דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


קידום אתרים באינטרנט- מינוף העסק שלך 

מאת    [ 29/04/2013 ]

מילים במאמר: 383   [ נצפה 1830 פעמים ]

קידום אתרים באינטרנט- מינוף העסק שלך

ולא סתם קידום אתרים באינטרנט אלא קידום אתרים בגוגל. גוגל הוא מנוע החיפוש המועדף באופן חד משמעי על אחוז גבוה מאוד של גולשים. עובדה נוספת שזה המקום לציינה היא שרוב הגולשים מסתפקים בתוצאות המופיעות בעמוד הראשון של גוגל, ולמען האמת, אחוז לא קטן של גולשים אפילו לא טורח להתעניין בתוצאה מספר 9 או 10 שמופיעה באותו עמוד ראשון.

מה המסקנה?

כולם רוצים שהאתר שלהם יופיע בעמוד הראשון של גוגל לכן ראשית צריך לבצע בניית אתרי אינטרנט מותאמים לגוגל, ואם אתם משלמים לאנשי מקצוע עבור השגת המטרה הזו, אתם חייבים מומחה לקידום אתרים. מומחה מקצועי. מדוע? מכיוון שאינכם היחידים שמעוניינים להופיע בעמוד הראשון של גוגל. מכיוון שגוגל יודעת שכל בעלי העסקים רוצים לנצל אותה למטרות קידום ופרסום. לכן, כדי לשמור על מנוע חיפוש זה כמנוע חיפוש אינפורמטיבי ולא מנוע חיפש שיווקי, גוגל מערימה קשיים חדשות לבקרים. היא משנה את האלגוריתמים שלה, משנה את כללי המדיניות שלה, ורק מומחה לקידום אתרים, היות והוא מתעדכן תדיר בשינויים אלו, יכול "לגבור על המערכת" ולקדם את העסק שלכם בצורה משביעת רצון.

איך עושים קידום אתרים בגוגל?

כל אתר בנוי לפי קודים מסוימים שמאפשרים לבצע ניהול תוכן. מומחה לקידום אתרים שמתעדכן תדיר במה שקורה בגוגל, יודע איזה אתר ניתן לקדם ואיך בכלל לקדד אותו ולנהל את תוכנו. כל אתר מכיל מלל, אותו יש לכתוב לפי כללים מסוימים: כותבי תוכן משתמשים במילות מפתח שרלוונטיות ומשמעותיות לתחום העסוק שלכם ומטמיעים אותן בתוכן המילולי של האתר שלכם. מומחים לקידום אתרים עובדים מאחורי הקלעים ובעזרת מילות מפתח אלו הם "מגרים" או "מאלצים" את גוגל למצוא את האתר שלכם למגוון רחב של שאלות והקלקות של גולשים. ברגע שגוגל מוצא אתכם רלוונטי, אתם מקבלים חשיפה לגולש. חשיפה זו, מטרתה  להוביל לפנייה טלפונית או מקוונת מצידו של הגולש, ומשם הכדור כמובן בידיים של שלכם. מומחי קידום אתרים באינטרנט מציבים לעצמם מטרה לחשוף את האתר שלכם לא רק למי שמתעניין ישירות בתחום העסק שלכם אלא גם ליצור חשיפה "מקרית" כך למשל, אם יש לכם עסק שמוכר כלים סניטאריים, מומחה קידום אתרים מציב בפניו מטרה לחשוף את האתר שלכם לא רק למי שמחפש כלים סניטאריים אלא גם למגוון נוסף ומשני של הקלקות בנושא זה. למשל, גולשים שמתעניינים בשירותי אינסטלציה, גולשים שמתעניינים באדריכלים ומעצבי פנים, גולשים שמתעניינים בקבלני שיפוץ, גולשים שמתעניינים במוצרים פותחי סתימות בצנרת, גולשים שמתעניינים ארונות לאמבטיה וכדומה.

 




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב