דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


ביקורת: מדפסת הזרקת דיו HP Officejet 6500 

מאת    [ 16/05/2013 ]

מילים במאמר: 387   [ נצפה 2113 פעמים ]

היום נסקור את המדפסת המשולבת HP 6500 מבית Hewlett-Packard, אחת מיצרניות המדפסות הגדולות והפופולריות בעולם. המדפסת שנקראה בגלגולה הקודם 6500 ובגלגולה הנוכחי 6500a מהווה חלק מעמוד השדרה של הסדרה העיקרית של המדפסות המשולבות לשוק הביתי ולעסקים קטנים, ואמורה להציע פתרון כולל ברמה טובה לכל צרכי ההדפסה והסריקה הנפוצים.

המדפסת נמכרת בעיצוב שחור-לבן סטנדרטי למדי:- לוח בקרה במרכז המדפסת, מתחתיו מגש ההדפסה ומעליו פלטת הסורק ומגש ההזנה להדפסות מרובות או דו-צדדיות. המדפסת כוללת שני חריצים לכרטיסי זכרון SD, XD ו-MemoryStick, וניתן להדפיס ישירות מכרטיסי הזכרון בשימוש בלוח הבקרה המובנה של המדפסת.

המדפסת יכולה לאחסן עד מאה מספרים לחיוג מהיר ועוברת בלחיצת כפתור בין מצבי הפעילות השונים- סריקה, הדפסה, העתקה ושליחת פקס. קבלת פקס כמובן אינה דורשת הכנה ובכל מצבי הפעולה תהיו זמינים לתכתובות הנשלחות אליכם. המדפסת מתחברת למחשב בעזרת כבל USB A-B, לאינטרנט בעזרת כבל רשת ובמקרה הצורך לאוזניות בעזרת יציאת טלפון (לא sPL).

ראש ההדפסה של ה-HP 6500 מכיל ארבעה ראשי דיו, אחד שחור ושלושה בצבעי הבסיס שמאפשרים יצירת תמונות וציורים באיכות גבוהה. ראשי הדיו מתפרקים מראש ההדפסה בנפרד וראש ההדפסה עצמו פריק וניתן להחלפה, מה שהופך את ה-HP 6500 לנוחה מבחינת תחזוקה ותיקונים במקרה של תקלה.

סורק המדפסת באיכות גבוהה ומציע רזולוציה מירבית של 4800 פיקסלים לאינץ', נתון נאה וגבוה מהנחוץ למשתמשים ביתיים ברוב המטלות. גם איכות ההדפסה המירבית מגיעה ל-4800 נקודות באינץ' אחרי טיוב או רזולוציית בסיס של 1200 נקודות באינץ' (לכל ראש דיו), ערכים מכובדים לכל הדעות. מלבד ההדפסה הרגילה מציעה המדפסת אפשרות להדפסת דופלקס, חיבוריות אל-חוטית למחשב או מקור הדפסות אחר, וחבילת תוכנה העוזרת לשלוט במדפסת ולנטר את בריאותה.

ביצועי מהירות ההדפסה של ה-6500 טובים מהממוצע בקטגוריה-  מסמך טקסט בן עשרים עמודים הודפס ב-2:15 דקות, מסמך בן עשרים עמודים המודפס בשני הצדדים דרש מעט יותר משבע דקות ותמונה בגודל סטנדרטי הודפסה תוך פחות מדקה. גם מבחינת עלויות ההדפסה, דיו למדפסת HP 6500 מציע יחס נאה של כ-8 אגורות לעמוד שחור מודפס בממוצע או כ-20 אגורות לעמוד צבעוני מודפס.

אחת התכונות שחסרו לנו ב-HP 6500 היא הנוכחות של שקע USB קדמי, כיום מדפסות רבות מאפשרות הדפסה ישירות מהתקן אחסון נייד כמו כונן חיצוני, מכשיר הסמארטפון או דיסק-און-קי, וחברת HP נותרת מאחור בדגם הזה. בנוסף בתחילת דרכה של ה-6500 משתמשים רבים נתקלו בבעיות טכניות תוכנתיות שתוקנו מאז, אך ראוי שבעתיד HP תשיק מוצרים מוכנים עם תמיכה מלאה ולא תחכה לספוג את הביקורת לפני התיקונים. 




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב