דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


איך לבחור מסגר שייצר עבורנו חלונות ודלתות מפרופיל בלגי ברזל? 

מאת    [ 15/04/2013 ]

מילים במאמר: 558   [ נצפה 3702 פעמים ]

איך לבחור מסגר שייצר עבורנו חלונות ודלתות מפרופיל בלגי ברזל?

אתם מגשימים את חלומכם ומתכננים את הבית שלכם  , יחד עם האדריכל אתם מתכננים איך ביתכם החדש יראה , אתם יודעים מה הסגנון שאתם רוצים , ועכשיו עליכם למצוא את בעלי המקצוע הנכונים . הרבה נושאים תלמדו במהלך הבניה , ואחד החשובים בהם הוא תכנון פתחי הבית , ובחירת המבצע שלהם . מי המסגר הנכון לעבוד איתו בבואכם לעצב את ביתכם עם חלונות בלגיים ברזל ודלתות בלגיות ברזל .

להלן מספר סעיפים שיקלו עליכם לבחור את איש המקצוע הנכון :

בחירת מסגר מיומן  - תכנון , ייצור והרכבת חלונות בלגיים ברזל דורשים איש מקצוע מיומן לנושא זה . לא כל מסגר העובד עם מתכת יכול לבצע עבודה זו . ייצור החלונות והדלתות מברזל , דורש מומחיות , הקפדה על כל פרט ופרט, דיוק ברמת המילימטר , רק מסגר המיומן ומומחה בעבודה זו ייתן לכם את התוצאה המושלמת עבורכם .

פיקוח על תהליכי הייצור – בידקו , האם יש פיקוח מקצועי והדוק של בעל המסגרייה על תהליכי העבודה - האם העבודה מתבצעת במסגרייה שלו או שהוא מעביר את העבודה למישהו אחר ומקבל מוצר מוגמר ורק מרכיב?  בייצור חלונות ודלתות מפרופיל בלגי ברזל , יש חשיבות מכרעת להקפדה על כל אחד משלבי הייצור . ההקפדה על איכות החומרים והביצוע היא שתקבע את עמידות הצבע ואת אטימות החלון לאורך הזמן .

 

משקוף עיוור – הרכבת משקוף עיוור לפני סגירת הטיח היא שלב חשוב בדרך ליצירת חלון במידות המדויקות ובעל אטימות מקסימלית. וודאו כי המסגר איתו בחרתם לעבוד אכן משתמש במשקוף עיוור .

שימוש בפרופיל בלגי ברזל שוויצרי - חלון בלגי ברזל  חייב להיות מדויק ביותר במידותיו כדי שיהיה אטום , לכן חשיבות רבה יש לשימוש בפרופיל הנקרא פרופיל בלגי ברזל שוויצרי . זהו פרופיל המיובא משוויץ והא עשוי מתכת נקיה שאינה ממוחזרת , עם פרופיל זה ניתן להגיע לרמת דיוק גבוהה. יתרון נוסף לפרופיל המיובא משוויץ אשר מיוצר מסגסוגת ברזל נקייה (להבדיל מסגסוגת מברזל ממוחזר) , רמת הפחמן בו נמוכה ולכן תהליך הקורוזיה איטי .  יש לוודא כי כל  הייצור כולו נעשה תוך שימוש בפרופילים מקוריים ולא משולבים בפרופילים אחרים .

טיפול נגד חלודה – בברזל הבא במגע עם האוויר  ,קורה לאורך הזמן תהליך התחמצנות , קורוזיה . בעל מקצוע מיומן מעביר את הברזל תהליך הנקרא גילוון. בתהליך זה מצופה הברזל באבץ כך שלא יבוא במגע ישיר עם האויר ויתחמצן. ישנם מספר דרכים לביצוע תהליך זה . יש לוודא עם היצרן האם הוא משתמש בפרופילים שעברו תהליך גילוון לפני הייצור (לא מומלץ) או מעביר את כל החלון או הדלת לאחר הייצור תהליך גילוון (מומלץ ). האם תהליך הגילוון נעשה באבקה (לא מומלץ- נעשה ע"י פועל ואין אפשרות להגיע לכל מקום) או במפעל גילוון בתוך אמבט אבץ (מומלץ ביותר ) .

שימו לב לצביעה – בידקו באילו צבעים משתמש המסגר, האם תהליך הצביעה נעשה בפיקוח ישיר שלו או שהוא מוציא את העבודה לצביעה במקום אחר? יש להקפיד על כך שהברזל יצבע לאחר הגילוון בצבע יסוד ואח"כ בצבע עליון. באילו צבעים משתמש המסגר . האם הצבעים הללו עמידים לאורך זמן , האם הם מיועדים לשמש הישראלית . רצוי כמובן שתהליך הצביעה יעשה ביד מקצועית ומיומנת לנושא זה ובפיקוח ישיר של המסגר איתו בחרתם לעבוד.

לבחירת בעל המקצוע המיומן בביצוע חלונות ודלתות בלגי ברזל יש חשיבות מכרעת לגבי התוצאה הסופית וליכולתכם להנות מהתוצאה לאורך שנים רבות. הקפידו לבחור את המסגרייה שבה הבעלים מלווה את התהליך מתחילתו ועד סופו , ביחרו בעל מקצוע מקצועי ומיומן שאוהב את עבודתו ורואה בה יצירה , המשתמש בחומרי גלם איכותיים ומקפיד הקפדה יתרה על כל שלב ושלב .

 

והעיקר זיכרו להנות מהדרך... 

אפרים שלום , דור שני במסגריית בלגי פלוס המתמחה בחלונות ודלתות בלגי ברזל.
אצל אפרים הלקוח לא מקבל ברזל, הוא מקבל השקפת עולם, טיפים לבניה ,  שותף לדרך.
אפרים בא מתוך אהבה לנושא ומשקיע מחשבה בכל חלון ודלת.


אתם מוזמנים להכנס לאתר www.belgiplus.co.il


הטלפון שלנו: 08-9322208


 




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב