דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


טראש דה דרס (או: הדבר הגדול הבא בנושא צילום אירועים) 

מאת    [ 06/05/2013 ]

מילים במאמר: 446   [ נצפה 2444 פעמים ]

בנות, בואו נתחיל ברגע קטן של וידוי: אנחנו רוצות חתונה מהאגדות. השמלה המושלמת, המוזיקה המושלמת, האוכל המושלם, וכמובן- החתן המושלם. אלה מאיתנו עם המזל (או הכסף...) יכולות גם להשיג את רוב הדברים האלה לעצמן.

מה שאנחנו לא תמיד שמות לב אליו, הוא שמהצד- הרוב באמת נראה אותו הדבר: כל הכלות בשמלות לבנות (ותאמינו לי שרק אתן תזכרו בסופו של דבר אם היו על השמלה פאייטים או תחרה), כל האולמות והגנים נראים אותו הדבר, אפשר פחות או יותר לדעת מראש איזה סוג אוכל יהיה, וסביר להניח שנוכל גם להעריך מראש איזה אורח יתן איזו מתנה...

לכן, ברור מאליו שהשאיפה להתבלטות וייחודיות היא כמעט בלתי נמנעת, אנחנו הרי רוצות, בנוסף לחתונה מהאגדות, גם חתונה "שהאורחים לא ישכחו", ויותר חשוב- חתונה שאנחנו בעצמינו לא נשכח.

כיום, ספקי אטרקציות כאלה ואחרים מציעים שירותים שנועדו לייחד את האירוע, בין אם זה ריקוד סלואו ראשון שקורה בתוך בועת ענק, מגנטים מהאירוע עם כיתוב מקורי (אם אני אראה עוד "נתראה על המקרר" אחד- אני פשוט אתחיל לגזור את המגנטים), או כפכפים שמחולקים לאורחות, שיוכלו להוריד את העקבים ולרקוד בקלות.

דרך מעניינת ומגניבה לתת איזה ייחוד לאירוע, שגם משאיר מזכרת יפה, גם משאיר רושם על האורחים, והוא גם חוויה זוגית כיפית, הוא צילומי "טראש דה דרס" ("Trash the dress").

מקור המונח מגיע מאנגלית, ובתרגום חופשי אומר "לטנף את השמלה", ומהותו- כשמו כן הוא- יום צילום מצחיק וחוויתי בבגדי חתן-כלה, בה הזוג מתלכלך במים, צבע, יין, בוץ, ומה לא.

הזוג, בעזרת הצלם, בוחר את הרעיון, המיקום, וחומרי הלכלוך המועדפים עליו, ומתחיל בעבודה. בדרך כלל מצטרף לצילומים גם צלם וידאו, והצילומים מתקיימים במרווח של מספיק זמן לפני החתונה, כדי שיהיה אפשר לערוך את התמונות, ולערוך קליפ, שאותו אפשר יהיה להקרין בערב האירוע עצמו.

האפשרות להרוס משהו שטורחים לשמור עליו בקפדנות ביומיום מאוד מפתה, ולכן הכיף הוא באמת גדול, רק כדאי לשים לב לכמה פרטים.

בחירת הצלם. כיום, כמעט כל צלם אירועים מצלם גם טראש דה דרס. בררו עם צלם האירועים שלכם אם הוא עושה זאת, ובקשו לראות עבודות קודמות שלו בנושא. בכל אופן- זה לא צריך להיות עסק יקר מדי, ואם אתם חושבים שהצלם גובה מכם מחיר גבוה וחסר פרופורציות, תוכלו לחפש צלם אחר, שיעשה זאת בנפרד. במידה והצלם שלכם לא עושה זאת גם ככה- עיינו ברחבי האינטרנט ושאלו חברים, התייעצו בפורומים- ומה לא.

הבגדים. אם יש לכם תקציב לשמלת חתונה נוספת, או יד שניה- מה טוב. במידה ולא- תמיד תוכלו פשוט לקנות שמלה לבנה פשוטה יותר, אבל כמובן שהתוצאה נראית בהתאם. חליפות חתן- בדיוק אותו הסיפור.

האיפור והשיער- נכון שלעצב שיער ולהתאפר במיוחד ליום כזה עולה עוד כסף, אבל כשרואים שהכלה "מושקעת", זה גם יפה ומרשים, וגם גורם לסרט להיראות אותנטי ומקצועי, ולא "תוצרת בית".

ושיהיה במזל טוב!




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב