דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


קידום אתרים בגוגל הוא קידום אורגני. למי הוא מיועד? 

מאת    [ 12/05/2013 ]

מילים במאמר: 433   [ נצפה 1909 פעמים ]

קידום אתרים בגוגל  הוא קידום אורגני. למי הוא מיועד?

קידום אתרים בגוגל מיועד לכל בעלי העסקים שמעוניינים להגדיל את מאגר הלקוחות שלהם ולחלחל לתודעתם של מספר רב של לקוחות פוטנציאלי. ומה יותר מתאים לזה מאשר חשיפה ברשת האינטרנט? קידום אתרים באינטרנט, באם נעשה בידי אנשי מקצוע מומחים- משיגה את התוצאה הזו, והיא למעשה התמורה הטובה ביותר לכסף שלכם.

מה זה קידום אורגני ומדוע רק מומחים לקידום אתרים יודעים לבצע אותו?

קידום אורגני הוא קידום אתרים בגוגל והוא מתבצע נכון רק בידי מומחים לקידום אתרים. מומחה קידום אתרים מקדד את האתר שלכם ומנהל את התוכן שלו בצורה מסונכרנת עם גוגל. לצורך זה עליו להיות בקי בשפה של גוגל, במדיניות שלה ובשינויים שהיא מכניסה למערכת הלוגיסטית שלה. לא מספיק להיות רק "אחד שמתמצא קצת במחשבים" על מנת לבצע קידום אתרים בגוגל, ממש כשם שלא מספיק להיות "אחד שמבין קצת במכוניות" בשביל לתקן לכם את האוטו. כמו כן, לא מספיק להיות "מישהו שעבד פעם הרבה בתחום המחשבים" בשביל לעשות קידום אתרים באינטרנט ממש כשם שלא מספיק להיות "מישהו שהיה לו פעם מוסך" בשביל לתקן לכם את הרכב. למה? מכיוון שתחומם ההייטק במיוחד הוא תחום שמתפתח בקצב מואץ, ומי שלא נמצא עם יד על הדופק וטורח להתעדכן ולהתאים את עצמו למערכת, יוצא מהר מאוד מהמשחק, וכשמדובר בנושא של קידום אתרים בגוגל, אין חשוב יותר מעדכון שוטף ובקיאות מקסימאלית בכל מה שקורה במערכת של גוגל ובמדיניות שלה. בסופו של דבר, קידום אתרים בגוגל פירושו שעל מומחה לקידום אתרים לעבוד בתיאום מרבי עם גוגל ובכפוף לדרישות, לתנאים ולקשיים שהיא מערימה.

מה עושה מומחה לקידום אתרים בגוגל?

מתחיל בבניית אתרי אינטרנט מותאמים לגוגל ומונחי SEO.

מומחה קידום אתרים באינטרנט מטמיע מילות מפתח באתר שלכם ומנהל את תוכנו באופן כזה שיגרום לגוגל למצוא את האתר שלכם רלוונטי ומתאים לשאילתה שלכם. לדוגמא: נניח שאתה צלם בתל אביב. אם גולש מקליק "צלם בתל אביב" , האתר שלך צריך להיות בנוי בצורה כזו, שבעזרת עבודה מקצועית ויסודית של מומחה לקידום אתרים, כל מי שיקליק בגוגל "צלם בתל אביב" ייחשף מיד לאתר שלך. יתרה מכך, מומחים לקידום אתרים עובדים באופן כזה שגם כאשר גולש יקליק שאילתה שלא קשורה ישירות ל"צלם בתל אביב" הוא יגיע לאתר שלך. למשל, הגולש יקליק "אלבומי תמונות" או "חליפות חתן" , או " אולם אירועים" ובכל זאת העין שלו תיחשף לאתר שלך בנושא "צלם בתל אביב". בדרך זו העסק שלך נחשף לכמה שיותר אנשים, ועל בסיס יומיומי. שום אלטרנטיבת פרסום אחרת לא מסוגלת לייצר פריזמה רחבה כזו של פרסום. יחד עם זאת יש לקחת בחשבון כי בשביל לקבל תוצאה משביעת רצון זו, הכרחי להיעזר בשירותיהם של מומחים לקידום אתרים. הדיוטות לא מסוגלים להשיג תוצאות כאלה וגם לא מקדמי אתרים שאינם מתעדכנים, כאמור, בשינויים התכופים של גוגל.

 




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב