דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


קידום אתרים בגוגל- לא זבנג וגמרנו 

מאת    [ 12/05/2013 ]

מילים במאמר: 390   [ נצפה 1960 פעמים ]

קידום אתרים בגוגל- "זבנג וגמרנו"?

ממש לא. קידום אתרים בגוגל, גם כאשר נעשה בידי מומחים לקידום אתרים הוא אינו תהליך קצר ומיידי. אמנם מדובר בדרך הטובה ביותר לפרסם את העסק שלכם, אבל עליכם להבין כי קידום אתרים באינטרנט הוא קידום אורגני והוא מניב תוצאות באופן הדרגתי.

מדוע?

ראשית התחילו בבניית אתרי אינטרנט מותאמים לגוגל, כל מומחה לקידום אתרים יוודא כי האתר אותו הוא נדרש לקדם בנוי באופן שאכן ניתן לקידום בגוגל. מה הכוונה? בשעה שאנו רואים את האתר ברשת, יש הרבה מידע וניהול תוכן מאחורי הקלעים שלו, במקום שאינו נגיש עבור הגולשים אולם נגיש לעבודתו של מומחה קידום אתרים. כל אתר מקודד באופן כזה שניתן לנהל את תוכנו, להטמיע בו מילות מפתח, שמטרתם לעודד או להביא את גוגל לידי כך שהוא ימצא את האתר שלכם רלוונטי למגוון רחב של שאילתות של גולשים. מדובר גם על שאילתות העוסקות ישירות בתחום העסק שלכם וגם בשאילתות העוסקות בעקיפין בתחום העיסוק שלכם. בדרך זו, מומחים לקידום אתרים מבצעים קידום אתרים בגוגל, מנוע החיפוש הנפוץ והשימושי ביותר הארץ ובעולם. כל מומחה לקידום אתרים יודע כיצד נכון לבנות ולקדד אתר, ואם יש ברשותכם אתר ואתם מעוניינים רק בקידום שלו ברשת, רצוי להתייעץ עם מומחה לקידום אתרים בנוגע לאיכות האתר.

קידום אתרים בגוגלהוא קידום אורגני.

הרעיון של קידום אתרים באינטרנט הוא להטמיע את האתר שלכם ברשת האינטרנטית בעזרת עבודה של מומחה לקידום אתרים שנעשית "מאחורי הקלעים" כך שבסופו של דבר, האתר שלכם יהיה נגיש בקלות למספר מקסימאלי של גולשים. כל גולש יכול להיות הלקוח הבא שלכם, והיות וכולנו גולשים, ורובינו המכריע גולש באמצעות מנוע החיפוש גוגל, הרי שמי שבאמת רוצה לפרסם את העסק שלו בצורה רצינית ויעילה- קידום אתרים בגוגל זה הפתרון המנצח עבורו. בניית אתר תדמית הוא תחילת קידום אורגני פירושו שהאתר שלכם מוטמע באופן הדרגתי במערכת של גוגל, במובן שכאשר גולש המתעניין במה שאתם מוכרים או מספקים, ומקליק את השאלה שלו בגוגל, גוגל "יקרא" את האתר שלכם וימצא אותו רלוונטי מספיק על מנת לחשוף אותו כתשובה לשאלתו. על מנת להגיע למקום הנכסף והמיוחל של "עמוד ראשון בגוגל", יש להיאזר בסבלנות ולתת לאותו מומחה קידום אתרים לעשות את עבודתו המקצועית ולהטמיע בצורה הדרגתית ועם זו אינטנסיבית את האתר שלכם, ולמעשה לקדם אותו לעבר העמוד הראשון של גוגל. בשלב הראשון האתר שלכם יהיה ממוקם בעמוד השלישי או הרביעי ותוך חודשים ספורים יוכל להיות ממקומם בעמוד הראשון. זהו נתון חשוב מאוד היות ורובינו לא ממשיכים לדפדף מעבר לעמוד הראשון של גוגל.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב