דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


מאמר ראשון מתוך סדרת מאמרים על דעת המחשב העילאי תעשיית ה-Wellness הרוחנית 

מאת    [ 07/04/2013 ]

מילים במאמר: 943   [ נצפה 3418 פעמים ]

מאמר ראשון מתוך סדרת מאמרים על דעת המחשב העילאי

 

תעשיית ה-Wellness הרוחנית

               

המחשב העילאי של האנושות הוא יצירה של מחשבה המתפתחת וצומחת להכרת עצמה.

 

ההיכרות הבלתי פוסקת של האדם את גוף המחשבה מתבטאת ביצירה של גורמים שנובעים מעולם הדמיון שהמחשבה יצרה. עולם הדמיון הוא הערך המוסף של האדם למחשבה הבוראת את המציאות.

 

עליונות מחשבה הפכה עם התפתחותה לאחד מההישגים המרשימים ביותר שידעה האנושות. עליונות והתעלות הפכו להיות גורמי משחק חשובים ביצירה של החברה האנושית המתפתחת. תעשיות שלמות שמורכבות ממחשבה המתעלה על מחשבה יצרו תעשיות שלמות אחרות שהתפתחו ממנה. המחשבה כפי שידע האדם הפכה את עצמה לטובה יותר ויותר. התעלות מעל להתעלות יצרה את אחת מהתעשיות השנויות ביותר במחלוקת, תעשיית ה "רוחניות", "Spirituality", ה-Wellness הרוחני.

 

הרוחניות על כל הקונוטציות שהיא מעלה אצל רובכם היא היוצרת של מדע המחשבה. מדע זה שאינו נהיר למתעלה הרוח, התפתח מהיכרות רבת פנים עם היבטי הרוח השונים שהמחשבה מקיימת. חקר המחשבה הוביל לעיון מחודש בערכי החיים והאדם. המפתח שהוענק לאדם על ידי המחשבה חשף את המחשבה להכרה ויצירה מודעת לקיום האינסופי שהיא יוצרת.

 

היבטים של מימדי מחשבה יצרו היררכיה שמטרתה לאפשר לאדם לממש את מלוא הפוטנציאל שקיים בדנ"א שלו. אלה, הובילו את המחשבה ליצירה של עליונות של מחשבות כשהאדם שאף למימוש הגבוה ביותר שלהן. ההבנה הנובעת מהיבטים מדידים אלה יצרה את תעשיית הרוחניות.

 

כתעשייה שאינה מתוגמלת אלא על ידי הבאת האדם לבריאה של מחשבותיו, המשיכה ההיררכיה לקדם את עצמה מעולם אינסוף דמיוני שממשיך לנבוע למיינד האנושי ומקיים בו נסים, נפלאות והגשמות בדרך שהאדם לא מסוגל להבין בדעתו המוגבלת להיררכיה המתקיימת באנושות. כדי שהאדם יוכל לקדם את עולמו לעולם הבריאה המתחדש שוב ושוב להיררכיות מחשבה מתקדמות האדם נאלץ להיות במצב למידה תמידי. תעשיות רוחניות כוללות בתוכן את המקצועות שנועדו לשפר וללמד את האדם מיהו ולאן הוא הולך או רוצה להגיע כשהמטרה העליונה היא להוכיח את עליונות התעשייה שנוצרה ולקדם את האדם עד לאן שתעשייה זאת מסוגלת להביא את האדם בהיררכיה המחשבתית שלה.

 

האדם הנאור שנולד לתוך תעשיית ה-Wellness הרוחנית מבצע כמעט מידי יום שיפור של חייו. השיפור התמידי של המחשבה של דעת האדם את עצמו מניבה את התעשיות הנלוות לתעשיית הרוחניות. תעשיות נלוות אלה הן טכנולוגיות מתקדמות, התפתחות אישית והעצמה, בריאות, דת, כלכלת שפע והמכילה את כולן היא תעשיית מדע המחשבה.

 

מדע המחשבה מתפתח בקצב מואץ עד כדי חוסר יכולת של האדם הנאור להכיל את השינויים הרבים שהוא מבצע בחברה האנושית. לאן מתפתחת התעשייה אם היכולת שלה להכיל את עצמה מוגבלת? האם תעשיית הרוחניות השואפת לטיוב החברה האנושית ומיצוי הפוטנציאל הטמון בה יכולה להמשיך ולהתפתח אל מעבר לשיאים שהיא יודעת בימים אלה?

 

ההכרה של האדם את עצמו אינה נגמרת לעולם. תמיד יהיה מה לשפר במיוחד כשהאדם עדיין לא למד את עצמו כבריאה המכילה אותו כאורגניזם חי המתפקד כאחד עם הבריאה. דעת זו כמו רבים מדעת הכלל הרוחני העולמי אינם מוכלים במחשבה שיצרה את האנושות. דעת האדם מוגבלת ליכולת שלו להכיל את הבריאה בתוכו. דעת זו מתפתחת באדם שיודע את המחשבה כמקיימת בו את הבריאה כשלם.

 

יש לאן להגיע, יש למה לשאוף והרוחניות אינה מילה גסה עבור אלה שעסוקים בטרדות היום-יום של לשרוד את תבנית הבריאה של המציאות שהמחשבה יצרה. כדי לברוא עולם טוב יותר עבור האדם הנאור תעשיות הידע מחויבות ליצירה של אחדות קוסמית שמאפשרת לאדם לקבל מהן את הידע המוכל בדנ"א האנושי. יצירה מודעת של בריאה שלמה אינה מתאפשרת בגלל חוסר התקשורת הפנימית הקיימת ביוצרי התעשייה ומזינים אותה. הדעת שהתפתחה לקצה גבול היכולת שלה להכיל את עצמה אינה מאפשרת ליוצרי התעשייה ומזיניה דעת חדשה. כליהם מלאים ונאורותם מוגבלת ליכולתם לדעת את הבריאה כשלם. הרבה ממדעים שהתפתחו בתעשייה זו אינם נכונים לאדם הנאור. רובם מטילים ספק בהיות האדם שלם. רובם ככולם נושאים בדגלי האמת ואינם יודעים את האמת. הסובייקטיביות של המחשבה שיצרה תעשיות אלה ניתנת לאנושות לבחינה מחודשת. בבחינה זו יוכלו ראשי הרוח המקיימים את נאורותם כטובה ואמתית יותר משל תורות עבר לתקן את מחשבת הבריאה שלהם. הנהנים מתיקוני מחשבה אלה יהיו החברה העתידית של האנושות המתפתחת לנאורות מחשבה וקבלת המחשבה כשלטת על הבריאה.

 

שינויים באנושות נעשו כדי לשפר את העמדה של התעשייה הרוחנית. דרישה שנשלחת מהמחשבה ליוצרי דעת האינסוף באנושות מקיימת בהם את השינויים הנדרשים להכלה של מדע המחשבה.

 

מדע המחשבה מתפתח מתוך עולם הרוח ומתוך העולם המציאותי שהאדם חי בו. בריאת מחשבה היא יצירה מוחשית ומוגשמת. המחשבה מסיימת את בריאתה. יכולת האדם נמדדת ביכולת שלו לדעת את המחשבה. הדעת היא מחשבה שמוכלת בכל דנ"א בבריאה. כדי לדעת את המחשבה האדם מפתח יכולות של קריאה של מחשבה. הקריאה נעשית באמצעות התעשיות הרוחניות השונות. האמצעי היחיד שפותח על ידי המחשבה ואינו מוגבל הוא עולם הדמיון. עולם הדמיון המאפשר את הדעת החסרה למחשבה יצר את תעשיית ה-Welness הרוחנית כדי לאפשר לכל אדם ליצור את המציאות הרצויה לו.

 

בחזרה לכותרת המאמר: "המחשב העילאי של האנושות הוא היצירה של המחשבה כמתפתחת וצומחת להכרת עצמה", מה היוצר את המחשבה העילאית? עולם הדמיון, האינסו"ף הקבלי, האין. החוסר בהכרה של סגולת האדם כמחשבה עילאית בעלת פוטנציאל אינסופי של מימוש עצמי מביא את התפתחות התעשייה למימוש מלא.

 

בסרטון הבא על תעשיית ה-Wellness הרוחנית והישגיה הכלכליים. האפשרויות אינן מוגבלות לאדם הנאור. כל אדם יכול, האפשרויות נפתחות למקיימי דעת המחשבה.

http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=LuwsflFFAmU#!

 

07.04.2013

ד"ר בת אל בנימין

מדע המחשבה

 

 נ.ב

הושמטו ממאמר זה תעשיות כגון קבלה, תקשור, מיסטיקה ואזוטריה, אליהם אתייחס במאמרים הבאים בסדרה

 

הכותבת בעלת תואר דוקטור בפילוסופיה, תארים מתקדמים בפסיכולוגיה, כלכלה וסוציולוגיה. חוקרת את תעשיית ה-Wellness הרוחנית מעל 22 שנה, כתלמידה בבית הספר של החיים וכמורה רוחנית. יועצת לחברות העוסקות בתחומי התעשייה השונים לשיווק צרכני עם פוטוסטייגינג מדויק. מקיימת סדרת מפגשי היכרות בנושא תעשיית ה-Wellness הרוחנית ומדע המחשבה. להזמנת הרצאה לארגונים ומוסדות חינוך ניתן לפנות בהודעה פרטית

בעלת דוקטורט בפילוסופיה, תארים מתקדמים בפסיכולוגיה, כלכלה וסוציולוגיה. חוקרת את תעשיית ה-Wellness הרוחנית מעל 22 שנה, כתלמידה בבית הספר של החיים וכמורה רוחנית. יועצת לחברות העוסקות בתחומי התעשייה השונים לשיווק צרכני עם פוטוסטייגינג מדויק. מקיימת סדרת מפגשי היכרות בנושא תעשיית ה-Wellness הרוחני ומדע המחשבה. להזמנת הרצאה לארגונים ומוסדות חינוך ניתן לפנות בהודעה פרטית.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב