דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


איך יודעים לזהות רהיטי יוקרה 

מאת    [ 19/05/2013 ]

מילים במאמר: 400   [ נצפה 1903 פעמים ]

איך יודעים לזהות רהיטי יוקרה?

נשמע כמו שאלה טריוויאלית אך היא אינה כזו כלל וכלל. לא כל ריהוט מעוצב או מיוחד הוא בהכרח יוקרתי. רהיטי יוקרה מאופיינים בכך שהם משלבים תכנון מקדים, עבודת צוות של אנשי מקצוע כגון אדריכלים, מעצבי פנים ונגרים. רהיטי יוקרה מיוצרים בעקבות מלאכת מחשבת ואומנות לשמה, כאשר המטרה הסופית של אותם אנשי מקצוע הוא לייצר רהיט שיהיה גם שימושי ופרקטי, גם נוח, גם בעל עמידות גבוהה וגם תואם סגנון עיצוב מסוים (מודרני, עתיק, יפני ועוד).

כל הרהיטים נראים יפים וחזקים בחנות- מה מייחד רהיטים יוקרתיים?

אכן, בחנות כל רהיט נראה חדש, נקי ויפה ממש כשם בחנות בגדים כל בגד נראה נקי, יפה וחדש, ועם זאת, כולנו יודעים כי בגד לא איכותי נראה כך חיש מהר, לעיתים עוד לפני שעבר כביסה ראשונה. הוא הדבר גם בנוגע לריהוט. רהיטי יוקרה ייראו חדשים, יפים ושמורים גם לאחר שימוש ממושך, בשעה שריהוט זול יראה יפה ושמור, אם בכלל, רק שתקופת השימוש הראשונה. קחו לדוגמנה שולחנות מחשב להרכבה עצמית. במקרה הטוב הצלחתם להרכיב את שולחן המחשב בכוחות עצמכם בלי "לשכוח" אף בורג או מסמר, אבל כדי ששולחן המחשב ייראה חדש "כמו בקטלוג" רצוי שנמנע מלהשתמש בו, רצוי למקם אותו בחדר שאינו חם מידי ואינו קר מידי, או בקיצור- להרכיב אותו להניח לו לנפשו.

רהיטים מעוצבים- תכנון בהתאם לשימוש

רהיטים מעוצבים מתוכננים בהתאם לשימוש המיועד להם, והם לוקחים בחשבון את שינויי מזג האוויר, לחות ויובש, ואת התנועה והפעילות הכרוכה סביב אותו רהיט. כך למשל, שולחן מחשב עובר בדרך כלל תחת הרבה זוגות ידיים, ילדים נוטים לשבת עליו לפעמים, לעיתים נתקלים בו תוך כדי תנועה, ספרים ומחשבות נערמים עליו כדומה. לכן, שולחן מחשב מעוצב יהיה כזה שיהיה בנוי מעץ חזק, פינות השולחן תהיינה מעוגלות על מנת למזער חבלות בעקבות תזזיתיות בקרבתו, וליטוש העץ יאפשר ליהנות מספל קפה מהביל ללא השארת סימנים על המשטח עצמו. במילים אחרות, אם לסכם את העניין, לא כל ריהוט יפה הוא מעוצב או יוקרתי. ריהוט יוקרתי בנויי אך ורק מחומרי גלם משובחים, בין אם מדובר ברהיטי עץ ובין אם מדובר ברהיט המשלב מתכת, פלסטיק, עור, בד, זכוכית או שיש (כמו במקרה של שולחנות לסלון, למשל).

רהיטים יוקרתיים אינם מיועדים להרכבה עצמית ודורשים איש מקצוע מיומן. כמו כן, רהיטים מעוצבים בנויים ברף גבוה של סטנדרטים וציפיות על מנת לשרת את מי שרכש אותן בצורה הטובה, הקלה והנוחה ביותר. עיצוב רהיטים יוקרתיים נותן את הדעת גם על הפרטים הקטנים ומקפיד על גימור מושלם, יסודי ומדויק.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב