דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


סוללות מקוריות למחשב נייד 

מאת    [ 17/04/2013 ]

מילים במאמר: 435   [ נצפה 3398 פעמים ]

סוללה למחשב נייד היא מקור הכוח של המחשב. הסוללה היא שמאפשרת את הניידות והפעלת המחשב גם ללא חיבור ישיר למקור כוח. אלו שנוהגים לבלות שעות ארוכות בעבודה בשטח זקוקים למספר סוללות. הם לא יוצאים אל השטח ללא מספר סוללות טעונות. היום כבר ניתן לרכוש  סוללות  מקוריות למחשב נייד במחירים אטרקטיביים. אם בעבר מדובר היה בהוצאה יקרה, כיום כבר ניתן לרכוש סוללה חלופית בעלות של כ-300 שקלים.

סוללה מקורית או חלופית?

כל לקוח שמבקש לרכוש סוללה למחשב נייד מתבקש להחליט האם ברצונו לרכוש סוללה מקורית במחיר מלא או סוללה חלופית. סוללות מקוריות הן סוללות זהות לאלו שנמכרות יחד עם המחשב. היצרן של הסוללות המקוריות הוא אותו היצרן שמייצר את המחשב. יש הטוענים כי רק סוללות  מקוריות למחשב נייד מתאימות לו בצורה מלאה ומספקות את תפוקת העבודה הטובה ביותר.

סוללות מקוריות יש לרכוש אצל משווקים מורשים, נציין כי לא בכל חנות ניתן יהיה למצוא סוללות מקוריות. אם אתם מחפשים סוללה למחשב שלכם כדאי יהיה ליצור קשר עם החנות ולברר האם הסוללה אותה אתם מחפשים נמצאת במלאי. ברוב המקרים המחסן יכיל רק סוללות מבוקשות, אלו שמעוניינים בפריטים מיוחדים יתבקשו לבצע הזמנה מיוחדת.

סוללות חלופיות ניתן יהיה למצוא בקלות, גם המחירים זולים יותר וההיצע גדול יותר. בכל חיפוש אחר סוללות  מקוריות למחשב נייד תוכלו למצוא במהרה הצעות מחיר זולות בצורה מחשידה. המחירים הזולים מעידים לרוב על סוללות חלופיות לא מקוריות. היתרון המשמעותי ביותר של הסוללות החלופיות הוא מחירן. הסוללות הללו מיוצרות במדינות המזרח הרחוק ומציעות איכות סבירה במחיר שווה לכל נפש. אם אתם לא מעוניינים או לא מסוגלים לשלם מחירים גבוהים בשלב זה, סוללות לא מקוריות הן פתרון אידאלי.

סוגים של סוללות חלופיות

בעבור אלו שלא מעוניינים לממן סוללה מקורית לנייד או זקוקים למלאי של כמה סוללות נרחיב אודת סוללות חלופיות לא מקוריות. גם בתחום הזה אפשר למצוא כמה סוגים של סוללות בדרגות שונות של איכות. המחיר מעיד כמעט תמיד על איכות המוצר. אם מצאתם שתי סוללות שמתאימות למחשב שלכם, אך אחד נמכרת ב-200 שקלים ואילו השנייה ב-600 שקלים. דעו כי צפויים פערים משמעותיים באיכות העבודה של הסוללה. רגע לפני שאתם רוכשים את אחת הסוללות יש לבחון את היצרנים ולנסות לבחור באיכותי ביותר. קיימות סוללות חלופיות שאיכותן לא נופלת מסוללות מקוריות, כאלו אתם גם רוצים לקנות. 

כיצד להפיק הרבה יותר מכל סוללה?

הגדרות הפעלה נכונות מאריכות את חיי הסוללה ומאפשרות חיסכון באנרגיה. אם נגדיר נכון למחשב כיצד לנצל את הסוללה נמנע בזבוז מיותר. כאשר הסוללה טעונה במלואה אין הכרח לנתק את כבל החשמל. אפשר לעבוד עם סוללה טעונה במלואה וכבל חשמל במקביל, אין בכך כל נזק, המחשב יודע לעקוף את הסוללה במצבים כאלו ולשאוב אנרגיה מכבל החשמל.

                




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב