דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


כל האופציות להעלמת קמטים 

מאת    [ 25/04/2013 ]

מילים במאמר: 533   [ נצפה 2623 פעמים ]

הבוטוקס ידוע גם בשם רען הבוטוליניום. חומר זה אינו חומר למילוי קמטים בעור והוא מוזרק באזורים שונים בעור הפנים והוא נועד לשתק את פעולת השרירים אלו הגורמים להיווצרות קמטי הבעה.

ברוב המקרים, הטיפול בבוטוקס נעשה על ידי הזרקת החומר, ללא צורך בהרדמת המטופל, והוא נעשה במשך מספר פעמים. כל הזרקה היא עם במינון קטן של חומר בעזרת מחט קטנה ודקה. כל טיפול בבוטוקס עורך כעשרים דקות.

רופאים העוסקים בתחום הרפואה הפלסטית אינם ממליצים על טיפול בבוטוקס בגילאים הצעירים. עור הפנים שלהם מתוח ואינו זקוק בהתערבות פלסטית. ההמלצה בדרך כלל לטיפול כזה היא לגברים ונשים כאחד החל מגיל 40. בגיל זה מתחיל עור הפנים לאבד מהאלסטיות שלו והזרקת בוטוקס היא במקום.

תוצאות הטיפול בבוטוקס אינן נראות לעין באופן מיידי. רק לאחר מספר ימים ניתן להבחין בשינוי. בוטוקס אינו חד פעמי. לאחר תקופת מה (כחצי שנה) צריך לעבור את הטיפול פעם נוספת מאחר וקמטי ההבעה חוזרים. מטופל המקפיד על טיפול אחת לכמה חודשים יחסוך בעתיד בכך שמרווח זמני הטיפול יתארך.

הטיפול בבוטוקס בטוח ולא מלווה בסיכונים. מיד לאחר הטיפול אפשר לחזור לשגרת חיים רגילה. ישנן מספר תופעות לוואי שיכולות להופיע אצל חלק מהמטופלים אבל הן חולפות תוך זמן קצר מזמן הטיפול. חלק מהתופעות הן כאבי ראש, כאבים ודימומים במקום החדרת המזרק צריבה מקומית ותסמיני שפעת.

לפני התחלת הטיפול רצוי לבדוק באיזו מרפאה ואיזה רופא מתאים ביותר לטיפולי הבוטוקס.  הרופא העוסק בתחום הבוטוקס צריך להיות כירורג פלסטי. מידע שיכול לעזור מתפרסם באתרי האינטרנט וכן באיגוד הרופאים הפלסטיים.

ולמי שלא מעוניינת להזריק בוטוקס לפנייה: אפשרויות פחות חודרניות למילוי קמטים

מילוי קמטים הפך ברפואה האסטטית והכירורגיה הפלסטית כאחד מהתחומים המבוקשים בין קהל יעד רחב. נשים רבות מבקשות להיראות צעירות מגילן עוברות טיפולים פלסטיים אצל הרופאים המתמחים בתום ובעיקר במילוי קמטים בעור הפנים.

הרפואה המודרנית יכולה היום לתקן כל נזק בעור הפנים ומילוי קמטים נעשה לעיתים בהוספת טיפולים ביתר פגעי העור כמו הוספת נפח ללחיים, לסנטר לקו הלסת ולאף שניתוח בעבר נכשל.

יש מספר  חומרים למילוי קמטים וכל רופא המתמחה בתחום הרפואה הפלסטית מאמץ לעצמו את החומר שנראה לו המתאים והטוב ביותר למטרה זו. לפעמים מטופל מבקש מהרופא לשלב טיפול בקמטים גם בקמטים שנוצרו סביב השפתיים.

על פי מחקרים שנעשו בתחום נקבע כי הטיפול במילוי קמטים הוא הטיפול הנפוץ ביותר בעולם (במיוחד בארצות הברית). רצוי לבצע טיפולים למילוי הקמטים על ידי רופא מומחה בתחום הפלסטי.

מכוני היופי של קוסמטיקאיות בכירות מפרסמים בכל מקום אפשרי על האפשרות לעשות מילוי קמטים ללא התערבות כירורגית, רק בחומרים טבעיים ובכך לתת מראה צעיר ורענן לעור הפנים.

התוצאות של טיפולי מילוי קמטים אינן נראות מיידית. לאחר מספר טיפולים השינוי בעור הפנים יראה והקמטים ייעלמו. מילוי קמטים נעשה במשך מספר טיפולים וכמו במרבית הטיפולים הפלסטיים גם על פעולת מילוי קמטים יש לחזור אחת לכמה חודשים וזאת על מנת למלא את הקמטים החדשים שנצרו.

טיפול נוסף בקמטי העור בפנים הוא טיפול באמצעות גלי רדיו בשילוב של אולטרה סאוד. השיטה עדיין לא נמצאת בשימוש בארץ בצורה אגרסיבית אולם ישנו מכון בראשות רופא שכבר החל את השיטה הזו. בדיקת התאמה נעשית ללא תשלום.

כדי לקבל מידע על תחום מילוי הקמטים והמרפאות המספקות שרות זה כדאי להיעזר באתרי האינטרנט של המרפאות ולשים דגש על המלצות של מטופלים קודמים. כמו כן אפשר לקבל רשימת רופאים מאיגוד הרופאים הפסלטיים.

שלום, שמי אבנר כהן. עובר בתחום הביטוח, אוהב ספורט וחובב אומנות.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב