דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


למה אירועים קטנים משמעותיים הרבה יותר מגדולים ומפוארים 

מאת    [ 21/04/2013 ]

מילים במאמר: 403   [ נצפה 1624 פעמים ]

לכל אירוע יש את המסר והמטרה העיקרית שלו, בין אם מדובר בבר מצווה, חתונה או אפילו מסיבת סוף שנה בעבודה. כעת, נותרת הדילמה כיצד להפיק את האירוע בכדי שיעבור באופן האיכותי והנעים ביותר עבור המאחרים והמוזמנים כאחד. בכדי להפיק אירוע איכותי במיוחד, הוא לא חייב להיות גדול וראוותני, אלא שלעיתים דווקא האירועים הקטנים הם המיוחדים ומלאי הקסם. אם כן, מה מאפיין את האירועים הקטנים וכיצד ניתן להפיק אחד?

התחשבות בכל פרט

ראשית, כאשר מפיקים אירוע קטן, ישנה האפשרות להתמודד עם כמה שיותר פרטים קטנים וניואנסים שיהפכו את האירוע לייחודי. אירועים קטנים ייערכו בתוך אולמות קטנים ולכן ניתן להשקיע בעיצוב, להזמין מעט ריהוט שיהיה איכותי יותר מהריהוט לאירועים ההמוניים, אוכל מוקפד ועוד.

בחירת אולם או גן אירועים

גן האירועים לאירועים שכאלו, חייב להיות קטן או לפחות ערוך לאירועים קטנים מהסוג אותו מתכננים. אירועים קטנים, המאופיינים בקהל מצומצם יחסית של אנשים, חייבים להיערך במקום המתאים לכך, ובדיוק כשם שצריך מקום גדול שיכיל כמות גדולה של אנשים, כך גם לגבי אירוע קטן המצריך התאמה אישית. כך למשל, במידה ומארחים אירוע עם כמות קטנה של אנשים במקום גדול, התחושה תהיה דלילה ופחות נעימה מאשר בחדר שמתאים במידותיו לכמות האנשים.

עיצוב האולם

לאחר בחירת גן האירועים, מגיע שלב העיצוב. כאן, לעומת אירועים גדולים, ניתנת האפשרות לוותר על הריהוט ההמוני ולהזמין פחות ריהוט אך בשמירה על איכות. כמו כן, ניתן להשקיע בחופה, עיצוב השולחנות וכן גם בשמירה על מקום לארוחות, ריקודים ועוד.

ארוחה מותאמת אישית

עוד יתרון משמעותי שמגיע לאחר שמחליטים על הפקת אירוע מצומצם יותר, קשור דווקא באוכל. בסופו של דבר, רבים מהאורחים זוכרים את איכותו של האוכל ומצפים לכך בהגעתם, ולכן הפקת אירוע קטן מאפשרת להשקיע בתחום הזה פי כמה. אירוע קטן אינו מחייב את בעל האירוע לבחור חברת קייטרינג שתעבוד על פי כמות מנות ותציע תפריט פחות או יותר דומה עבור כל האירועים. כעת, ניתן לעבוד עם מגוון מטבחים ורעיונות להפקת אירועים ואף להזמין שף פרטי שירכיב תפריט מותאם אישי על פי העדפות או סגנון מסוים.

אטרקציות והפתעות

בנוסף לאפשרות המורחבת של עיצוב האולם ובחירת האוכל לאירוע, קיימת האפשרות להוסיף עוד מגוון סדנאות, מתנות ואטרקציות שיהיו רלוונטיות לאירוע ספציפי. כך למשל, באירועים קטנים ניתן להזמין שף שיעביר סדנא לכל אורחי האירוע, להזמין הפעלות לילדים וכן גם לייצר שיח ייחודי שמתאים אך ורק למקרים שכאלו. אם כן, במידה ומארגנים אירוע קטן יותר, מומלץ לזכור כי לעומת אירועים גדולים, כאן האפשרויות מגוונות ורחבות במיוחד. כאן, ניתן להקפיד על כל פרט קטן, ולוודא שהאירוע הולך להיות מוצלח ומהנה עבור כל הנוכחים.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב