דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


רעיונות ליום הולדת בתקציב שפוי 

מאת    [ 23/03/2013 ]

מילים במאמר: 371   [ נצפה 1855 פעמים ]

יום הולדת של הילד או הילדה מתקרבים, והורים רבים צריכים להתמודד עם ארגון מסיבת יום ההולדת. הרבה נושאים נמצאים על הפרק - איפה המסיבה תתקיים? כמה ילדים נזמין ליום ההולדת? מה יהיה תוכן המסיבה? ולא פחות חשוב מזה - כמה זה יעלה?

האמת היא, שמסיבות יום הולדת לילדים לא צריכות לעלות כל כך הרבה. מסיבות יום הולדת הטובות ביותר שראיתי היו פשוטות וללא הוצאה גדולה. הטריק הוא לחשוב על פעילויות שהילד או הילדה אוהבים, ואז לנסות לבוא עם רעיונות למסיבת יום הולדת שיכולים להשתלב עם פעילויות אלו. הנה מספר רעיונות ליום הולדת בתקציב שפוי:


    • אפשר לחגוג בבית הספר או בגן. נשאל את הגננת או המורה, אם אפשר לאפות עוגה ולהביא אותה לכיתה או לגן. כך ניתן להמנע מאירוח מסיבה גדולה ויקרה בבית.
    • הזמינו מעט חברים. אם הבן או הבת רוצים להזמין מספר חברים קרובים בשביל לחגוג מסיבה קטנה, מעין בית מארח כזה, אפשר לעשות להם פעילות נחמדה ואינטימית, וככיבוד אף להזמין להם פיצה. לחילופין, ניתן לקחת אותם לסרט.
    • עצבו וצרו הזמנות ליום הולדת משלכם. עיצוב אישי ועצמי של הזמנה ליום הולדת היא הזדמנות נהדרת עבור ילדיכם לבטא את היצירתיות שבם, והיא גם דרך נהדרת לחסוך כסף.
    • הכינו את הקישוטים למסיבת יום ההולדת בעצמיכם. אין דבר נפלא יותר מקישוטים שהילדים הכינו למסיבת יום הולדת. עזרו לילדיכם לחתוך נייר בצורות מעניינות. הוסיפו נצנצים ודבק וציירו ציורים אותם תוכלו לתלות ברחבי הבית. ניתן לעשות קישוטים מנייר קרפ, וגם לנפח בלונים ולהדביק אותם לקירות ולתקרה. בנוסף, ניתן ליצור פרחים מנייר וברבורים מאוריגמי.
    • הזמינו ערכת הפעלה ליום הולדת. מפעיל יום הולדת וירטואלי יכול לחסוך לכם כמה מאות שקלים. תוכלו לקבל תיבת יום הולדת יחודית ומושקעת בנושא שתבחרו, שכוללת הוראות הפעלה למשחקים ולפעילויות שונות ומגוונות באותו נושא.
    • היו יצירתיים עם האוכל. נכון שתמיד אפשר להזמין פיצה, אבל גם אפשר להכין כריכים שחתכנו עם חותכני עוגיות, עליהם נוכל למרוח ממרחים שונים.
    • תמיד תדאגו לתוכנית גיבוי למסיבת יום ההולדת. אם תכננתם פעילות בבית בסגנון חפש את המטמון או צפייה בסרט, תמיד הכינו משהו נוסף לעשות. בגיל בית הספר או הגן, טווח הקשב של ילדים יכול להיות פחות מזמן של סרט של שעה וחצי. כשהם יסיימו את הפעילות או יתחילו להשתעמם, בוודאי תרצו שתהיה פעילות אחרת מוכנה בשלוף כדי שלא תגלו חבורת ילדים משתוללת בבית!

בהצלחה ויום הולדת שמח!

דקלה עמית,


מומחית תחום ארוח יום הולדת, מסיבות ילדים


מייסדת תיבת ההפעלות - יום הולדת בקופסא




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב