דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


תכשיטים, עיצוב קירות, ומה שביניהם 

מאת    [ 06/05/2013 ]

מילים במאמר: 476   [ נצפה 3409 פעמים ]

לכל אחד ואחת מאיתנו חשוב איך שאנחנו נראים כלפי חוץ. אנו דואגים להתאים חולצה למכנסיים, או לחצאית, להתאים נעליים לבגדים שאנו לובשים, ז'קט או עליונית, איפור שידגיש את מה שכדאי להדגיש, וגם שיטשטש את מה שאנחנו לא רוצים שיבלוט. כמו כן אנו מתאימים את סגנון הלבוש שלנו לפי המקום והאירוע שאליו אנחנו מתכננים להגיע, והאנשים שאנו עומדים לפגוש. את הכל יחד משלימים התכשיטים שאנו עונדים. כל אישה חייבת שיהיה לה לפחות תכשיט אחד מיוחד שמדגיש את היופי ואת האופי המיוחדים שלה. סמל הסטטוס שלה. גם ביום יום, וגם באירועים חגיגיים ישדר התכשיט המיוחד שלה איזה מין טיפוס היא.

גם בהלבשת הבית, הום-סטיילינג, אנו מתאימים את סגנון הריהוט לגווני הקירות, לסוג הריצוף, ולגודל החלל. סוג ומיקום גופי התאורה, כמו איפור, יוצר אווירה מסויימת בהתאם לאופי החלל ולפונקציה שהוא ממלא, ועוזר להסב את תשומת הלב אל המוקד המרכזי בחלל. המטרה בכל המכלול הזה היא ליצור קומפוזיציה מאוזנת שתגרום לנו להרגיש נעים ונוח בחללים שבהם אנו שוהים.

קיר המוקד בכל חלל הוא המקום שעליו אנו עונדים את התכשיט. אותו תכשיט קיר דקורטיבי מיוחד שמדגיש את האופי המיוחד שלנו, הדיירים, ומשלים את האווירה שמייצגת את האישיות שלנו. סמל הסטטוס שלנו.

תכשיטי קיר דקורטיבים הם יצירות אמנות שיכולות ללבוש צורות שונות ומגוונות. החל מציור, דרך צילום, מדבקות קיר, אביזרים תלויים, ועד לאלמנטים פיסוליים.

בחלל  המעוצב בקוים ישרים, שקטים ונקיים, ובגוונים בהירים וניטרליים, אפשר מצד אחד להשלים עם אלמנטים פיסוליים דקורטיבים על גבי קיר המוקד בחלל, באותם הגוונים, ובקווים ישרים. אך מצד שני אפשר דווקא לשבור את הקו הישר באמצעות אלמנטים פיסוליים על אותו הקיר, בעלי צורה אמורפית שייצרו עניין מיוחד והפתעה.

נישות גבס נועדו על מנת להציג בתוכן תכשיט קיר מיוחד. ניתן ליצור בתוך נישת הגבס מערך של אלמנטים פיסוליים דקורטיבים שיפרצו מעומק הנישה כלפי חוץ, יצרו קומפוזיציה מאוזנת, ויהפכו את הנישה ליצירת אמנות בפני עצמה, תוך שימוש בתאורה חיצונית או ניסתרת הממקדת את תשומת הלב בנישה.

קיר חפשי הניצב במיקום מרכזי בחלל, יכול להפוך כולו לתכשיט מעניין ומרתק, אם יצבע בגוון שונה, אפשר גם בטקסטורה שונה, וילבישו אותו במערך של אלמנטים פיסוליים דקורטיבים התואמים את אופי החלל כולו. כמובן בתוספת תאורה הממוקדת בו, שמבליטה ומדגישה אותו. כך יזכה לבוש החלל כולו לשידרוג מיוחד במינו.

אלמנטים פיסוליים דקורטיבים לקירות ניתן ליצור ממגוון רחב של חומרים: מתכות שונות, עץ, זכוכית, חומרים פולימריים, קרמיקה ועוד. היתרון הגדול של עיצובי הקירות מקרמיקה הוא שניתן ליצור בחומר הזה מגוון רחב (כמעט אין סופי) של אפקטים: זכוכיתי, מתכתי, מבריק או מט, טקסטורות שונות גסות או עדינות, מראה רך או נוקשה, וכמובן- עושר עצום של גוונים ומשחקי גוונים.

אז מה הקשר בין תכשיטים לעיצוב קירות? כמו שאישה מתאימה תכשיט ללבוש שלה, במטרה לשדרג את המראה שלה, ולהדגיש את האופי המיוחד שלה, כך אנו מתאימים אלמנטים של עיצוב קירות על מנת לשדרג ולהשלים את את סגנון הלבוש של החללים שבהם אנו מתגוררים, עובדים, מבלים או נופשים.

אמנית הקרמיקה גילה טננבאום הדר. מצוי בחומר עיצוב קירות אוירה מאלמנטים פיסוליים מקרמיקה בעבודת-יד. עיצוב הקירות מתבצע בהתאם לסגנון ולגוונים של החלל שבו הוא משולב, ונועד להדגיש ולהשלים את האווירה המבוקשת בחלל. העיצובים מיועדים לכל קהל יעד, וניתן לשלבם במגוון חללים כגון דירות יוקרה, משרדים, קליניקות טיפוליות, מסעדות ובתי קפה, בתי מלון, מבני ציבור ועוד. גילה שואבת את מקורות ההשראה שלה מתופעות טבע וגיאולוגיה מיוחדות ומעניינות ברחבי העולם. גילה בוגרת Pratt Institute בניו-יורק, בעלת תואר B-Arch. וכן- לימודי פיסול קרמי בבית שניידרמן בגבעתיים. מאחוריה ניסיון רב שנים בתחומי האדריכלות, עיצוב פנים, ופיסול בקרמיקה. לפרטים ולהזמנות ניתן ליצור קשר בטלפונים- 050-7759966 08-9201098 וכן באתר- www.gilaclay.co.il




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב