דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


מנהל עסקים עם התמחות במשאבי אנוש 

מאת    [ 20/03/2013 ]

מילים במאמר: 364   [ נצפה 1422 פעמים ]

בעשור השני של שנות האלפיים קיימת הבנה גורפת בעולם העסקי, כי הגורם הראשי המניע חברות וארגונים אינם דווקא ההון, הציוד והמוצרים, אלא המשאב האנושי. בידיהם של העובדים מופקדים למעשה כול משאבי הארגון, ומכאן שהם האחראיים להפיכתם למוצלחים וריווחים. לכן גם ההתייחסות בימינו אל ניהול משאבי אנוש מקיפה את כול עובדי החברה, החל ממנהליה עד לעובדים הזוטרים ביותר. על מנת לנהל את המשאב האנושי יש צורך בידע ובכלים ספציפיים, וכן שילוב בין הבנת העולם העסקי והמרכיב האנושי. כלומר, מומחיות זו כוללת בקיאות מקצועית בניהולם של ארגונים לצד הבנה מעמיקה בפסיכולוגיה, מתוך מטרה לקבל החלטות נכונות ולבצען על הצד הטוב ביותר. לימודי מנהל עסקים לתואר ראשון ושני ביחד עם התמחות בניהול משאבי אנוש נוגעים במדויק ביעדים אלו.

אודות מסלול הלימודים

לימודי מנהל עסקים עם התמחות בניהול משאבי אנוש הפכו בשנים האחרונות למבוקשים ביותר, ומציעים לבוגרים תעסוקה במשרות מפתח בכירות בחברות ובארגונים בארץ ובחו"ל. לימודים אלו מעניקים ידע וכלים יישומים לניהול המשאב האנושי בארגון, כדוגמת בחירת כוח אדם והדרכתו, שיבצו וטיפוחו, והכרה ושמירה על זכויות ורווחת העובדים.  המסלול כולל מגוון גדול של קורסים וביניהם קורסי קבלת החלטות, ניהול משאבי אנוש, שיווק, סוציולוגיה ארגונית, מימון, פסיכולוגיה התנהגותית, ייעוץ ארגוני, יחסי עבודה, פיתוח ארגוני, הנחיית קבוצות, מתודות ניהוליות, התנהגות ארגונית וכלכלה. חשוב לדעת כי הלימודים במסלול זה מתקיימים בימינו לתואר ראשון ושני, ושתנאי הקבלה משתנים בין המכללות והאוניברסיטאות השונות. לימודי התואר הראשון נמשכים בממוצע שלוש שנים, ולבוגרים מוענקת תעודת B.A במנהל עסקים ובמשאבי אנוש. בתוך כך, מוסדות רבים מספקים מגוון מלגות לתואר ראשון במסלול לימודים זה, וביניהן מלגות הצטיינות ומלגות כלכליות.

האפשרויות האקדמיות שמסוגלות המלגות לתואר ראשון להוביל אליהן חשובות לאין שיעור, בייחוד בתחומים כגון מנהל עסקים וניהול משאבי אנוש, אשר מצריכים השקעה ומאמץ לימודי רב. כך שאם אתם עומדים בפני הרשמה למוסד אקדמי, בררו אילו מלגות לתואר ראשון המוסד האקדמי מציע. יכול להיות שכדאי לכם לבחור מוסד אחר על פניו אשר מציע סיוע כלכלי רב יותר. זכרו, כאשר לומדים תואר ראשון- יש להפנות את עיקר המשאבים כלפיי הלימודים, זאת על מנת שתקבלו ציונים טובים ותוכלו לכבוש פסגות אקדמיות ומקצועיות בחייכם האישיים. ההצלחה בתואר הראשון ללא ספק יכולה לסייע בהצלחה בשוק העבודה, בייחוד בתחומים כמו מנהל עסקים, מדעי המחשב, פסיכולוגיה וכלכלה, לכן השקיעו בתואר הראשון.

בהצלחה!




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב