דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


הורים? קבלו הפעלות מעניינות לילדים 

מאת    [ 22/04/2013 ]

מילים במאמר: 399   [ נצפה 3163 פעמים ]

בשעות אחר הצהריים (בהן נראה כי מפלס האנרגיה עולה - שנייה לפני שהוא יורד לגמרי ומכין את הזאטוטים לשינה), או במהלך ימי הולדת ומסיבות שונות שאנו עורכים עבור ילדינו.

משחקי חברה תפקדו מאז ומתמיד כ"מחזיקי מסיבות". התכנסות של ילדים – בוגרים בדרך כלל – ללא משחקי חברה, נועדה ברבים מהמקרים לכשלון צורם של במפגש או יום ההולדת.

הפעלות לילדים מחומרים ממומחזרים

הפעלות מעניינות במיוחד ניתן לעשות עבור הילדים והחברים המבקרים מחומרים ממוחזרים. כמעט ואין חומר שאותו לא ניתן למחזר, החל מבקבוקים וגביעי פלסטיק, וכלה בעיתונים הישנים הפזורים בבית. זו ללא ספק הזדמנות לעשות טוב עבור הסביבה, לגרום הנאה לילדים וגם להפטר מדברים שאנו כבר לא זקוקים להם. כך, למשל, ניתן לעשות עם בגדים ישנים. הוציאו מהארון את כל הבגדים שאתם יודעים שכבר לא תלבשו, ותנו לילדים להכין מהם יצירות שונות ומגוונות. אילו יצירות ניתן להכין מבדים? המון דברים! בובות המופעלות על ידי הידיים (בובות תאטרון- בובות שכאלה), תיקים שונים (זוכרים את תיקי הספרייה אותם נהגנו להכין בילדותינו?), ארנקים ונרתיקים שונים ואפילו סתם בגדים חדשים שיתאימו לקטנטנים. אם נותרו לכם עוד בגדים מיותרים שלא מצאתם מה לעשות איתם תוכלו להכין תלבושות עבור הילדים ולתת להם להציג הצגה בעזרת התלבושות הססגוניות.נייר גם הוא מוצר שניתן בקלות למחזרו – והוא אפילו נמצא בכמויות גדולות כמעט בכל בית, כך שאין חשש שייגמר. בכל הנוגע לנייר, המחזור שלו הוא ממש מצווה – כמויות העצים הנכרתים כדי לייצר נייר היא עצומה, ורבים מאיתנו יודעים כי רוב הניירות שאנו משתמשים בהם במהלך חיינו ממלאים תפקיד קצר ומוצאים במהירות את דרכם לפח – רק כדי שנוכל לייצר עוד ועוד נייר חדש שנוצר על ידי שימוש בעצים כרותים חדשים.

הפעלות לילדי הגן - יצירה בנייר איזה כייף

פעילויות בנייר טובות מאוד לכל גיל – החל מהפעלות לילדים בגן, ועד הפעלות לילדים הגדולים יותר. הפעלה לילדי גן שהיא נפוצה מאוד היא העיסוק בעיסות נייר. ההכנה של עיסות הנייר הן פשוטות, קלות ומהירות והן גם טובות במיוחד לשם פיתוח מוטוריקה עדינה בידיהם של העוללים ואפילו קואורדינציה במקרים מסויימים. עם עיסות נייר ניתן להכין פסלים שונים ומשונים (תנו לילדים להחליט מה הם רוצים ליצור ותנו להם חופש מוחלט אפילו אם היצירה שלהם היא לחלוטין אינה ברורה), מוצרים שונים לשימושם האישי ואפילו ניתן להכין ממנה פסל ענקי אותו אפשר יהיה להציג בחצר הגן. במקרה הזה תצטרכו לתכנן (הקפידו לעשות זאת ביחד עם הילדים) את היצירה, כיצד תורכב ובאילו צבעים לצבוע אותה. לאחר מכן תוכלו לפקח על עבודתם של הילדים כך שיחושו שיצרו אותה בעבודת צוות משותפת.

בנוסף להפעלות לילדים לחצו כאן


לחוגים, פעילויות לילדים וסדנאות נוספות הכנסו


לאתר חוג - חוגים|סדנאות|פנאי לכל המשפחה




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב