דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


החלטנו לקנות דירה 

מאת    [ 15/04/2013 ]

מילים במאמר: 507   [ נצפה 1584 פעמים ]

החלטנו לרכוש דירה

החלטנו לקנות דירה, חסכנו כסף רב, ואנו עומדים לקראת הרכישה הגדולה והחשובה בחיינו ובחיי משפחתנו, האם אנו יודעים בדיוק מה אנו רוכשים? האם אנו בטוחים שבנכס אשר רכשנו לא מצויים ליקויי בניה ?

מחירי הנדלן בישראל עולים ועולים בכל שנה, לזוגות צעירים רכישת דירה הופכת להיות קשה יותר ויותר, ובכל זאת אנו ניגשים לאחד הבנקים מתחייבים להחזיר משכנתא בשארית חיינו על מנת שנרכוש נכס ונבטיח קורת גג למשפחתנו.

אנו מבצעים סקרים לגבי איזורים ומחירי דירות, אנו שואלים בני משפחה וחברים, אנו אף מטיילים בין משרדי תיווך, ומנסים למצוא את הנכס אשר מצד אחד ימלא אחר החלום שלנו לחיות בסביבה איכותית, קרובה למקום העבודה, קרובה למשפחה המורחבת, מאפשרת את גידול ילדינו ברמה הנדרשת, וכל זאת במחיר שנוכל לעמוד בו.

לאחר כל אלו החלטנו על נכס מסויים, בחרנו בדירה, בחרנו בפרוייקט, אפילו קיבלנו המלצות, השאלה היא מה עלינו לעשות לאחר שחתמנו על חוזה הרכישה, האם עלינו להמתין בסבלנות ולקבל את הדירה כמו שהיא? האם אנו בעלי ידע והבנה בנוגע למצב הדירה שאנו רוכשים? למה שלא נחפש דירה להשקעה בבודפשט פורטוגל או כל יעד אחר שמחיר הכניסה אליו נמוך הרבה יותר מאשר בארץ?

בדק בית לאחר רכישה

כאשר אנו נתקלים בבעיה ברכב אנו פונים למוסך, כאשר אנו נתקלים בבעיה משפטית אנו פונים לעורך הדין, אם כן מה עלינו לעשות בעת רכישת דירה? האם נדע לזהות ליקויי בניה ?

כאשר אנו רוכשים דירה בבודפשט או בכל עיר אחרת בעולם, כדאי להתייעץ עם חברה לליווי השקעות בחול, כך נדע שאנחנו מקבלים ליווי אשר מבטח עבורנו את רכישת הנכס ולא נהיה חשופים לטעויות אשר יכולות לעלות לנו הרבה מאוד כסף וזמן. 

כמו שחברת בדק בית תשלח מהנדס מוסמך אשר יבצע בדיקות בנכס על מנת שלא נגלה שקנינו חתול בשק, שכן ידוע שלאחר רכישת דירה חדשה מקבלן, אנו מזהים סדקים בקירות אשר פורצים לאחר מספר חודשים, או רטיבות מתוך ליקויי בניה בצנרת, או אף סדקים בגימור הקרמיקה בחדר האמבטיה שלא שמנו אליהם לב מרוב התרגשות מקבלת המפתח לבית החדש, כך עלינו לבדוק את ההשקעה שאנו עושים, כאשר באים לחפש השקעה בבודפשט או בכל יעד אחר חשוב לשבת מול החברה לליווי משקיעים ולבדוק כמה שנים היא פועלת, לנסות להתרשם מהשירותים המיידיים והעתידיים של החברה ולקבל כמה שיותר מידע לפני החתימה על הרכישה.

בדק בית זוהי חוות דעת הנדסית אשר תספק לנו סקירה מלאה של מצב הנכס מבחינת כל המערכות, קונסטרוקציה, אינסטלציה, חשמל, ובכלל רמת הגימור הכללי של הנכס, חברה לליווי משקיעים בחו"ל היא חברת הבדק בית שלכם אשר תספק לכם סקירה מלאה של השוק, הנכסים, המחירים, מצבם ההנדסי, וכמובן ניהול הנכס לאחר הרכישה

חברת ניהול הנכס חשובה מאוד משום שגם אם רכשתם נכס להשקעה בחו"ל עליכם להבטיח את הניהול התקין של הנכס, השכרתו, התחזוקה שלו, בדיקת התשלומים השוטפים עבור הנכס כמו למשל ועד הבית, חשמל, מים וכו'

אחרת אנחנו יכולים לבצע רכישת נכס ולא להרוויח כלל וכלל אם הנכס עומד ריק ללא כל שוכר במשך מספר חודשים, חברת הניהול של הנכס חשובה מאוד גם בכל נושא העברות הכספים, יש אנשים שירצו לצבור את הכספים, ויש כאלה שירצו לקבל העברה בנקאית בכל חודש, זהו אחד התפקידים הרבים של חברת הניהול המנהלת עבורכם את הכנס

וכשהולכים לבדוק את הנכס לפני שמשכירים אותו, לא לשכוח להיכנס לדירה ברגל ימין, מזל טוב...

אוהד הראל 




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב