דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


הדרך לבחירת מכון שיניים שיתאים לך 

מאת    [ 19/05/2013 ]

מילים במאמר: 496   [ נצפה 1607 פעמים ]

ככל שעובר הזמן, כך גם השתלות השיניים הופכות פופולאריות יותר ויותר בקרב אוכלוסיות רבות ולאו דווקא אצל אנשים מבוגרים. לרוב, כאשר ניגשים לרכוש מוצר כלשהו, מחפשים אחר המחיר הנמוך ביותר עבור אותו שירות, אך האם זה אותו הדבר כאשר מחפשים אחר טיפול שיניים מקיף וחשוב כל כך? ומה עוד חשוב לדעת לפני שפונים אל השתלות השיניים?

 

מקצועיות הרופאים והטיפול

הפרט החשוב ביותר, קשור כמובן באיכות המטפלים. אין מדובר כאן ברכישה של חולצה אשר גם ככה ככל הנראה תוחלף עם הזמן, אלא בשיניים אשר הולכות עם המטופל לכל מקום, מהרגע שבו הוא קם בבוקר, בכל חיוך, לעיסה וצחצוח בסוף היום. בדיוק מהסיבה הזו, אי אפשר להתפשר על פחות מהטוב ביותר, אשר יבטיח השתלה איכותית של כל השיניים, ללא כאבים מיותרים במהלך הטיפול וכן גם לאחריו.

כמו כן, גם אופן הטיפול עשוי להשתנות באופן משמעותי בין רופא לרופא ולכן חשוב להתעכב על הנושא הזה מבלי להתפשר. בשנים האחרונות התפתחו שיטות טיפול חדשניות ומתקדמות אשר מאפשרות לבצע השתלת שיניים בכל הפה, ללא כאבים ואפילו ביום אחד בלבד. לכן, כאשר מחפשים אחר רופא אשר יבצע את ההשתלה מומלץ לחפש אחר הטיפול המתקדם ביותר אשר לא רק ייראה מעולה, אלא גם יעבור בקלות ויישאר פרקטי לאורך זמן.

 

פונקציית המחיר

לאחר שמוודים את הפרמטרים החשובים כמו מקצועיות הרופא ואיכות הטיפול, מגיע שלב השוואת המחירים. אם כן, המחיר הוא שקלול של כל המרכיבים השונים ולכן לא תמיד המחיר הזול ביותר הוא כנראה גם המשתלם ביותר. כאשר פונים לרכוש טיפול מומלץ לבדוק מה מקבלים בכל אחד מהם, כאשר חשוב לבדוק בנוסף לאופן הטיפול גם את איכות החומרים, כאשר המומלצים ביותר הם אלו אשר מגיעים מארה"ב, גרמניה, שוודיה ושווייץ.

 

בקרה וליווי

הבקרה והליווי האישי חשובים גם הם, לא פחות משאר הפרמטרים האחרים שהוצגו למעלה. מבנה הפה והשיניים עשוי להשתנות באופן משמעותי מאדם לאדם, כאשר לעיתים אדם אחד צריך השתלה רק בכמה שיניים, חלק אחד ספציפי או אפילו הפה כולו. בכדי להחליט בטיפול גורלי שכזה, חשוב לעבור בדיקה מקיפה שאינה משאירה סימני שאלה וקובעת את אופן הטיפול המתאים ביותר.

כמו כן, לאחר ביצוע הבדיקות, יש צורך בהכנה מקדימה, ליווי אישי שמסביר את אופן הטיפול ומקשיב לסוגיות שונות אותן מעלה המטופל ורק לאחר מכן נקבע התאריך לביצוע הטיפול. כמו כן, חשוב לציין כי פעמים רבות דווקא הבקרה שלאחר הטיפול היא החשובה ביותר לשם התקנת שיניים קבועות, ווידוא כי הן נקלטו כשורה וכי המטופל מרוצה מהתהליך כולו.

 

תחזוקת השיניים

בנוסף לבקרת הרופאים על שתלי השיניים, חשוב לבצע גם בקרה אישית. בכדי לבצע אותה באופן איכותי, מומלץ להתייעץ עם מרפאת השיניים שביצעה את ההשתלה ולקבל ממנה את ההדרכות המתאימות, אשר יועילו בשמירה על השיניים. מרפאה איכותית היא כזו שתוכל לענות על כל שאלות המטופל.

אם כן, זיהוי מכון איכותי להשתלת שיניים יתבצע על פי פרמטרים של בדיקות מקיפות בטרם קביעת הטיפול, רופאים מקצועיים, שיטות טיפול מתקדמות באמצעות מכשור חדשני, ליווי אישי לאורך כל התהליך, מתן הסברים בכל נושא קשור, בקרה לאחר טיפול וכן גם קביעת מחיר הוגן.

 

בברכה,

לירן.

להצליח בכל מחיר




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב