דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


סוגי שטיחים 

מאת    [ 21/04/2013 ]

מילים במאמר: 345   [ נצפה 2166 פעמים ]

שטיחים הם פריט חובה בכל בית. הם משרתים אותנו מבחינה פונקציונאלית בעונה הקרה כשמחממים לנו את כפות הרגליים ומבחינה חזותית כשמסגננים את הבית והופכים אותו לצבעוני, מרשים ויוקרתי. במאמר נפרט על סוגי השטיחים הקיימים בשוק ונדגים איזה שטיח מתאים לאיזה חלל ולאיזה סגנון עיצובי.

שנתחיל?


    • שטיחים קלאסיים- שטיחים קלאסיים, או שטיחים אתניים, הם שטיחים עם דוגמאות מאוד עשירות ובעלות נופך נוסטלגי. שטיחים קלאסיים מלווין תמיד בעיטורים רבים ובדוגמאות מרהיבות ועשירות בתוכן ובצורות, ומומחים בתחום יכולים לדעת בקלות מהי ארץ המוצא של כל שטיח כזה- שטיח פרסי, שטיח ארמני, שטיח אפגאני ועוד. שטיחים קלאסיים מתאימים לבתים המעוצבים בסגנון נוסטלגי משהו או לחללים מעוצבים עם נגיעות וינטאג'.
    • שטיחים מודרניים- שטיחים מודרניים הם שטיחים בעלי חזות נקייה יותר ובדרך כלל יהיו בהם דוגמאות עדינות של צורות גיאומטריות או אובייקטים כמו פרחים, כוכבים, עלים ועוד. השטיחים הללו מגיעים בדרך כלל בגוונים של חום, שחור- לבן ואדום אך אם תתאמצו מספיק, תוכלו למצוא שטיחים מודרניים בכל צבעי הקשת. שטיחים בסגנון מודרני מתאימים לחללים המעוצבים בסגנון מודרני, נקי ומינימליסטי במידה כזו או אחרת ויוצרים חזות יותר עשירה ומעניינת, יחד עם שמירה על הקו העיצובי הקיים.
    • שטיחי שאגי- או בשמם השני- שטיחים שעירים מודרניים, הם השטיחים הפופולאריים והמבוקשים ביותר בעת האחרונה. שטיחי שאגי עשויים משיערות ארוכות, עבודת או דקות לבחירתכם, ויוצרים מראה חדשני ויפהפה שאין שני לו. בחורף הם מפנקים לנו את כף הרגל באופן מושלם ובקיץ, יוצרים חזות חיצונית מעניינת וססגונית במיוחד. אם יש לכם אומץ, תוכלו לבחור שטיח שאגי בגוון מדליק במיוחד שיעשה לכם מהבית חגיגה של ממש (ורוד, צהוב, כחול טורקיז ועוד ועוד). שטיחי שאגי מגיעים בדרך כלל בגוון חלק וללא דוגמאות, אך ניתן למצוא גם שטיחי שאגי עם איור נחמד שישדרג את השטיח עוד יותר. זוהי המלצת המערכת!!
    • שטיחים לחדרי ילדים- שטיחים לחדרי ילדים הם שטיחים צבעוניים מאוד, מעניינים מאוד וחסרי גבולות!! ניתן להשיג שטיחים אילו בדוגמאות הלקוחות מעולם הילדים (שטיחי לוני טונס ושטיחי דיסני) או שטיחים בעלי איור ילדותי ונאה שלא מתקשר עם דמות פופולארית. אז איך תבחרו את השטיח לחדרו של הילד שלכם? פשוט תשאלו אותו מה הוא אוהב...זה הרי החדר שלו, לא ככה?

אז מה השטיח שלכם?:)




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב