דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


מתנות מעוצבות לסוף שנת הלימודים 

מאת    [ 20/05/2013 ]

מילים במאמר: 800   [ נצפה 1824 פעמים ]

סוף השנה מתקרב ואיתו בולמוס המתנות הגדול ואין כמו מתנות סוף השנה על מנת להראות כמה סטודיו אידיאל עיצובים שם דגש כול השנה ובמיוחד במתנות סוף השנה על ההתאמה האישית לכול אחד ואחד ובמקרה שלנו בקיצה של עונת הלימודים בבתי הספר היסודיים והגנים ובפתחו של החופש הגדול שבא עלינו לטובה ומביא איתו שלל דברים טובים ומתנות מדליקות ומגוונות שמגדירות את סוף השנה.

כמו לדוגמה מתנת סוף שנה מיוחדת במינה שהיא מזוודת חופשה נעימה המציגה טיפים קלילים איך לשרוד את החום הקופח בהנאה וכמובן בצורה אישית וייחודית. מתנות סוף השנה לא מסתיימות רק במזוודות הדבר נכון כמובן גם לגבי כדורי ים מתנפחים, בועות סבון, משקפות, כובעים, משקפי שמש שמיוצרים בהתאמה אישית בצורה שתתאים לגיל הילד וכמובן מקבלות השראה מקו מתנות מסוף השנה.

תיק גב לילדים הוא עוד אחד ממתנות סוף השנה עם דגש על התאמה אישית לכול ילד, לדבר אליו בגובה העיניים או בגובה המתנה של סוף השנה. גם מקומו של החוף לא נפקד ויש כמובן גם מגבות קיץ ענקיות שיוכלו לכסות את כול הילד עם שמו רקום מאחורה.

והיצירתיות לא נגמרת כאן אלא רק מתחילה בבוא הקיץ והחופש הגדול ומציגה מתנות סוף שנה כה מקוריות כמו מארזי כובע קש בעיצובים מיוחדים לבנות וכובעי מצחייה של כדורסל וכדורגל לבנים עם משקפי שמש תואמות בצבעים מקורים שתופסות במיוחד את ההרגשה של חופש ושל מתנות סוף שנה.

חייבים להבין שסוף השנה צופן בחובו אופי אחר של מתנות עם הרגשה של חופש וקיץ ואריזות שלפעמים הם לא פחות חשובות מהתוכן, ושאנחנו מדברים על כול ההגשה עצמה מדובר כמובן בסלי וינטג' בצבעים שמתאימים לבנים או לבנות ובתוכם מוצרי קיץ שתואמים את צבעי הסל.

אין סוף לדמיון ולרעיונות וכמובן שסל הוא רק ההתחלה, בתוכו יש כמובן סט של דלי וכפות בהתאם לצבע הסל על מנת שהילדים יוכלו להתפלש בחול ולבנות ארמונות בחול עם טאצ אישי. זוהי המהות של מתנות סוף השנה.  

והיות שהקיץ הישראלי הוא קיץ רותח וקשה, כובע הוא דבר הכרחי וגם שם לא חייבים להסתפק באותה וריאציה מיושנת אלא ללכת על כובעים צבעונים שמתאימים לצבע הסל ואם אנחנו כבר בים בחום הקופח גם מקומם של גביעי הגלידה לא נותר מיותם וכאן זה מגיע עם טוויסט מתוק של קצפת וסוכריות.

אבל אחרי שהם הוציאו את כול כוחם בחוף הים וזללו ורצו והתרוצצו והמשיכו לבנות ארמנות הגיע זמן השינה, זה בדיוק הזמן של ההורים להירגע מהיום ולהשכיב את הילדים לישון והיצירתיות מניחה או יותר נכון מעלה את ראשה גם שם עם מתנות סוף שנה של ציפיות מעוצבות בהתאמה אישית עם כיתובים שנותנים את ההשראה וההרגשה של חופש וגורמות לילדים להרגיש גדולים לדוגמה עם כיתוב על הציפית, "הכול אני יכול בחופש הגדול" או חופשה מתוקה" ואם כבר נגמר החופש בלי ששמנו לב אז הכיתוב יהיה "זה היה חלום של חופש", הכיתוב של המתנה הוא חלק מהאריזה שמייצר חלומות והרגשה אדירה.

וכמובן בל נשכח את הילדים הקטנים גדולים שעוד לא מזמן סיימו את הגן והם כבר בדרך למסע הגדול המרתק והחדש שלהם הלוא הוא כיתה א'. גם פה אידיאל לא התעצלה ורקמה רעיון אדיר על הציפה "עוף גוזל חתוך את השמיים".

וכמובן בל נשכח את ערב הכניסה הכה חשוב לכיתה א' וגם פה הרעיונות לא עוצרים לרגע. אידיאל יוצרת מתנות סוף שנה שהם בעצם מזוודות אוכל ובתוכם בנוסף למזון גם מפית ונוזל ג'ל מיוחד לשטיפת ידיים ללא מים שמראה את החשיבות של איכות הסביבה לאידיאל.

בנוסף על המזוודות מופיע הכיתוב שלום כיתה א' עם מתכונים של כריכי בריאות, עם טיפים לכניסה קלה להורים ולילדים וכמובן עם טיפים מה כדאי לקחת לארוחת עשר הראשונה בכיתה א'. ואם הילדים רוצים לגוון את תחילת השנה עם תיק מדליק וגם ללמוד מסר חשוב על איכות הסביבה אנו תופרים גם תיקים מותאמים מבד הנתפרים מבדים ממוחזרים.

והי זה הזמן גם ללמוד עם מזוודה ובה ציוד לעולה החדש והחמוד שלנו והרך בשנים שמכילה עפרונות מיוחדים, סט מחקים של כלי נגינה או מכונית, מחדדים בעיצובים מיוחדים, מספרים אורטופדיות צבעוניות ומזמינות וסרגל שהוא הכול חוץ מן הסרגל הרגיל והשבלוני, כול אלה הם מתנות מגוונת שעונות על ההגדרה של מתנות סוף שנה.  

והיי גם מקומן של המורות לא נעלם מעינינו עם ארסנל אדיר של מתנות סוף שנה בהם סטים של צידניות ומחצלות שאפשר לקחת לכול מקום ובמיוחד לחוף היום. ואם כבר דיברנו על ים זה בדיוק הזמן לעבוד על השיזוף עם תיקי ים, עם תכשירי הגנה לקיץ , כובעי קש בעיצובים מיוחדים ומגבות מודפסות עם ביטויים שמסמלים אהבה חופש והנאה כמו, ENJOY, LOVE, HAPPINESS  ולקינוח פנקסי תכשיט עם מילים כמו "לאהוב", "לחייך", "ליהנות", "לחלום" את החופש וכיתוב אחד אדיר שמסכם את הכול, "מורתי היקרה – תודה על שנה נפלאה ועל ההשקעה והנתינה ולהתראות שוב בשנה הבאה" שייתן חותמת לסט מתנות מדהים של סוף השנה.

עיצוב אישי הוא כמעט הכול שזה נוגע לתחום המתנות הרי אם נניח לרגע את הרגיל והשבלוני נראה שיש דרך שונה להתייחס למתנות סוף השנה כי הרי יש סיבה שהייחודית פורצת הדרך של החברה מביאה לנגיעה אישית שמשפיעה קדימה על התפתחותו של הילד.

 

 

 

איריס כהן-ideal- עיצוב מתנות וארועים בהתאמה אישית


www.idealy.co.il סטודיו 077-6596152


איריס כהן 054-9000048




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב