דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


צלוליט- הטיפול מתחיל בראש 

מאת    [ 24/03/2013 ]

מילים במאמר: 384   [ נצפה 2544 פעמים ]

מכיוון שהבעיה שכיחה בעיקר אצל נשים, בכל הגילאים אגב, הרי שגם עיקר היחס צריך להיות מופנה אליהן ואל דרכי הטיפול והמניעה המתאימים להן ולגופן. מראה של גוף הלוקה בצלוליט אינו מראה אסתטי ואינו מראה שנעים להתהדר בו או לחשוף אותו בנוכחות אחרים, ויהיו גם הקרובים והיקרים ביותר.


ברור שאי אפשר להכחיש את הקשר שבין גוף בעל מראה חטוב ובריא לבין הביטחון העצמי של הנושאת אותו, יכולת התקשורת הבינאישית שלה והיכולת ליצור רושם ראשוני חיובי על כל הסובבים אותה, בדיוק כפי שגבר מסוקס ושמור יוכל, במרבית המקרים, להשתלב טוב יותר במרחב עסקי, חברתי או פוליטי הדורש אינטראקציה וחיכוך מתמיד עם אנשים אחרים. לסגנון חיים, ויהיה בריא, מאוזן וספורטיבי ככל שיהיה, אין תמיד משמעות בכל הנוגע להופעת, או לאי הופעת, צלוליט. פעמים רבות מדובר על עניין גנטי ותורשתי, שאפשר לנסות למזער אותו או לדחות את הופעתו החיצונית, אך, בסופו של דבר, אין באמת אפשרות למנוע אותו לחלוטין. נדרש אבחון מוקדם ונדרשת התערבות טיפולית רפואית תקופתית על מנת לטפל בבעיה ולצמצם את המופע שלה בכל פעם מחדש. צלוליט היא דלקת כרונית המקננת בגוף וכמו כל דבר כרוני, חשוב לאבחן, לטפל ולהקל בתסמינים החיצוניים, אך חשוב גם להבין שאין סיבה להיכנס למצב דכאוני או משברי עם הופעתו, מכיוון שאין דבר שאפשר, באמת, לעשות למניעתו.


מעבר לסיבות הגנטיות והתורשתיות שאנו נושאים איתנו מיום הולדתנו והלאה, הרי שגם לסגנון החיים שבו אנו נוקטים, ישנה משמעות קריטית בהתפתחות ובהופעת צלוליט. משטרי דיאטה קיצוניים ותכופים המביאים לידי עליות וירידות במשקל, חוסר מנוחה ואכילה לא מאוזנת, לא סדירה ולא מבוקרת, פעמים רבות גם ללא שילוב פעילות אקטיבית וספורטיבית, כל אלו יכולים להביא למצב של שחיקת או של שבירת סיבי קולגן הנמצאים בין תאי השומן לעור ומגנים על העור מפני אותם תאים. ברגע שהסיבים הללו חלשים, הרי שתאי השומן מוצאים דרכם אל פני העור החיצוני וזה מה שיוצר את הגבשושיות והבליטות הלא נעימות למראה שאנו מכנים צלוליט.


הסרת צלוליט לחלוטין, עד כמה שהיא קשה ומסובכת עד בלתי אפשרית כמעט, היא עוד יותר בעייתית כאשר מנסים לא לערב גורמי רפואה קוסמטית או פלסטית. הטיפולים היעילים ביותר חייבים להיעשות על ידי מכוני קוסמטיקה מוסמכים ומקצועיים או בידי אנשי מקצוע המתמחים ברפואה כירורגית פלסטית, דוגמת אלו הקיימים במרכז ESPAIDA, והיכולים לבצע פעולות של שאיבת שומן, המסת תאי צלוליט והזרקות שונות תת עוריות של תרכובות חומרים ומרכיבים הומיאופתיים וטבעיים.

 

כל הדפוס - פורטל בתי דפוס




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב