דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


אילו סגנונות עיצוב קיימים בתחום של רהיטי יוקרה? 

מאת    [ 19/05/2013 ]

מילים במאמר: 429   [ נצפה 1757 פעמים ]

אילו סגנונות עיצוב קיימים בתחום של רהיטי יוקרה?

רהיטי יוקרה מעוצבים על פי מגוון סגנונות. אלו מכם שאוהבים את הסגנון המודרני המאופיין בקוויים נקיים ופשוטים, אינם צריכים להתפשר ולרכוש רהיטים שמרכיבים אותם באופן עצמאי, ושעשויים מחומרי גלם פשוטים בעלי חיי מדף קצרים. רהיטים מעוצבים נמכרים במגוון עשיר של סגנונות. אם אתם אוהבים ריהוט בעל מראה עתיק ומיושן, אין כל צורך שתרכשו לעצמכם רהיט משומש ומרופט. רהיטי יוקרה מעוצבים גם בסגנון עתיק- אתם יכולים ליהנות מרהיט חדש, מעוצב, בעל מראה עתיק. הרעיון המרכזי שעומד מאחורי עיצוב רהיטי יוקרה הוא שילוב של חומרי גלם טובים וחזקים עם סגנון עיצוב הייחודי לכם. כשם שיש סגנונות עיצוב שונים, כך ריהוט מעוצב  נעזר בקשת של צבעים: אלו מכם האוהבים את הצבעים הסולידיים יוכלו למצוא בנקל את מבוקשם, ממש כמו אלו מכם שאוהבים את הצבעים הנועזים והחזקים יותר. בשני המקרים, הבדים המשמשים לעיצוב הריהוט הם בדים עמידים, חזקים, המאפשרים לריהוט שלכם להיראות חדש ונקי גם לאחר שימוש ממושך.

מהו ההבדל העיקרי בין ריהוט יוקרה לבין רהיטים שאינם יוקרתיים?

רהיטים שאינם יוקרתיים הם לרוב עונים על הצורך הפונקציונאלי בלבד, אם בכלל, והם בנויים מחומרי גלם פשוטים וזולים. זו הסיבה שריהוט בסגנון "עשה זאת בעצמך" מגיע בגדלים סטנדרטיים, והוא בדרך כלל משרת אותנו לפרקי זמן קצרים. זו גם הסיבה שריהוט בסוג זה מתאים יותר לסטודנטים או למגורים ארעיים- בגלל הזמניות שלו. רהיטי יוקרה, תפקידם ללוות אתכם לפרקי זמן ממושכים,אם לא לכל החיים. רובינו לא רוכשים פינת אוכל או חדר שינה פעם בשנה אלא מצפים מהרכישה הזו לשרת אותנו ולפסק אותנו לאורך זמן. לא משנה מה הסגנון האישי שלכם, ריהוט מעוצב  חולש על מספר סגנונות עיצוב : קלאסי, מודרני, עתיק, יפני ועוד.

רהיטי יוקרה אינם מעוצבים בהתאם לטרנד זמני ועכשווי כיוון שהם לא מיועדים להיות "ריהוט זמני". עיצוב של רהיטים יוקרתיים דורש מלאכת מחשבת הן בתכנון הריהוט והן בבנייה שלו. על הריהוט להיות מותאם למטרה, למיקום בבית, למזג האוויר וכו'. לכן, כל מי שעוסק בתחום של רהיטים מעוצבים יודע כי שימוש בחומרי גלם זולים יכול אולי לאפשר בנייה של ריהוט מעוצב ומיוחד אולם חיש מהר תגיע האכזבה מצד הלקוח בשל חוסר עמידותו. במילים אחרות, ריהוט מעוצב הוא לא רק יפה אלא גם איכותי. רהיטי יוקרה, בניגוד לרהיטים זולים, לעולם לא מתפשרים על איכות. לכן מחירם יקר יותר, אך עם זאת הם מיועדים לשימוש לפרק זמן ארוך יותר, וקל לשלב אותם בעיצוב הבית גם לאחר כמה שנים. כך שאם טעמכם האישי בשנות העשרים לחייכם השתנה או "התבגר" שעה שהגעתם לשנות הארבעים לחייכם, עדיין תוכלו להיעזר באותו ריהוט מעוצב לעיצוב הבית. ריהוט מעוצב לעולם לא יוצא מהאופנה ולעולם לא מתבלה או נשחק שעקבות שימוש שגרתי ושוטף.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב