דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


איך להשיל מהילדים קלוריות עם פעילויות לגני ילדים ? 

מאת    [ 28/03/2013 ]

מילים במאמר: 480   [ נצפה 1862 פעמים ]

ציוד לגני ילדים רב מושק בגני הילדים על מנת שפעילויות לגני ילדים יכללו גם הפעלות גופניות אשר יועילו לילדים לא רק מבחינת החוויה. פעילויות לגני ילדים הם מכשיר מעולה ובצירוף ציוד לגני ילדים נכון ומכוון נשמור על הבריאות בגן.
כדי להשיל מעל גוף הילדים את הקלוריות המיותרות,הבנים יזדקקו ל 60 דקות הליכה או שש ק"מ הליכה וריצה במשך שעות הפעילויות בגן. בנות המין הנשי יזדקקו לשעה ורבע. במהלך הפעילויות לגני ילדים הגופניות, מצווה לשתות ארבע כוסות מים כל שעתיים.
במים נמצאים חומרים בשם פוליפולים, שהם נוגדי חמצון בעלי תכונות התורמות למניעת וירוסים שמסתובבים על כל הציוד לגני ילדים שבגן. בנוסף שתיית תה ידועה כבעלת השפעה מטיבה על מספר גורמי סיכון אצל ילדים. יחד עם זאת בצריכה של שתייה מתוקה לאחר פעילויות לגני ילדים גופניות,המתיקות הרבה יכולה להגביר את הסיכון למחולות שבצריכה מתונה מטיב עימם. במהלך הפעילויות לגני ילדים המתרוצצים בין שלל הציוד לגני ילדים שיש בגן,, בדיוק כמו בפסח חובה ללגום ארבע כוסות,אפשר ורצוי להגביל את הכמות בכל כוס מים. החטא הגדול ביותר טמון בממתקים,בהיעדר לחם,רבים הילדים שמרבים לאכול עוגות ושאר ממתקים לאחר הארוחה כי הם לא למדו על מאכלים טעימים אחרים שיועילו להם הרבה יותר ויתנו להם תחושה גופנית בריאה יותר.
לסיכום נמליץ לכם כך:בזמן הפעילויות בגני ילדים,הגישו לילדים מאכלים בעלי ערך קלורי גבוה והמתינו בין המנות כ 10 דקות. גם על המנה האחרונה אפשר לוותר ולהסתפק בשתייה חמה, פירות או סלט פירות. עבור הילדים שאכילת ממתקים היא מצווה או כורח הכרחי,נסו להמעיט בהן או במאכלים המכילים אותם. גם גודל המנע מכריע.אומנם בגן הילדים הכל טעים ולאחר הפעילויות בגני הילדים הילדים רעבים מאוד וערוכים נפשית למנה היומית, שלהם הם רגילים. אבל זו לא סיבה לאכול יותר ממה שבאמת זקוקים. הילד רוצה לאכול הכל ?זה אפשרי כל עוד תחשבו את המנה שלו באופן שסך כל גודלה לא יעלה על גודל ארוחה רגילה. זכרו, לא להחזיק בגן עוגיות קוקוס,בןטנים או אגוזים,להמנע ממזון מטוגן ולהעדיף מזון מבושל או אפוי. נוסף על כך,חשוב להקפיד בין הארוחות והשעשוע בציוד לגני ילדים לאכול פרי ולהרבות בשתיית מים, כ 12 כוסות ליום פעילות בגן. אם אתם מתכננים פעילויות לגני ילדים מיוחדות זה בדיוק הזמן לשלב פעילויות גופניות ושיעורי כושר. אם אין לכם זמן לערוך עם הילדים שיעור כושר,נסו להוליך את הילדים כמה שיותר.קחו את הילדים לטיולים ארוכים ופשוט חלצו עצמות.מיד בסיום כל ארוחה במהלך הפעילויות לגני ילדים,הקפידו להאכיל את הילדים ארוחות קצובות של בשר,המנעו מסלטים משמינים עתירי מיונז ולא תוציאו את הילדים בנזקים בריאותיים. הגננת בגן ביכולת לשמר את בריאות הילדים במשך כמה שנים שהיא מחנכת אותם. יש היום מודעות רבה בגני הילדים להפעלת פעילויות מודעות לנושא ויש גננות שהולכות עם העניין רחוק מאוד. פעילויות לגני ילדים יכולות להיותמשמעותיות עבור הילדים אם נדאג לשזור בהם גם ערכים חינוכיים מהן אלו. חוג חיות וחוגים כדומיו צריכים גם הם לשלב את עניין המודעות לנושא וכפי שכבר נצפה חוג חיות בחיפה יש עוד חוגי חיות שמציגים בתוכנית השנתית שלהם,מערכי שיעור בנושא בריאות ושמירה על כושר אצל הילדים.

ציוד לימודי לגני ילדים, ערכות הפעלה לגננת בשלל הנושאים הנלמדים בגןחברת "רעיון בקרטון" נותנת לגננות פתרונות מתקדמים. ליצירת גן לימודי והישיגי. המציג במהלך השנה מערכי שיעור ותוכניות לימודיות שמגשימות את יעדיהם. בלוח זמנים של גן ילדים אין מקום ולעיתים גם הכלים לפתח וליצור מערכי שיעור. ולכן כולם מסתפקים בפירורי רעיונות המוסלקים ברשת האינטרנט, ובשחזור שיעורים מהעבר פעם אחר פעם.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב