דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


בניית אתר לעסק, האם הזול הוא הטוב ? 

מאת    [ 15/04/2013 ]

מילים במאמר: 547   [ נצפה 1598 פעמים ]

כל עסק כיום רוצה אתר אינטרנט איכותי, המון מבעלי העסקים לא מודעים לחשיבות של אתר אינטרנט טוב, ייחודי שמעוצב בצורה נכונה עם עיצוב גרפי מקצועי ונכון, מיתוג, בידול ויצירת ערך מוסף לעסק.
ישנן המון חברות בשוק כיום במציעות בניית אתר לעסק במגוון מחירים , החל מ – 500 ש"ח ועד בכלל.
לצערנו כיום המון עסקים מבצעים את אותה השגיאה כאשר יש בהם צורך לבנות אתר אינטרנט לעסק שלהם . קבלת ההחלטה פה נמדדת לרוב על פי מחיר, בעלי עסקים קטנים לרוב יחשפו את המחיר הזול וכן הלאה , עסק בינוני יחפש מחיר בינוני וחברה גדולה כאשר תהליכי העבודה ברורים בה , והחברה מודעת לחשיבות האתר, חשיבות המיתוג ותהליך הפיתוח והאפיון תסכים להשקיע סכום אשר יעניק לה את המיטב.
השגיאה של עסק קטן מתחילה קודם כל באי הבנת תהליך הבנייה, החשיבות,ההבדל בין עיצוב מקצועי לעיצוב לא מקצועי,שלב הפיתוח והאפשרות לנהל את האתר בצורה פשוטה ויעילה דרך מערכת ניהול, ההבדל בין תבנית לעיצוב אישי, וקידום האתר ברשת  לכן בעל העסק יבצע סקר שוק יקבל הצעות מחיר ויבחר לרוב בזול ביותר שמה שניראה לו שיספק לו את אותם הצרכים והאפשרויות עבור העסק שלו, כאן בדיוק נמצאת השגיאה וההבדל בין אתר אינטרנט מנצח לאתר אינטרנט כושל.

כאשר העסק חושב שהמחיר הזול יאפשר יקנה לו את אותם הדברים במחיר זול יותר, זה לא נכון, וגם מבחינה הגיונית הדבר לא נכון, בדרך כלל אתרים במחירים זולים במיוחד לא יאפשרו לעסק את החופשיות לשלוט באתר, האתרים יהיו על בסיס שבלונה מוכנה מראש, ללא חשיבה על מהות העסק ומה העסק רוצה להעביר , שלל האפשרויות , המודולים והרכיבים שמוצגים באתר לא מקצועיים חשבו איזה נזק יגרם לתדמית של העסק שלכם ברגע שמבקר שמחפש את השירות / מוצר שאותו הינכם מציעים יתקל באתר לא מקצועי שכזה, מה יהיו ההשלכות ?
ההשלכות יכולות להיות הרסניות לתדמית שלכם שכן הגולש / מבקר שנכנס לאתר העסק שלכם יקבל תוך מספר שניות את הרושם הראשוני על העסק שלכם, חשבו מה יחשוב אם יראה עיצוב לא מקצועי פשוט מאוד ושאין מאחוריו מחשבה על מהות העסק , אותו גולש יפסול את אתרכם שזה בעצם העסק שלכם, אותו מבקר גם יפסול את הפרסום מפה לאוזן על העסק שלכם , לדוגמא: אם המבקר קיבל רושם ראשוני לא טוב בשל האתר הלא מקצועי העסק שלכם ייתפס גם הוא כלא מקצועי , המבקר לא מכיר אתכם אישית , גם אם הינכם מצוינים בתחום הוא ראה את האתר וזה הרושם שקיבל, אם ישמע מישהו מחבריו שישאל או יאמר שמעתם על עסק x - רוב הסיכויים שאותו מבקר שהתרשם בצורה לא טובה מאתרכם יאמר : "כן ראיתי את האתר שלהם לא משהו יש לי מישהו אחר... " חשבו מה היה קורה אם רק היה מקבל את הרושם הנכון מאתרכם, אוטומטית כאינסטינקט היה משווק אתכם בצורה חיובית היות והאתר שלכם משך את תשומת ליבו.

 

אז לפני שהנכם חושבים על עלות מול תועלת, או לקחת את המחיר הזול , זכרו שלבסוף הזול יכול להיות היקר מכיוון שלאחר שתבינו שביצעתם טעות תצטרכו להוציא מכיסכם עוד סכום נכבד של כסף בנוסף לכל הניסיונות לפני, אז מאוד מומלץ לבצע את הפרויקט בצורה נכונה, מסודרת על ידי חברה לבניית אתרים עם ניסיון . ישנן חברות שונות ומגוונות לבניית אתרים בארץ כגון חברה ל בניית אתרים בירושלים, בניית אתרים בתל במרכז ועוד. אנו ממליצים לבצע סקר שוק נכון ומקדים, לקבל הצעות מחיר, קריאת מאמרים על מנת להבין קצת יותר לעומק את התחום , את הטרנדים האינטרנטיים העדכניים, דרכי שיווק, איך אמור להראות אתר תדמיתי ממותג לעסק.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב