כל עסק כיום רוצה אתר אינטרנט איכותי, המון מבעלי העסקים לא מודעים לחשיבות של אתר אינטרנט טוב, ייחודי שמעוצב בצורה נכונה עם עיצוב גרפי מקצועי ונכון, מיתוג, בידול ויצירת ערך מוסף לעסק.
ישנן המון חברות בשוק כיום במציעות בניית אתר לעסק במגוון מחירים , החל מ – 500 ש"ח ועד בכלל.
לצערנו כיום המון עסקים מבצעים את אותה השגיאה כאשר יש בהם צורך לבנות אתר אינטרנט לעסק שלהם . קבלת ההחלטה פה נמדדת לרוב על פי מחיר, בעלי עסקים קטנים לרוב יחשפו את המחיר הזול וכן הלאה , עסק בינוני יחפש מחיר בינוני וחברה גדולה כאשר תהליכי העבודה ברורים בה , והחברה מודעת לחשיבות האתר, חשיבות המיתוג ותהליך הפיתוח והאפיון תסכים להשקיע סכום אשר יעניק לה את המיטב.
השגיאה של עסק קטן מתחילה קודם כל באי הבנת תהליך הבנייה, החשיבות,ההבדל בין עיצוב מקצועי לעיצוב לא מקצועי,שלב הפיתוח והאפשרות לנהל את האתר בצורה פשוטה ויעילה דרך מערכת ניהול, ההבדל בין תבנית לעיצוב אישי, וקידום האתר ברשת לכן בעל העסק יבצע סקר שוק יקבל הצעות מחיר ויבחר לרוב בזול ביותר שמה שניראה לו שיספק לו את אותם הצרכים והאפשרויות עבור העסק שלו, כאן בדיוק נמצאת השגיאה וההבדל בין אתר אינטרנט מנצח לאתר אינטרנט כושל.
כאשר העסק חושב שהמחיר הזול יאפשר יקנה לו את אותם הדברים במחיר זול יותר, זה לא נכון, וגם מבחינה הגיונית הדבר לא נכון, בדרך כלל אתרים במחירים זולים במיוחד לא יאפשרו לעסק את החופשיות לשלוט באתר, האתרים יהיו על בסיס שבלונה מוכנה מראש, ללא חשיבה על מהות העסק ומה העסק רוצה להעביר , שלל האפשרויות , המודולים והרכיבים שמוצגים באתר לא מקצועיים חשבו איזה נזק יגרם לתדמית של העסק שלכם ברגע שמבקר שמחפש את השירות / מוצר שאותו הינכם מציעים יתקל באתר לא מקצועי שכזה, מה יהיו ההשלכות ?
ההשלכות יכולות להיות הרסניות לתדמית שלכם שכן הגולש / מבקר שנכנס לאתר העסק שלכם יקבל תוך מספר שניות את הרושם הראשוני על העסק שלכם, חשבו מה יחשוב אם יראה עיצוב לא מקצועי פשוט מאוד ושאין מאחוריו מחשבה על מהות העסק , אותו גולש יפסול את אתרכם שזה בעצם העסק שלכם, אותו מבקר גם יפסול את הפרסום מפה לאוזן על העסק שלכם , לדוגמא: אם המבקר קיבל רושם ראשוני לא טוב בשל האתר הלא מקצועי העסק שלכם ייתפס גם הוא כלא מקצועי , המבקר לא מכיר אתכם אישית , גם אם הינכם מצוינים בתחום הוא ראה את האתר וזה הרושם שקיבל, אם ישמע מישהו מחבריו שישאל או יאמר שמעתם על עסק x - רוב הסיכויים שאותו מבקר שהתרשם בצורה לא טובה מאתרכם יאמר : "כן ראיתי את האתר שלהם לא משהו יש לי מישהו אחר... " חשבו מה היה קורה אם רק היה מקבל את הרושם הנכון מאתרכם, אוטומטית כאינסטינקט היה משווק אתכם בצורה חיובית היות והאתר שלכם משך את תשומת ליבו.
אז לפני שהנכם חושבים על עלות מול תועלת, או לקחת את המחיר הזול , זכרו שלבסוף הזול יכול להיות היקר מכיוון שלאחר שתבינו שביצעתם טעות תצטרכו להוציא מכיסכם עוד סכום נכבד של כסף בנוסף לכל הניסיונות לפני, אז מאוד מומלץ לבצע את הפרויקט בצורה נכונה, מסודרת על ידי חברה לבניית אתרים עם ניסיון . ישנן חברות שונות ומגוונות לבניית אתרים בארץ כגון חברה ל בניית אתרים בירושלים, בניית אתרים בתל במרכז ועוד. אנו ממליצים לבצע סקר שוק נכון ומקדים, לקבל הצעות מחיר, קריאת מאמרים על מנת להבין קצת יותר לעומק את התחום , את הטרנדים האינטרנטיים העדכניים, דרכי שיווק, איך אמור להראות אתר תדמיתי ממותג לעסק.