דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


כיצד לבדוק דירוג של אתר? 

מאת    [ 04/04/2013 ]

מילים במאמר: 601   [ נצפה 1604 פעמים ]

כאשר אנו בונים קישורים נכנסים, כותבים מאמרים, או פשוט מפרסמים באתר אינטרנט, אנו צריכים אתרים פופולריים, כי אלו הם אלה שיועילו בקידום האתר. אמנם אין אלגוריתם דירוג שהוא מושלם ולא נוכל להיות בטוחים שהאתרים שבחרנו טובים (או שהם יישארו כך גם בעתיד), הנה כמה שירותי דירוג כדי להחליט אם אתר מסוים הוא מדורג וכדאי להשקיע בו או לא.

 

1. PR של גוגל : שירות דירוג הדף של גוגל הינו הדרך הפופולרית ביותר למדידת האיכות והפופולריות של אתר אבל זה לבדו אינו מספיק כדי לדעת אם אתר מסוים הוא טוב או לא. ישנם הרבה אתרים עם PR גבוהה, ולכן לא נסמוך על PR של גוגל בלבד.

העיקרון של PR הוא חלוקת האתרים לקבוצות דירוג 0-10. הרעיון הוא ש PR גבוהה יותר לאתר אומר שהוא טוב יותר. אתרים שיש להם דירוג של 10 הם נדירים ביותר. אתרים עם PR של 7-9 שכיחים יותר אבל עדיין הם מיעוט. אם יש לאתר PR של 5 או 6, זה אומר שאתר זה נצפה על ידי גוגל כאתר איכותי. PR של 3 ו 4 הם לאתרים שהם בממוצע. 0 עד 2 הם אתרים שהם מתחת לממוצע ולכן אינם יהיו מועמדים גבוהים לבניית קישור מהם.

 

2. Alexa דירוג אלקסה : בניגוד לPR של גוגל, Alexa לא מפלג אתרים בקבוצות. במקום זאת, היא מדרגת אותם ברשימה. האתרים הפופולריים ביותר, כגון גוגל, פייסבוק, טוויטר נמצאים בראש.הרעיון כאן הוא שהדירוג הנמוך ב אלקסה , הוא אתר פופולרי יותר. אתרים עם דירוג Alexa מתחת 10K נחשבים פופולריים במיוחד. אתרים עם דירוג Alexa של 10K ל 30K הינם עם פופולריות טובה מאוד. אתרים עם דירוג אלקסה עד 100K מקבלים תנועה הגונה. אתרים טובים מדורגים עד 200-250K וכל מה שמעל זה הם אתרים עם תנועה מועטת.

הכי טוב להמשתמש באלקסה ביחד עם PR של גוגל. אמנם יש איזה תיאום בין השתיים, לא יהיה חריג למצוא אתרים עם PR6 ודירוג של יותר מ 100K, או עם PR3 ודירוג אלקסה של מעל מליון. פשוט כדאי לשלב בשניים או יותר משירותיי הדירוג על מנת להעריך את הרלוונטיות של האתר.

אחת היתרונות של Alexa הוא שאפשר לראות מאיזו מדינה רוב התנועה של האתר מגיע.

 

3.CustomRank.com : אתר זה מספק שירות שמשלב מספר מדדים בו זמנית. בשלב הראשון, מציג את הדירוגים MozTrust, MozRank, PageAuthority, DomainAuthority, Alexa, כמו כן כמה מדדים אחרים, כגון זמני טעינה, תאריך יצירה של הדומיין, ואם הוא רשום ב-DMOZ או לא.הדבר הטוב הוא ש CustomRank עושה ממוצע אחד עם השני כדי לייצר דירוג שלו.

 

4.MozTrust ו MozRank : ביחד עם DomainAuthority ו PageAuthority וכל שאר הטכנולוגיות שפותחו על ידי SEOmoz, אחד מהשמות המכובדים ביותר בתחום קידום אתרים . שני מדדים אלה הם מאוד שימושיים למטרות קידום אתרים. MozTrust הוא מדד אמון הקישור, ו MozRank. הוא מדד פופלריות של הקישור. ככל שכמות הקישורים הנכנסים לאתר הם ממקור בעל דירוג גבוה יותר כך הניקוד של MozTrust גבוה יותר. המדד MozTrust ו MozTrust בין 1 ל 10 ככל שהדירוג גבוה יותר, כך האתר טוב יותר.

 

5. Google Trends גוגל טרנדס : גוגל טרנדס הוא כלי בעיקר לבדיקת כמות תעבורה עבור של מילות מפתח, אך אחד משימושיה הפחות ידועים הוא כדי להשוות בין שני אתרים לאורך זמן או בזמנים שונים. אם יש לך כמה אתרים שאתה רוצה להוציא את נתוני העבר שלהם, כך שתוכל לחזות הפופולריות האפשרית בעתיד, (אלקסה מציעה גם קו מגמה של אתר לזמן).

 

6. גוגל אדוורדס Google AdWords: גוגל אדוורדס יכול לשרת גם עבור השוואה בין כמה אתרים ע"י בדיקת כמויות החיפוש של האתר.

 עכשיו אחרי הערכת דירוג האתר, ע"י שיכלול כמה מערכות הדירוג הנ"ל, נוכל להעריך אם כדאי לבנות קישור או לפרסם באתר מסויים.

 




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב