דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


איך להשתמש ולשמור על מפל שוקולד? 

מאת    [ 13/05/2013 ]

מילים במאמר: 616   [ נצפה 1952 פעמים ]

מפלי שוקולד, במיוחד בשילוב עם הממתקים הנכונים הם הפינוק המושלם לכל סוגי האירועים. ריכזנו עבורכם את הנקודות הבסיסיות שתצטרכו לדעת על מפל השוקולד שלכם / לאירוע שלכם.

מפל שוקולד ביתי או מושכר מאפשר לכל אחד להגיש לאורחים שלו ממתק שוקולד מפנק ומתוק במיוחד. המפל הוא סוג של פונדו שוקולד, בתחתיתו בריכת שוקולד חם מומס ומפל שוקולד שזורם באופן קבוע.

מפלי השוקולד מגיעים בגדלים שונים, בצורות שונות, לעיתים אפילו מפלי שוקולד כפולים, ויכולים להזרים במפל סוגי שוקולד שונים – מריר, חלב או לבן. כמובן, חשוב במיוחד לרכוש ולהשתמש אך ורק בשוקולד איכותי!

העיצוב של מפלי השוקולד פחות או יותר זהה, והוא מבוסס על קערה גדולה בתחתית הכלי, בה מומס השוקולד. השוקולד מחומם לטמפרטורה הנמוכה ביותר, כך שהוא מומס אך עם זאת בדיוק בחום המתאים בשביל לאכול אותו. מעל לקערה המרכזית, יש מספר לא קבוע של מדרגות / רמות מעוגלות עליהן זורם השוקולד המומס. אופן הפעולה של המפל פשוט מאוד, לאחר שהשוקולד מומס בקערה התחתית, הוא מוזרם בעזרת משאבת בורג לראש המפל בצינור המרכזי של מפל השוקולד. מראש המפל זורם השוקולד במורד המדרגות ויותר צורה שדומה לזרימת המפלים בטבע.

אז מתי אוכלים?

האורחים יכולים לטבול כל קינוח שאתם בוחרים – עוגיות, ממתקים , והנפוץ ביותר פירות עונתיים. המבחר של הממתקים או יותר נכון כל מה שתרצו לטבול בשוקולד משגע לא מוגבל , וכל מה שבא לכם להציע יכול להיות מתאים – מתוק, חמוץ או מלוח.

 

מפל שוקולד מושכר, או מפל השוקולד שלכם, יהיה המרכז של כל אירוע, חתונה, מסיבה או בכל ארוחה שאתם רוצים להתפנק קצת יותר מהרגיל. כיום, רוב מסיבות הרווקות, החתונות והרבה מאוד אירועים וכנסים כוללים מפל שוקולד, ולכן ברור למה הקשר בין המחשבה על מתוק והנאה קשורים כל כך חזק למפלי שוקולד. היתרון הגדול ביותר של מפלי שוקולד ובר ממתקים באירועים הוא העובדה שהאורחים לא מוגבלים בכמויות והכי חשוב, כל אחד יקבל מענה לטעמים שהוא מחפש! כל המארגנים של מפלי שוקולד בעלי ניסיון ויכולים להציע את הממתקים והפירות המוצלחים ביותר, אבל אל תתביישו, תיתנו לילד שבכם לבחור בדיוק את הממתקים שאתם רוצים. תאמינו או לא, השילוב של הממתקים המלוחים, כמו בייגלה הפכו להיות חובה בכל מפל שוקולד ובר ממתקים. פשוט בגלל שהשילוב הזה כל כך טוב ומיוחד.

בניגוד לכל הממתקים שבדרך כלל שמים בבר ממתקים, לא מומלץ לטבול במפל השוקולד ממתקים קשים. כמובן, לא מומלץ לטבול ממתקים או פירות שעלולים להתפרק בזמן הטבילה ולהשאיר חתיכות בקערת השוקולד המומס.

השיטה הטובה ביותר לשמור על הניקיון של הכלים והידיים של האורחים שלכם הוא לשפד את מה שאתם רוצים לטבול במפל השוקולד על שיפודי עץ.

ניתן לרכוש שוקולד איכותי במיוחד עבור מפלי השוקולד, אבל שמירה ושימוש בשוקולד טוב הוא מספיק טוב ויומס בדרך כלל ללא בעיות. לפני שאתם מתחילים להמיס את השוקולד, טוב לשבור את השוקולד לחתיכות, וגם אם אתם מעוניינים להוסיף שוקולד למפל, מומלץ לשבור את השוקולד לחתיכות. חתיכות קטנות יותר, ואפילו הוספה של שמן (לא הרבה!) יעזרו בתהליך ההמסה והשילוב של השוקולד לשאר השוקולד שבמפל.

חשוב מאוד!
קודם כל, מי שעוסק בהמסה והכנת המפל, חייב לשים לב ולא לשפוך מים לכלי. הדבר עלול להשפיע לא גם על תהליך ההמסה, אבל במיוחד על הטעם.

שנית, השלב החשוב ביותר בשמירה על המפל שלכם לאירוע הבא הוא שלב הניקיון. אם למפל השוקולד יש חלקים מתפרקים, יש לפרק אותם ולשטוף אותם באופן נפרד ולא באופן מורכב. לשים לב שמפל השוקולד עצמו מכובה, אינו מחובר לחשמל ושקבל החשמל עצמו לא בא במגע עם מים. שימוש בסמרטוט ובמים חמים חשוב מאוד, ויש להקפיד כי מנקים את מפל השוקולד מכל השאריות של השוקולד. אם לא מנקים את מפל השוקולד כמו שצריך, השימוש בפעם הבאה יכול להיות בעייתי, והטעם של השוקולד יכול להיות מושפע.

אם לא חוויתם עדיין בר ממתקים או מפלי שוקולד אנחנו ממליצים בחום! זאת חוויה מיוחדת ומתוקה שאתם ואורחים שלכם לא תוכלו לשכוח!!!

המפל של ענבל http://www.hamapal.co.il>




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב