דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


חימום באמצעות רדיאטורים, האם זהו הפתרון הבטוח? 

מאת    [ 24/03/2013 ]

מילים במאמר: 503   [ נצפה 2756 פעמים ]

לכל אחד יש את המכשיר האפור והגדול הזה בבית שהגיע אחר כבוד עם הולדת הבן/ת הבכור/ה. הפעולה היא כמעט אינסטינקטיבית. מרגע שנולד תינוק, נולד רדיאטור חדש בבית שבצד יתרונותיו (בעיקר ניידות) הוא לא בטיחותי ועל כך במאמר שלפניכם.

חימום מחשמל - תרתי משמע

חימום באמצעות רדיאטורים, שירת אותנו ואת הדורות שלפנינו במשך שנים רבות וסיפק עבורנו פתרון מחמם בזמן קצר ואת האפשרות שלא לקפוא במהלך חודשי החורף הקרים הפוקדים לעיתים רחוקות את ארצנו.

הקושי הזה יוצר את הצורך לחימום בית מיידי, ובמיוחד כאשר ישנם ילדים קטנים בבית. עם היתרונות הבהחלט בולטים, של הרדיאטור, אנחנו לא יכולים להימנע מהדאגה המחשמלת הטמונה בו.

חוטים חשופים בקרבת ילדים, עד כמה שלא ננסה להרחיק ולהצניע אותם הם רעיון אשר לא פעם גורם לנו לסובב את הראש בדאגה, שמה הזאטוט לא דרך על הכבל החשמלי או שהכבל החשמלי אינו מהווה סכנה בו ייתקל הפאוט, ימעד ויפול על... הראדיאטור החם.

סמרטוטים רטובים וקעריות מים, למניעת ייבוש האוויר בחדר ? גם הם מהווים מקור לדאגה.

חיווט תת רצפתי: הפתרון לבטיחות הילדים

מערכות הסקה חשמליות, ביניהם רדיאטורים החשופים בפני בני הבית מהווים סכנת הכוויה, ומעל הכל, את סכנת ההתחשמלות בעת מגע הגוף עם חוטי חשמל חשופים.

מערכות חימום תת רצפתיות, הפועלות על בסיס מים, מותקנות מתחת לרצפה ללא כל חוט חשוף או בולט ממנה. איש מקצוע המתמחה בהתקנת מערכות חימום תת רצפתיות ביתיות, ידע להתאים עבורכם את המערכת המתאימה והבטוחה ביותר לדירה או הבית שלכם.

המערכת, המותקנת מתחת לרצפה דואגת לשלומם של ילדיכם ואינה כוללת אף חוט או כבל חשמלי מבצבץ. בנוסף, תוכלו לחדול מהדאגה ללחות אוויר מספקת. באמצעות מערכת חימום תת ריצפתית, תקבלו פתרון בטוח ונעים לכל חלקי הבית.

חיסכון כלכלי מחמם במיוחד

הבה נחזור ונדון עוד מעט ברדיאטור. אתם מוזמנים לעשות ניסוי קטן של לפני ואחרי. האם ידעתם כמה חשמל מתבזבז רק על ידי חימום לילי של הרדיאטור? בחנו את חשבונות החשמל שלכם לפני עידן הרדיאטור בביתכם ואחריו. אתם תיווכחו לדעת כי צריכת החשמל גבוהה עשרת מונים מכל מכשיר חשמלי אחר, יותר מתנור, גז ומיקרוגל ביחד! מערכות חימום תת רצפתיות, עשויות לחסוך לכם אחוזים גבוהים בתחום ההוצאות עבור הוצאות החשמל הביתיות מכמה סיבות.

הידעתם, שהוויסות החוזר והנשנה, ההדלקה והכיבוי של מכשירי החימום החשמליים השונים בבית, ביניהם הרדיאטור, יוצרים לבדם בזבוז קיצוני של חשמל? הידעתם כי ככל שאתם מגבירים את הטמפרטורה ברדיאטור, כך מונה החשמל עובד בקצב מסחרר? היכולת לווסת את ההסקה התת - ריצפתית, בהתאם לצרכים של בני הבית והאפשרות לקבל תחושה חמימה ונעימה, מבלי להיצלות, ויתרה מכך, לאפשר לכם לחסוך בחשמל ובכסף, עשויה לחסוך עבורכם אלפי שקלים מידי שנה, ובנוסף, לדאוג לבטיחות אפקטיבית ברמה הגבוהה ביותר של בני משפחתכם וילדכם במיוחד.

מערכות חימום תת רצפתיות, מונעות מצבים של גישה לכבלים חשמליים מרובים, והולכת חשמל במגע בחלקי גוף חשופים. ילדים, מרבים להסתובב יחפים במיוחד בחודשי הקיץ החמים. לא תמיד יש לנו מקום מסתור לאחסון הרדיאטור בחודשי הקיץ והכבל נשאר גלוי לעיני כול. חשוב לדעת:  גם כבל חשמלי אשר אינו מחובר לחשמל, הוא סכנה!

מערכת החימום התת-ריצפתית יוצרת תחושת בטיחות ובטחון לפחות מבחינת פרמטר מניעת סכנת ההתחשמלות, בתחום חימום הבית- חסכו לכם לפחות דאגה אחת מיותרת.

רונן שחר, מהנדס חברת גדיר מערכות, החברה המובילה בתחום של אספקה ותכנון מערכות לחימום מים באמצעות משאבות חום. www.gadir-systems.co.il, 03-9204877




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב