דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


טייס ליום אחד - מתנה חווייתית במיוחד 

מאת    [ 13/04/2013 ]

מילים במאמר: 489   [ נצפה 4005 פעמים ]

מי מאיתנו אינו מכיר מישהו או מישהי שהחלום שלהם להיות טייסים? עכשיו - כשאתם מחפשים לאותם חולמים מתנה מיוחדת לרגל אירוע מיוחד, אתם יכולים להגשים להם חלום!

טייס ליום אחד היא אחת המתנות החווייתיות ביותר שאתם יכולים לתת למישהו אהוב, גם אם המישהו הזה הוא אתם בעצמכם. אז מה זה בעצם?

טייס ליום אחד הוא למעשה שיעור טיסה לדוגמא, על מטוס קל (אמיתי, כן אמיתי ????) אשר מתנהל בדיוק כמו שיעור בקורס טיס אזרחי:

ביום שבו קבעתם את הטיסה, תגיעו לשדה התעופה, רצוי מעט זמן לפני המועד שנקבע ותפגשו עם מדריך הטיסה שלכם. המדריך, לאחר שירגיע קצת את ההתרגשות שבודאי אחזה בכם, יתחיל בשלב הראשון בכל שיעור טיסה - התדריך אשר מחולק לשני חלקים:

בחלק הראשון יסביר לכם המדריך באופן כללי את מבנה המטוס תוך שימת דגש על ההגאים הראשיים המשמשים לשליטה בו - המאזנות אשר שולטות בגלגול, הגה הגובה אשר שולט בעלרוד והגה הכיוון אשר שולט בסבסוב. המדריך יתאר לכם את אופן הפעלת ההגאים והשפעת כל אחד מהם על מצבו של המטוס באויר. לעיתים קרובות יזמין אתכם המדריך להשתמש גם בסימולטור טיסה אשר ידמה את המטוס, והשימוש בו יקל עליכם את הבנת החומר לקראת הטיסה.

בחלק השני יתאר לכם המדריך את הטיסה הצפויה ואת מה שאתם מקווים להשיג בה - ההמראה, הטיסה בנתיב לאיזור האימונים, העברת השליטה במטוס לידכם והטסתו לפי הוראות המדריך ועד החזרה לנחיתה.

בתדריך יכולים להשתתף גם המלווים אשר יגיעו אתכם, כמובן שהם גם יכולים לצלם במהלכו. בסיום התדריך, ולאחר שיברר שאין לכם שאלות נוספות, תגשו עם מדריך הטיסה למטוס (בדרך כלל המטוס יהיה מדגם ססנה 172 שהוא מטוס הבוכנה החד-מנועי הנפוץ ביותר בעולם), תבדקו אותו היטב מבחוץ ומבפנים, תקשרו בחגורות הבטיחות, תחבשו אזניות ולאחר שתבקשו אישורים מתאימים ממגדל הפיקוח, תתניעו את המטוס וכבר אתם מסיעים על מסלול ההסעה בדרך לקצה מסלול ההמראה.

את ההמראה יבצע המדריך, תוכלו להתרשם מקצב העבודה, מהשימוש בקשר, מתאוצת המטוס על המסלול ואתם כבר ממריאים ובדרככם לאיזור האימונים. הגעתם לאיזור ולאחר שטיפסתם לגובה בטוח, המדריך ימסור לכם את ההגאים. מבטיח לכם שבשלב הזה לא תוכלו לשלוט בחיוך שיתפשט על פניכם. המדריך יתן לכם הוראות הטסה: קצת פניות, טיפוס לגובה, הנמכות, עוד פניות והזמן יעבור מהר. לקראת סיום ישאל המדריך אם תרצו לשאול עוד משהו, או תרצו שהוא ידגים לכם משהו (רצוי לבקש, במיוחד לנועזים שבניכם) וכבר המדריך לוקח בחזרה את ההגאים ומטיס אתכם לנחיתה בשדה התעופה.

נוחתים, מסיעים לחניה, וכבר המלווים מקיפים אתכם ומצלמים את החיוך הגדול השפוך על פניכם. סוגרים את המטוס וניגשים לשלב האחרון בטיסה - שלב התחקיר. המדריך יתחקר את הטיסה ביחד איתכם, ישאל אתכם להרגשתכם ויחווה את דעתו על מידת התאמתכם להיות טייסים. תרצו להרשם לקורס הטייס בשלב הזה? המדריך יתן לכם את מלוא הפרטים וילווה אתכם בצעדים הבירוקרטיים הנדרשים.

לרוב ישנה גם אפשרות לבקש להסריט את הטיסה, ובסיומה יעניק לכם המדריך את הסרט למזכרת.

כאמור, תתפלאו לכמה אנשים שאתם מכירים ישנו חלום משותף - החלום להטיס מטוס, אז בפעם הבאה שאתם מחפשים מתנה מיוחדת לתת להם, תנו להם את האפשרות להיות טייס ליום אחד והגשמו להם את החלום.

דורון שפירא - מדריך טיסה 050-5518080


doron@skytrip.co.il


https://skytrip.co.il


 




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב