בניית קמפיין יעיל בגוגל - חלק ב\'
דף הבית  >>  >>  הרשם  |  התחבר
מאמרים

בניית קמפיין יעיל בגוגל - חלק ב' 

מאת    [ 18/04/2013 ]
מילים במאמר: 427   [ נצפה 1855 פעמים ]

 
 

איך לשפר את שיפור ההקלקה כדי לקבל יותר לקוחות ולחסוך זמן יקר?


אחד הכלים, שחלק גדול מן העסקים לא יודעים כיצד לנצל אותו באופן מיטבי, הינו שימוש נכון בקבוצת מודעות. אחד הכלים החזקים ביותר בגוגל, כדי ליצור התאמה בין דפי הנחיתה, מילות המפתח והמודעות הוא קבוצת מודעות.

שגיאה נפוצה של הרבה עסקים היא לשים את כל המילים בקבוצת מודעות אחת.

אין סיכוי שנצליח ברשימה הכוללת את כל מילות המפתח ובאותה מודעה לפנות לכל קהלי המטרה, אבל בעזרת קבוצת מודעות נוכל לייצר קבוצות נפרדות עבור כל חלק בעסק שלנו.

המודעה תפנה את הגולש לדף ספציפי באתר הנכון. וזה מאוד חשוב - אנחנו לא מפנים לדף הבית של המוסך, אלא לדף נחיתה ספציפי הקשור למילת החיפוש והמודעה!

כך אנחנו מגדילים את הסיכוי שהגולש ימצא את מבוקשו ויקנה,

ויותר חשוב אנחנו מייצרים תאימות מיטבית בין מילות המפתח בקבוצה, המודעה ודף הנחיתה שעוסקים כולם בדיוק באותו נושא!

מה יהיו התוצאות של שימוש נכון בקבוצת מילים?


    • ציון האיכות של המודעה יעלה.
    • המחיר שנשלם לקליק ירד.
    • נקבל יותר חשיפות.
    • מיקום המודעה יהיה גבוה יותר.

ככל שקבוצת התהיה קטנה ומדויקת יותר ומילות המפתח תהיינה דומות אחת לשניה ולמודעה, נשיג תאימות מושלמת יותר לדף הנחיתה הרלוונטי.

עלינו לחלק את כל רשימות מילות המפתח שלנו לקבוצות קטנות ומדויקות.

יש להקפיד על התאמה בין מילות המפתח שבאותה קבוצה,

ולעתים לבנות קבוצת מודעות שבה יש מילה אחת או שתיים.

החסרון של שיטה זו הוא משך הזמן שהיא לוקחת כי בונים קבוצות מילים מאוד מדוייקות.

היתרון הינו הגדלה דרמטית באפקטיביות של הקמפיין.

איך לחסוך זמן יקר בניהול קבוצות המילים?


השימוש במחרוזת {keyword} במודעה מייצר עבור המפרסם יתרון ענק - התאמה אוטומטית של כל מילת מפתח למודעה.

לדוגמא, נניח שמדובר על עסק שמספק שירות של תוכנית עסקית ללקוחות.

ביצענו מחקר מילות מפתח ואנחנו מעוניינים ליצור קבוצת מילים המכילה את:


    • כתיבת תוכנית עסקית
    • הכנת תוכנית עסקית
    • בניית תוכנית עסקית

על ידי שימוש בפרמטר {כתיבת תוכנית עסקית:keyword} בכותרת המודעה וגם בסוף המודעה, תיצור תוצאה מצויינת.

תמיד מילת המפתח תופיע בכותרת של המודעה ובגוף המודעה.

לדוגמא, המודעה עבור המילה כתיבת תכנית עסקית תראה כך:

כתיבת תכנית עסקית

כתיבת תכנית עסקית מקצועית - כל המידע - חברה המתמחה בכתיבת תכניות עסקיות

המודעה עבור המילה בניית תכנית עסקית תראה כך:

בניית תוכנית עסקית

בניית תוכנית עסקית מקצועית - כל המידע - חברה המתמחה בהכנת בבניית תוכניות עסקיות

כתוצאה מכך נרוויח 4 יתרונות!


יתרון מספר 1 - ציון האיכות של המודעה יעלה.

יתרון מספר 2 - המחיר שנשלם לקליק ירד ונוכל לחסוך בתקציב הפרסום.

יתרון מספר 3 - נקבל יותר חשיפות וכך נקבל סיכוי רב יותר לקבל לקוחות פוטנציאלים!

יתרון מספר 4 - מיקום המודעה יהיה גבוה יותר וכך נקבל סיכוי רב יותר לקבל לקוחות פוטנציאלים!

 

שלום לכם הגולשים, כאן יוסף קאלימי  שמחתי לכתוב לכם. רבותי, רוצים אתר? מה, אין לכם אתר??? http://www.ykl.co.il

מאמרים נוספים שעשויים לעניין אותך:

שליחת המאמר שלח לחבר  הדפסת המאמר הדפסת המאמר  קישור ישיר למאמר קישור ישיר למאמר  דווח מאמר בעייתי דווח על מאמר בעייתי  כתוב לכותב המאמר פניה לכותב המאמר  פרסום המאמר פרסום המאמר 

©2017
כל הזכויות שמורות

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
רשימת כותבים
כותבים מומחים
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים
פרסם אצלנו
לכותבי מאמרים: פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
לבעלי אתרים:



מדיה חברתית:
חלון מאמרים לאתרך
תנאי שימוש במאמרים
ערוצי מאמרים ב-RSS Recent articles RSS


מאמרים בפייסבוק מאמרים בטוויטר מאמרים ביוטיוב