דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


כסאות גלגלים לילדים 

מאת    [ 29/04/2013 ]

מילים במאמר: 396   [ נצפה 3458 פעמים ]


כסאות גלגלים משמשים אנשים בעלי מוגבלות בפלג הגוף התחתון. קיימים דגמים רבים של כסאות גלגלים. כסאות גלגלים אשר מיועדים לילדים בעלי צרכים מיוחדים או ילדים אשר עוברים תהליך שיקומי, שונים מכסאות גלגלים עבור מבוגרים במידות שלהם (הרוחב והעומק של הכסא), בעומס המירבי שהכסא יכול לשאת, ובאופן ההפעלה שלהם (כסאות גלגלים לילדים צריכים להיות פשוטים וקלים להפעלה).

ישנם כמה אלמנטים שיש לבחון כאשר קונים כסאות גלגלים לילדים:
1. נוחות הכסא – הדבר החשוב ביותר הוא שלילד יהיה נוח לשבת על כסא הגלגלים שתבחרו. הנוחות של הכסא תלויה במידה רבה באיכות משענת הראש והריפוד, וכן ביכולות כיוון זוויות הישיבה על הכסא. כסא גלגלים לילד בו מושב ומשענת ראש מחומר איכותי יאפשרו לו לשבת בנוחות, ויספקו לו תמיכה טובה, כך שירגיש בטוח. אפשרויות כוונון זוויות הישיבה בכסא גלגלים עוזרות למנוע היווצרות פצעי לחץ עקב ישיבה ממושכת בתנוחה זהה.

2. כסא גלגלים מתקפל – כסא אשר מתקפל באופן קל ומהיר יקל על הורי הילד, בעת נסיעות. כיום ניתן לרכוש כסא גלגלים לילד בו משענת הגב מתקפלת, וניתן לפרק את הידיות והרגליות, ולשלוף את הגלגלים.

3. כסא גלגלים קל - כסא גלגלים לילד המורכב ממסגרת אלומיניום יהיה קל יותר אך גם חזק. הודות לקלות שלו, יהיה לילד יותר נוח להניעו, ולכן הילד יוכל להיות יותר עצמאי ופעיל. גם עבור המטפל או הורי הילד יהיה קל יותר להוביל את הכסא, לקפלו ולאחסן אותו בתא המטען של הרכב, וכו'.

4. התאמת מידות כסא גלגלים – עם גדילת הילד, יהיה צורך במידות כסא שונות. לכן, כסא גלגלים אשר ניתן להתאמה לפי מידות הילד יוכל לשמש אותו לטווח הארוך, עם גדילתו. ישנם כסאות גלגלים לילדים אשר מאפשרים כיוון של גובה המושב והרגליות ולשנות את מיקום הציר. ה'כוורת', החלק אשר מחבר את גלגלי הכסא למסגרת שלו, מאפשרת כיוון של גובה הגלגלים, ובדגמים מסויימים גם את מרחק הגלגלים מבסיס הכסא.

5. עיצוב הכסא – כיום ניתן למצוא כסאות גלגלים לילדים בעלי עיצוב צעיר וצבעים חיים. עיצוב כזה יכול לעזור לילד על ידי חיזוק הדימוי העצמי שלו בסיטואציות חברתיות.

6. תוספות – יש לוודא בעת רכישת כסא גלגלים לילד, כי ניתן להתקין בו תוספות בהתאם לצרכיו הייחודיים של הילד.

אם כן, רכישת כסא גלגלים נכון לילד חשובה הן לשמירה על בריאותו הגופנית והנפשית, לספק לו עצמאות עד כמה שניתן, ולהקל עליו ועל בני משפחתו המטפלים בו. 

חנות מדידנטה ירושלים משווקת ציוד רפואי וכן ציוד ומכשור שיקומי ללקוחות פרטיים ועסקיים.בין מוצריה: מיטות סיעודיות, כסאות גלגלים, מיטות טיפולים, מיטות עיסויי, מכשור לרופאים ואחיות כגון סטטוסקופים, פטיש רפלקסים וכו', ציוד קוסמטיקה ומכוני יופי, דוגמת אמבט פראפין, שולחנות טיפולים וכו', מוצרי אורתופדיה, ציוד רפואי מתכלה / חד פעמי ועוד.לאתר לחצו: ציוד רפואי - מדידנטה




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב