דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


זיהוי טרמיטים ושיטות ההדברה המקובלות 

מאת    [ 01/05/2013 ]

מילים במאמר: 366   [ נצפה 5139 פעמים ]

הטרמיטים הם מזיקים שגורמים לנזקים אדירים של ממש ברחבי העולם. הם אף החלו להופיע בישראל באזורים שונים. אם הבחנתם בהם, ייתכן כי קיימת מושבה גדולה שלהם במקום מגוריכם. זה יכול לגרום לכם לנזק אדיר, ולכן יפה שעה אחת קודם.

יש כאלה הנוטים להתבלבל בין תולעי עץ לטרמיטים. זה דווקא הגיוני כי הסימנים הם זהים- גם לתולעת עץ יש נסורת בסביבתה וגם לטרמיטים. אם עדיין אינכם יודעים באלו משניהם מדובר, כדאי להזמין מדביר שיזהה את הבעיה.

טרמיטים בארה"ב גרמו לנשק אדיר יותר מאשר סופות טורנדו. הם אכלו והרסו הרבה חומרי גלם כמו עצים, בבתי חרושת ועוד המון בתים שכמעט התפוררו. אגב, בארה"ב ישנם המון בתי עץ ולכן קל יותר לטרמיטים להרוס אותם. לפעמים הבעיה של טרמיטים קיימת כמה שנים בביתכם ולא שמתם לב עד שהבחנתם בנסורת בכמה מקומות.

בחירת חברת הדברה היא נושא חשוב. לא כל חברה היא מתמחה עם הדברת טרמיטים, לכן כדאי למצוא אפילו באינטרנט מידע על חברות הדברה המתמחות בטרמיטים. ההדברה פה היא יקרה כי השיטה היא שונה מאוד מזו של הדברת מזיקים אחרים. באמצעות מקדח מיוחד מוחדר חומר דרך רצפות הבית וגורם לתמותת הטרמיטים. חברה המומחית בהדברה זו, לא תשאיר סימנים של קידוח. יש לבדוק כל שנה באמצעות חברת ההדברה אם אכן הצליחו להדביר את הטרמיטים או שהתופעה חלילה חזרה.

מתברר כי לאחרונה יותר חברות הדברה מתעסקות עם הדברת טרמיטים בגלל שהתופעה היא נפוצה בעשר השנים האחרונות, ובזה אשמות חברות הבנייה וקבלני בניין, ומיד אסביר למה. חול הבנייה בארץ מהאיכות הטובה הוא יקר, והיות וחברות הבנייה וקבלני הבניין מעוניינים לחסוך בעלויות, הם משתמשים בחול מזוהם שיש בו טרמיטים. הם באים לרוב מהאדמה ובקלות חודרים לבתים ולדירות ולפעמים לוקח שנים עד שאנו מצליחים להבחין בהם. אבל כשזה קורה, זה כבר מתחיל להיות מאוחר כי הנזק כבר נעשה.

אין טעם שתנסו להדביר בעצמכם באמצעות קניית חומרי הדברה מחנויות לציוד בניין, כי להרוג כמות של 200,000 טרמיטים היא מומחיותה של חברת הדברה המתמקצעת בהדברת מזיקים אלה. ייתכן כי תצליחו להרוג כמה טרמיטים בבית אבל המושבה הגדולה נמצאת מתחת ליסודות הבית ועל מנת להגיע לשם צריכים חברת הדברה.

הדברה של טרמיטים יכולה להתבצע בכמה שיטות: האחת, כמו שציינו, באמצעות החדרת חומר בקידוח, והשנייה היא עישון, איוד ופיתיונות שבאמצעותם הטרמיטים אוכלים מהרעל ומתים.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב