דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


שירותי טלמיטינג - מה זה? 

מאת    [ 12/05/2013 ]

מילים במאמר: 379   [ נצפה 2072 פעמים ]

 

למרות  הגידול הרב שחל במספר העסקים הקטנים והבינוניים בשירותי טלמיטינג בשנה האחרונה (גידול של 21% במספר החיפושים של חברות המספקות שירותי טלמיטינג בשנה האחרונה), רבים עדיין מתבלבלים בין המונחים: "טלמרקטינג" ו"טלמיטינג".

במונח "טלמרקטינג" נשתמש כאשר מטרת הפנייה הטלפונית ללקוח אפשרי הינה פנייה שמטרתה הינה אחת: מכירת מוצר או שירות.

לעומת זאת: במונח "טלמיטינג" נשתמש כאשר מטרת הפנייה ללקוח אפשרי הינה קביעת פגישה עבור עסק עם לקוח  אפשרי. מטרת הטלמיטינג, אם כן, הינה ליצור אצל מקבל המסר עניין, סקרנות, או הצפת צורך מסוים, ובשורה תחתונה: ליצור רצון  ונכונות מצד הלקוח הפוטנציאלי להיפגש  עם נציג החברה או העסק.

היתרון בהפעלת שירות חיצוני לשיווק העסק וקביעת פגישות העבודה עבורו הנו שחרור בעלי העסקים מחלק  חשוב של שיווק העסק: שלב ה- Pre-Sale  של איתור לקוחות אפשריים עבור העסק,  ופתיחת הדלתות" עבורם. מרבית העסקים הבינוניים והקטנים נמנעים מלבצע פעולה זו, הדורשת עבודה סיזיפית של לפחות מספר שעות ביום.

יתרון נוסף: שירותי טלמיטינג חיצוניים לעסק במרבית המקרים עלותם נמוכה באופן משמעותי מאשר שכירת עובדים שכירים לצורך משימה זו. מעבר לחיסכון בעלויות, נדרשים, במקרה של העסקת עובדים שכירים, משאבי ניהול ניכרים (פיקוח, בקרה, ניהול שוטף וכו.), שאינם נחוצים במקרה של שכירת חברה חיצונית המנהלת את פעילות זו.

שירותי טלמיטינג  מופעלים ע"י חברות גדולות כחברות תקשורת, פיננסים, בריאות, עמותות, ארגונים וכיו"ב. בארגונים אלו בדרך כלל מופעלים שירותי הטלמיטינג In-house  ע"י עובדי החברה, או לחילופין הן מפעילות מוקדים חיצוניים באאוטסורסינג.

עסקים בינוניים, קטנים ואפילו "עסקים של איש אחד" ברוב המקרים מעדיפים לבחור חברות המספקות שירות טלמיטינג לצורך קביעת פגישות עבודה עבורם  עם חברות קטנות יותר, כאלו שהיחס והקשר שבין הלקוח ומנהל פרויקט הטלמיטינג הינו אינטימי וצמוד יותר. בחברות אלו בד"כ איש או אשת הטלמיטינג שיעבדו עבור הלקוח יהיו קבועים, החל משלב לימוד החומר, ההיכרות עם הלקוח, והמשך בעבודה לכל אורך הדרך עם הלקוח.

יתרון נוסף בעבודה עם חברת טלמיטינג שאינה "מוקד טלפוני" הוא, שבד"כ בחברות אלו הלקוח אינו מחויב להתקשרות ארוכת טווח, ויכול לבדוק בדרך זו את התאמת שירות הטלמיטינג לצרכיו ("פיילוט"), מבלי לבזבז משאבים כספיים ניכרים, עוד טרם בחן את יעילות הטלמיטינג עבור העסק הספציפי שלו.

בעולם מקובלים מאד שירותי טלמיטינג, כחלק ממגמה של "עשה מה שאתה יודע לעשות הכי טוב-והוצא למיקור חוץ את הרוב!" ישראל "מיישרת קוו" עם מגמה זו, וסביר להניח שמגמה זו אף תתגבר בשנים הבאות.

 

מחוץ לקופסה - שירותי שיווק ביצועיים לעסקים קטנים ובינוניים: שירותי טלמיטינג, הקמה וניהול דפי עסק בפייסבוק, ניהול מועדוני לקוחות (ניוזלטרים) ועוד!  054-6811426   www.box87.co.il  href="mailto:out.box1987@gmail.comout.box1987@gmail.com">">out.box1987@gmail.com                                 


 




מאמרים חדשים מומלצים: 


מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב