דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


אספקת מכונות קפה משרדיות 

מאת    [ 28/04/2013 ]

מילים במאמר: 344   [ נצפה 1940 פעמים ]

כל משרד מודרני שמכבד את עצמו צריך שתהיה לו מכונת קפה משרדית. קפה הוא בין המשקאות החמים שנלגמים בכמות הגדולה ביותר בקרב האוכלוסייה השונה. לקפה יש תכונות נפלאות. הוא מעורר את האנשים הוא ריחני. טעים וחם. אנשים מעדיפים לשתות אותו כשהם עייפים, עצבניים וגם כשאין להם מצב רוח. לגימת קפה בחברותה היא אקט מקובל וידוע. גם כשמגיעים לקוחות למשרד של העסק, לחנות או לאולם תצוגה ועוד. הם שמחים תמיד להתכבד בכוס קפה ריחני וטעים. הגשת קפה כבר נעשה חלק מהשרות בקרב חברות מסחריות רבות שנותנות שירות להמונים ולציבור גדול של לקוחות. מכונת קפה משרדית היא מכונה קלה לתפעול עם יתרונות גדולים מאוד בכל מה שקשור לשירות לקוחות.

 

מכונות קפה

 

ספקים רבים משכירים סוגים שונים של מכונת קפה משרדית. המכונות עצמן מגיעות בגדלים שונים . המכונה בנויה בצורה שקל מאוד לתפעל אותה ולא צריך להשקיע זמן רב בניקויה או בטיפול בה. הכול בה נעשה בצורה אוטומטית. יש פתח מילוי לקפסולות הקפה ומקום אחסון לקפסולות הריקות. בלחיצת כפתור אחת בוחר לו הלקוח את סוג הקפה אותו הוא רוצה. לפעמים יהיו לו מספר אופציות לקפה ועוד אופציות למשקאות חמים אחרים כמו תה, שוקו ,שוקו שוויצרי ועוד משקאות. הקפסולות הריקות נשפכות לתוך מיכל ריק. כאשר הוא מתמלא שולפים את המיכל וזורקים את תכולתו לתוך האשפה. הכול נעשה במהירות וללא עיכובים מיותרים. הקפה עצמו הוא קפה מעולה שמיוצר בחברות קפה מובילות בעולם.

 

שיטות אספקה

 

אספקת הקפה תבוצע על ידי חברות שונות אל מקום העסק. יש מספר שיטות רכישה של מכונות קפה. האחת היא רכישת המכונה במחיר מלא. לאחר מכן תיתן החברה המוכרת שירות במידה ויש תקלה לאיזה שהוא חלק של מכונת קפה משרדית הרי שלחברה יש שירות תיקונים שיגיע לתקן את מה שצריך. שיטה אחרת היא שיטת השכרת המכונה. המכונה ניתנת ללקוח ללא תמורה. הלקוח מתחייב לקנות מספר קפסולות מסוים בחודש ימים. במחיר של הקפסולות משוקלל גם מחיר המכונה. שיטה זאת טובה לכל מי שאין באפשרותו לרכוש מכונת קפה משרדית במזומן. החיסרון של השיטה הזאת הוא בהתחייבות של הלקוח לרכישת מספר מסוים של ערכות קפה. לא כל עסק יכול לעמוד בדרישה זאת.

חברת אריאל בן-נון בע"מ משווקת ומפעילה מגוון מכונות קפה ומכונות אוטומטיות לטחינת פולי קפה ואלו מהדגמים החדישים ביותר. חברתנו עובדת עם מכונות קפה מדגם נקטה ומתמחה בהפעלה ותחזוקה של מכונות אלה. ברשותנו מחסן חלקים עם מלאי גדול וזמין המאפשר לנו רמה גבוהה של תחזוקה ופתרון מידי של כל סוגי התקלות במכונות .




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב