעת חוק לתיקון חוק השבות, לפיה יינתנו זכויות של עולה גם לנין (!) של יהודי.

חוק השבות שבמקורו היה אמור להבטיח קיום מדינה לעם היהודי, פועל כעת למעשה להקטנת אחוז האוכלוסייה היהודית בארץ. המנגנון של הסוכנות הפך למעשה לסוכנות נסיעות המספקת הסעה חינם לארץ ישראל בתוספת סל קליטה נדיב ביותר לכל איוון מאוקראינה ופיטר מרוסיה. כדי לחפות על הדבר החליפה ה"סוכנות היהודית" זה מכבר את המלה "יהודי" כאשר היא מטפלת בעולים, עם המונח "זכאי חוק השבות". המנגנון המנופח שלה המזין את עצמו ומצדיק את קיומו בהבאת אותם מהגרים גוים אימץ בשקיקה את השיטה הסטליניסטית של אמא רוסיה, של הסוואת האמת ע"י אימוץ טרמינולוגיה שקרית.

כאשר עליזה שנהר הייתה שגרירת ישראל בברה"מ היא נשאלה מדוע היא מעודדת עלית לא יהודים לארץ. תשובה הייתה גלויה וכנה: הם יהוו משקל נגד לחרדים ולעדות המזרח. החשש של האליטה האשכנזית החילונית אז מפני התגברות כוחה הפוליטי של ש"ס - שייצגה עבורם את כל מה שאינם רוצים לראות במדינה שאת חזונה שירטט עבורם הרצל כמשהו מעין מדינה מרכז אירופאית - התבטא בהעלאת אנשים בלונדינים וחילונים למהדרין מן המאגר שנפתח בברה"מ. הם נתפסו בתודעת האליטה הזאת כבני ברית מול אנשים כמו אריה אדרי והרב עובדיה יוסף. כאנשים שיטביעו עם וודקה ושינקן את הבד"ץ:

חדשות אם. אס. אן.:
"נטלה, האחראית על הבשרים ב'טיב טעם' מסבירה: 'הצברים שמגיעים לכאן לומדים לאכול דווקא מהרוסים. שינקן הוא הבשר שהכי נמכר כאן, ולא רק לעולים, אבל הם הביאו את הפופולריות שלו לארץ. גם הפריזר הרוסי וה'קרביינקה' (נקניק דם), נפוץ מאד בברית המועצות לשעבר, והישראלים גילו אותו כאן' ".

מה שלא הביאו בחשבון עליזה שנהר, טומי לפיד, אברהם פורז ודומיהם היה שוודקה היא לא רק "תרבות" חילונית כלבבם, אלא גם דלק לפשיעה שלא ידעו כמותה מעודם. פשיעה שאמנם כרגע פוגעת בעיקר בשכונות כמו הדר-הכרמל בחיפה ומקומות אחרים בארץ בהם לא מתגוררים מצביעי שינוי ומר"ץ. אבל לא לנצח תצליח המשטרה להגביל את הפשיעה להדר, כמו שמנסה לעשות מפקד משטרת חיפה כמו שראינו לעיל. היא לא תיעצר שם. היא תגיע לכרמל והיא תגיע לצפון ת"א.

כאשר זה יקרה, אז אולי תתחיל התקשורת להוציא את ראשה מן החול ולשאול את השאלה שהייתה צריכה לשאול זה מכבר:

האם היה צריך להקריב 22,000 חללים במערכות ישראל כדי להפוך את ארץ הקודש למקלט לצאצאי חמלניצקי?
יהודי שלומד תורה.

http://sami119.tripod.com/shemaisrael/



מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב