דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


מעגלי מתופפים - מעגלים של קצב ושמחה 

מאת    [ 01/05/2013 ]

מילים במאמר: 365   [ נצפה 1639 פעמים ]

מעגלי מתופפים – מעגלים של קצב ושמחה 
מבינים את אותה האפיזודה שבה הינכם מתרגלים למשהו ככ איכותי, אפילו שקשה לך להיזכר כיצד הסתדרתם עד לפני זמן בלעדיו? מעולה. לכן אמור להיות בשבילכם נוח הרבה יותר להתחבר לקסם של מעגלי מתופפים – הלהיט הגדול של השנים בעת האחרונה בחתונות, בר מצוות ושמחות אחרות. כיוון ש כשלוקחים את החגיגה ומכניסים בה מעט קצב, התוצאה ללא כל ספק ייחודית. 

במידה ו לפני זמן לא רב אחוז בעלי האירועים שהזמינו מעגלי מתופפים היה נמוך למדיי, הרי שבימים אלה באפשרותכם להפיק הנאה מהלהיט הכי מהנה שקיים ביותר ויותר ארועים. מדובר באטרקציה יחד עם כמעט כל היתרונות האפשריים – "אנושית" (שאין בה מכונות למיניהן), מקפיצה וממכרת, מהסוג הזה שממלאת את רחבת הריקודים בחוגגים יחד עם חיוך על השפתיים, וכל זה בסכום שווה עבור כל כיס. אחד מהערכים המוספים המשמעותיים של מעגלי מתופפים נמצא בעובדה שאנחנו מדברים בעניין שבו האורחים הם משתתפים פעילים ואקטיביים. לא תאמינו כמה הנתון הזה בעל חשיבות, איך העובדה הזאת מייצרת באמת שמח, ואין זה מחוסר נעימות, וזו, אולי, הסיבה המרכזית להצלחה הגדולה ביותר. 

הרכבים של מעגלי מתופפים סטנדרטיות בנויות מ-שלוש-6 מתופפים שילוו אתכם לפי הסגנון אותו תבקשו ובשלבי האירוע אודותיהם תחליטו. מרבית המזמינים מעדיפים לוותר על המתופפים ברגעים הראשונים של החתונה וליהנות מפרי היכולות שלהם בלב ליבו של השמחה, בזמן הריקודים. הסגנונות המועדפים על מרבית הישראליים הם ככל הנראה סמבה, מוסיקה אפריקאית, דרום אמריקאית, ים תיכונית וכדו'. מארגני אירועים רבים ומגוונים בוחרים להזמין מעגלי מתופפים בשיתוף עם כלים שונים, ובראשם שופרות. כך נוצרים רגעי קסם של שילוב מנצח שבין פרוע לרגוע, שבין קלאסי לעממי. חברות רבות מציעות אטרקציות כגון אלו, שמבוססות על גבי מוסיקה ויצירת אווירה שמחה עם קצב, מוסיקה וריקודים. 

בבחירת להקת מעגלי מתופפים, מומלץ לבדוק את יכולתם באורח עצמאי. צפו עליהם בזמן אירוע או מסיבה, התרשמו מהכריזמה שהם מייצרים, מהיכולת המקצועית, משמחת החיים המשמעותית כ''כ באטרקציה שכזו, וביכולת שלהם להרים אנשים מהכיסאות ולגרום לאנשים אלו לקפוץ ולרקוד כאילו בכלל אין מחר... תמחור מעגלי מתופפים משתנה שבין אלף חמש מאות ל-3,000 ש"ח כמעט בכל המקרים, תלוי במס' המתופפים, משך זמן העבודה, מועד האירוע והמקום שם הינו נערך. העלות, כנראה כמו כמעט בכל מקרה, ניתן למיקוח. 

מעגלי מתופפים לאירועים שונים – דווקא במקרה ש באמת מתחשק לכם לשמוח.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב