דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


המסת שומן- איך זה בעצם עובד? 

מאת    [ 19/05/2013 ]

מילים במאמר: 340   [ נצפה 2860 פעמים ]

בעבר, מי שרצה להיפטר ממצבורי שומן אשר לא ניתן להסיר בדרך הטבע, נדרש היה לעבור שאיבת שומן עם כל הכרוך בכך- הרדמה, ניתוח, התאוששות. כיום נוצר מושג הנקרא 'המסת שומן' והוא למעשה מאגד בתוכו מספר טכניקות המאפשרות להגיע לתוצאות זהות אך באמצעים בלתי פולשניים. על אף שהמסת השומן כאלטרנטיבה לשאיבת שומן הופכת להיות נפוצה יותר במרפאות האסתטיות, אין להתייחס לכך בשאננו- אלא חשוב לבחור במרפאה אסתטית המעסיקה רופאים מיומנים לצורך ביצוע ההליך.

המסת שומן- איך זה בעצם עובד?

כדי להסביר איך עובדת המסת שומן, נעמוד על ההבדלים בינה לבין שאיבת שומן: שאיבת שומן הוא ניתוח לכל דבר, הנעשה באמצעות הרדמה מקומית ואורך בממוצע כארבע שעות. יש כל מיני טכניקות לבצע שאיבת שומן וזו בעיקר פונקציה של נפח השומן שרוצים לשאוב. ברוב השיטות נעשה שימוש במים פיזיקאליים עם תערובת של משככי כאבים. המים הפיזיקליזם נועדו להפריד את רקמות השומן ולאחר מכן מתבצעת יניקה של החומר המומס מחוץ לגוף. באמצעות שאיבת שומן לא ניתן לשאוב כמויות אדירות של ליטרים ולכן הניתוח מתאים בעיקר למי שסובל מעודף משקל קל עד בינוני בלבד. יחד עם זאת, בניתוח אחד ניתן לבצע שאיבת שומן מכמה מקומות במקביל וכמובן שהמחיר נקבע בהתאם לנפח הכולל של השומן שיש לשאוב החוצה.

שאיבת שומן לעומת זאת, על אף שגם היא מבוססת על המסת רקמות השומן, פועלת באופן חיצוני בלבד- על ידי כיוון גלי רדיו, אולטרא סאונד או לייזר לאזור שרוצים להמיס- כך שאין מגע ישיר עם הגוף. בנוסף, הניקוז של השומן מחוץ לגוף ברוב המקרים אינו מתבצע על ידי גורם חיצוני, אלא מאפשרים לגוף לעשות שימוש בשומן המומס לצורך תהליכים מטבוליים שונים בגוף, עד שלבסוף מערכת הלימפה מפנה את עודפי הפסולת מחוץ למערכת הדם. להבדיל מניתוח שאיבת שומן, שיש בו צורך לעשות שימוש במשככי כאבים וגם לעבור תקופת החלמה- תהליך המסת שומן אינו כואב (יש מי שיעיד שהוא אפילו מרגיע) ואין צורך בתקופת התאוששות. הדבר היחידי שתידרשו לו הוא לפנות כחצי שעה מסדר יומכם במקטעים קבועים של זמן, לצורך פגישות המסת שומן שתתפרשנה על כ-6-12 מפגשים. כדי לבדוק האם אתם מתאימים לביצוע המסת שומן או שמא שאיבת שומן הוא הפתרון היחידי עבורכם, כדאי להתייעץ עם המרפאה האסתטית שבה בחרתם.

 




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב