דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


רעיונות למתנה מקורית - ריצנהוף 

מאת    [ 10/02/2008 ]

מילים במאמר: 717   [ נצפה 5590 פעמים ]

המוצרים של ריצנהוף - Ritzenhoff הם דוגמה יוצאת מהכלל לפריטים שמעוצבים ומותאמים כרעיון למתנות מקוריות לנתינה לאדם קרוב כמו בן/בת זוג, משפחה או חבר קרוב. חברת ריצנהוף, שהכלים והאביזרים הייחודיים שהיא מייצרת ידועים ברחבי העולם, היא חברה מובילה בעיצוב של כלי בית ואביזרים לבית שנוצרו עבור שוק המתנות הדורש מהיצרנים והמעצבים להיות חדשניים ומקוריים יותר.

שאיפתה של חברת העיצוב היא ליצור עבור לקוחותיה אוסף אמנות פרטי, שניתן יהיה להשתמש בו ולא רק להתפעל ממנו מבעד לדלתות השקופות של הוויטרינה או על השידה. החברה דרך עיצוב המוצרים שלה היא מעין תצוגת פריטים ייחודיים במוזיאון של מעצבים מכל העולם, שיצירותיהם נמצאות בחנות כלי בית או חנות למתנות מעבר לפינה. ובצדק. המוצרים שהיא מייצרת הם פריטי אמנות הזמינים לכל מי שמבקש אותם המצטיינים במקוריות, חדשנות ובאריזות מתנה מעוצבות בצורה יוצאת דופן אשר עבור מי שמקבל אותם במתנה לא ישכח זאת לעולם !

ייחודם של המתנות היא העובדה כי כל פריט הוא בלעדי ואין שני לו ! מאחורי כל מוצר שמוציאה החברה הוותיקה יש פילוסופיה שלמה ואספנים בכל העולם אוספים בדבקות את המוצרים של ריצנהוף. לפריטים האלה אחראים למעלה ממאתיים אמנים שונים - צלמים, אדריכלים ומאיירים. מביניהם גם המעצבת הישראלית מיכל שליו שהיא אחת המעצבות משורה ארוכה של אמנים שאיוריהם מככבים על כוסות בירה וכוסות שמפניה, מאגים, או הספלים היפהפיים של החברה. המדיניות היא לשתף בעיצוב המוצר אמנים רבגוניים מתרבויות שונות, כדי ליצור מגוון רחב ככל האפשר של רעיונות ועיצובים למוצר סדרתי  שיפגעו לטעמם של לקוחות מגוונים ברחבי העולם. הרעיון העומד בבסיס העיצוב פשוט ומורכב כאחד. האמנים מקבלים שאלת נושא ועונים עליה באמצעות העיצוב האישי של כל אחד מהם. לדוגמה, איך צריכים להיראות כוס בירה, עששית פורצלן, סט מלח פלפל, קופסת תכשיטים פורצלן או קומקום תה פורצלן? כל אמן יוצר את הכוס הייחודית לו, וביחד מרכיבות כל הכוסות אוסף ססגוני ומפתיע, שכל אחד מחלקיו מספר גרסה שונה של אותו סיפור.

מטרת הקולקציות להחדיר את התפיסה שאין מדובר בכוסות או צלחות אלא באומנות לשמה ! בצורה זו נוצרים כלים ואביזרים אמנותיים המשמשים למתנה ייחודית של כלים יומיומיים ושגרתיים. על בסיס אותו רעיון יצרו מעצבי החברה אוספים של מתנות מסוגים שונים - ספל תה, כוס אספרסו,  מאג פורצלן, ספל קפוצ'ינו, כוסות שמפניה, כוסות בירה ועוד – ואביזרים לבית ולמשרד כמו מאפרת קריסטל, פסלון וגמדים לגינה במוטיב חלומות ושעונים המתארים התייחסויות שונות לזמן. מעבר לשימושם וליופיים מהווים הפריטים השונים גם פריטי אספנות, כיוון שהסדרות מתחלפות מדי פעם. אחת לחצי שנה מייצרת החברה סדרה חדשה ומוציאה סדרה ישנה מהשוק את הסדרות הישנות הופכות להיות מקור לחיפוש מתמיד של אספנים ברחבי העולם. הפריטים הנלווים לכל מוצר כגון אריזה או תחתיות לספלים זוכים לתשומת לב באותה רמה לה זוכה המוצר עצמו. העיצוב שולט בכל פריט הנלווה למוצר: האריזה בה נמכרים הפריטים היא מתנה בפני עצמה. חלק מהאריזות אף מהוות המשך גראפי ישיר לפריטים שהן עוטפות. כל הפריטים מיוצרים מחומרים באיכות גבוהה, כמו פורצלן וקריסטל, וכולם צבעוניים, מרעננים וייחודיים.

באתר hometags.co.il ניתן למצוא מבחר גדול של רעיונות למתנה כמו כוסות בירה, כוסות שמפניה, מאג פורצלן, כוסות אפריטיף, כוסות קוקטייל, קומקום תה פורצלן,  סט מלח פלפל ועוד ממיטב הסדרות של ריצנהוף:

מתנות לבית - כוס שמפניה עם מפית

העיצוב המרענן של קולקציית כוסות השמפניה של ריצנהוף הוא באמת משב מרענן לאווירה חגיגית, למשקה המסמל יותר מכל פתיחה של אירוע חגיגי. הסדרה היא שילוב מרתק של כוס שמפניה אלגנטית, מפית דקורטיבית ומותג. הצבעים שנבחרו לקשט את כוסות השמפניה והאריזה המהודרת הם צבע הכסף והזהב המסמלים כמובן את האלגנטיות והיוקרה המתלווה ליין המבעבע. הכוסות הם צרות וגבוהות ומקרינות יופי עילאי ואלגנטיות לפתיחה של אירוע גדול ומשמח.

מתנה רומנטית - עששית פורצלן

ערב חום יולי אוגוסט בגינה או במרפסת, חורף רומנטי מכורבל מתחת לשמיכה - לא יהיה זה מושלם ללא החמימות והאור המנצנץ של עששית נר?  סדרת העששיות של ריצנהוף היא מתן הוקרה לעששיות השולחן של פעם. עם סגירת כיסוי הזכוכית, הבסיס מפורצלן בשמונה עיצובים שונים הופך לעששית שולחן. פריט דקורטיבי צבעוני מאד שמתאים לכל אירוע. העששית פורצלן וכיסוי זכוכית כוללת נר תואם וארוזה באריזת מתנה מהודרת.

מתנות לגבר - כוס בירה עם תחתית

ההנאה בכוס בירה: כוסות הבירה המרעננות של "ריצנהוף" נהנות מפופולריות גבוהה מאי פעם. כיום במסעדות היוקרתיות בעולם, הבירה משמשת כאפריטיף לפני הארוחה וגם נשים שותות יותר בירה מבעבר. קולקציית כוסות הבירה של ריצנהוף נחשבת לפרויקט עיצוב המפורסם ביותר בעולם. קופסת האריזה האישית, מעבר לכוס הבירה 0.3 ליטר,כוללת 5 תחתיות עם החתימה של המעצב וחוברת המקפלת בתוכה את כל הכוסות של ריצנהוף.

דרך אתר http://www.hometags.co.il אנו מזמינים אתכם לגלות את המנגנון שפועל מאחרי hometags שהוקם להביא לכם חווית קניה, רמה של איכות שרות ושביעות רצון גבוהה ביותר. אתר http://www.hometags.co.il מתבסס על הרעיון של חנות כלי בית גדולה הפועלת באינטרנט אשר מתמחה במוצרים לעיצוב ותכולת הבית במטרה להגשים את המשאלות הדימיוניות ביותר שלכם בתחום: כלי בית וכלי אוכל כלי מטבח עיצובים ונוי טקסטיל לבית מתנות




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב