דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


ספרים מומלצים באנגלית 

מאת    [ 18/04/2013 ]

מילים במאמר: 519   [ נצפה 2887 פעמים ]

ספרים מומלצים באנגלית

למה אנחנו מחפשים ספרים באנגלית ?

ישראלים רבים מחפשים המלצות על ספרים באנגלית. עולה השאלה מדוע - הסיבה לכך נעוצה ככל הנראה בכך שמבחר הספרים באנגלית בחנויות הספרים המקומיות בארץ, מועט ביותר. והחשיפה הישראלית לספרים באנגלית קטנה מאוד. מטעמים מובנים של גודל השוק, הוצאות הספרים הגדולות לא ששות לתרגם רבים מהספרים המומלצים באנגלית המתפרסמים מדי שנה בארצות הים. ולכן הקורא הישראלי מפספס ספרים איכותיים באנגלית שהם רבי מכר עולמיים. גם אם אכן מקבץ מוגבל של ספרים באנגלית אכן מתורגמים לעברית, לרוב הם יוצאים לשוק באיחור ניכר בהשוואה לעולם הרחב.

מלבד הנאה טהורה, קוראים רבים מעדיפים לקרוא ספרים באנגלית בשל היתרונות הגלומים בשיפור השפה. קריאת ספרים באנגלית משפרת את הבנת השפה האנגלית והדקדוק שרבים מהישראלים בארצנו כה לוקים בו. מלבד זאת, קריאה נרחבת של ספרים באנגלית משפרת בצורה מדהימה את אוצר המילים ומעשירה את יכולת הדיבור בשפה האנגלית. לפיכך מומלץ להתחיל לקרוא ספרים באנגלית כבר מגיל צעיר כבר בשנים הראשונות ללימוד השפה האנגלית בבית הספר היסודי.

איפה ניתן לאתר ספרים מומלצים באנגלית ?

לאחר שנוכחנו ביתרונות הגדולים בקריאת ספרים באנגלית, עולה השאלה היכן וכיצד ניתן להשיגם - לרוב, ירוץ הישראלי המצוי לרשתות הספרים הגדולות ואולם באלה לא ניתן יהיה למצוא מבחר רב של ספרים באנגלית. המעשה ההגיוני, היעיל והכיפי ביותר יהיה להזמין ספרים באנגלית דרך האינטרנט. ניתן למצוא מבחר רב של חנויות ספרים באינטרנט וישנם אתרים שמאגדים מספר רב של חנויות ספרים מקוונות בעמוד אחד לנוחיות הגולשים.

כלי מספר אחד לאיתור ספרים מומלצים באנגלית הינו רשימות רבי המכר של המגזינים הנחשבים ביותר בעולם. רשימות אלה מכילות את הספרים הנקראים ביותר בעולם באותה התקופה ומלמדות למעשה אילו ספרים הכי כדאי לקרוא כדי להישאר "מעודכן". רשימות רבי המכר המומלצות ביותר הן:


    • רשימת רבי המכר של עיתון ה- "New York Times".
    • רשימת רבי המכר באנגלית של ה-  "USA Today".
    • רשימת רבי המכר באנגלית של ה- "וושינגטון פוסט".

דרך נוספת לאיתור ספרים טובים באנגלית הינה דרך בלוגים העוסקים בספרים באנגלית או בלוגים של סופרים. בבלוגים אלה תוכלו למצוא תוכן איכותי ורב אודות ספרים חדשים וישנים ותוכלו לקבל רעיונות נפלאים לגבי איזה ספרים כדאי לקרוא (ההנחה היא שספרים שכדאי לכתוב עליהם ? כדאי גם לקרוא). הנה מספר דוגמאות לבלוגים איכותיים העוסקים בספרים:


    • AllReaders.com
    • ReviewsOfBooks.com

דרך שלישית למציאת ספרים איכותיים באנגלית היא דרך חנויות הספרים המקוונות ברשת. חנויות ספרים אלה מציגות רשימות רבי מכר משלהן ונתוני רכישה וכן ביקורות קוראים לצד כל כותר. כך נין התרשם בקלות איזה ספר כדאי ומומלץ לקרוא. לגבי סוגיית המחיר, ניתן להשיג ספרים באנגלית בחנויות הספרים באינטרנט בזיל הזול. רוב רבי המכר באנגלית עולים בין 7 ל- 10 דולרים בלבד כלומר פחות מארבעים שקלים. חנויות ספרים באנגלית רבות מציעות משלוחים בחינם היישר לתיבת הדואר של המזמינים ורובן מבצעות משלוחים תדירים לישראל.

לסיכום, מומלץ מאוד לקרוא ספרים באנגלית. במאמר זה פירטנו את היתרונות הנלווים לקריאת ספרים באנגלית והדרכים הכי טובות לאתר ספרים כאלה. ספרים באנגלית מעשירים את השפה שלנו וממלאים את חיינו באושר ודמיון. מטעמים של מבחר מצומצם ומחירים גבוהים לא נכון יהיה לחפש ספרים באנגלית בחנויות הספרים הישראליות. כדאי ללא ספק לחפש ברשת אתרים המתמחים בסקירה של חניות ספרים באנגלית ברשת ולבחור דרכם את חנות הספרים באנגלית הטובה עבורכם.

קריאה מהנה לכולם !

 

אבי שטרן - שיווק ספרים באנגלית


חנויות ספרים באנגלית


ספרי ילדים באנגלית


 




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב