דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


טיפים בבחירת ראשי דיו ממוחזרים 

מאת    [ 08/05/2013 ]

מילים במאמר: 443   [ נצפה 1708 פעמים ]

דיו הוא מצרך פופולארי מאד ומשתמשים בו בעולם כולו בבתי העסק הציבוריים, בבתים ובמשרדים למינהם. במצטבר מדובר בכמות עצומה של דיו ומחסניות דיו שמכילות אותו, יותר משני מיליארד מחסניות דיו בשנה המוטמנות במצבורים תת קרקעיים, מחסניות העשויות ברובן מפלסטיק המתכלה בצורה איטית ביותר ולכן מזיקות מאוד לסביבה.

כדי למזער את הנזק ניתן כיום לרכוש בקלות ובזול מחסניות דיו ממוחזרות ששומרות על אותם סטנדרטים כמו במחסניות המקוריות אך משתמשות באותו מיכל לאחר תהליך של חידוש וניקיון. כשמדובר בספק איכותי ראשי הדיו נלקחים חזרה למפעל, מרוקנים לחלוטין, עוברים טיהור, ממולאים מחדש ואז נבדקים לאחר האטימה כדי לוודא את תקינותם. הסכנה הגדולה היא כמובן מקור לא מקצועי שלא יבצע את ההשמשה מחדש של ראשי הדיו כראוי ויגרום לבעיות בתפקוד המדפסת.

השימוש במחסניות דיו ממוחזרות גם עוזר לכיס וגם עוזר לסביבה ולכן אין ספק שמדובר בבחירה צרכנית ואנושית נכונה, עכשיו השאלה היא איך עושים את זה בלי להסתכן?

אספנו עבורכם מספר טיפים שיכולים להקל על תהליך רכישת דיו במחסנית ממוחזרת:

• לכל מחסנית דיו מקורית יש מספר מוצר, חשוב לדעת את מספר המוצר של המחסנית הקיימת על מנת לבחור מחסנית זהה בכל תכונותיה שתתאים לדגם המדפסת שברשותכם. אם לא ידוע לכם המספר הסידורי אפשר למצוא אותו בגב המדפסת או על גבי המיכלית הנוכחית עצמה.

• כשבוחרים מקום לרכישת מחסנית דיו למדפסת, במיוחד אם מדובר במחסנית ממוחזרת, חשוב לוודא שהמקום הוא מוסד מקצועי שאכן מוודא שהמיכלים עומדים בתקנים ושומרים על איכותם, שהדיו הוא איכותי ושהמוצר מגיע לצרכן ברמה גבוהה באמת ולשביעות רצונו. לספקים מקצועיים בדרך כלל תהיה מדיניות החזרה למקרה של תקלה וחשוב להקפיד ולבדוק מה היא כוללת כדי למנוע בזבוז כסף על ספק נחות.

• הרשת היא ללא ספק הערוץ המרכזי לחיפוש מידע בימינו גם כשמדובר בחיפוש מדפסת, טונר או מחסנית ממוחזרת, בחיפוש "דיו למדפסת HP" לדוגמה תמצאו אינספור ספקים לדיו מקורי מתוצרת HP, דיו ממוחזר וגם דיו חלופי לפי בחירתכם. מומלץ מאד להיעזר ברשת האינטרנט גם בכדי להתרשם מהמחירים בחנויות השונות וגם בכדי לבצע בסופו של דבר את הרכישה עצמה- רכישה באינטרנט בדרך כלל תסופק מהר יותר מהזמנה בחנות פיסית. ישנם אתרים רבים המתמחים בנושא וכוללים כתבות רבות, מאמרים, עצות וקטלוגים מרשימים.

• לא כדאי לקנות את ראש הדיו הראשון שנקרה בדרככם! בדקו מחירים בין סוגים שונים של דיו למדפסת, השוו שירותים וודאו שבחרתם בספק אמין, איכותי ומקצועי המעניק לכם הגנה כצרכנים ומבטיח את איכות מחסנית הדיו שתרכשו.

כדור הארץ הוא הבית שלנו ומוצרי פלסטיק ואלקטרוניקה נמצאים גבוה ברשימת המזהמים הגדולים- מהטמנות כאלה נפגעים מאגרי מי תהום, הצמחייה והאדמה עצמה ההופכת רעילה לחיים. למה לא לעזור לסביבה אם אפשר? במיוחד במקרה כזה בו השמירה על הסביבה גם חוסכת לכם כסף- בחרו באפשרות החכמה והמצפונית יותר וקנו דיו במחסנית ממוחזרת. אם תבחרו נכון תקבלו את אותו הדיו ואותה איכות הדפסה בפחות כסף ועם פחות נזק סביבתי.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב