דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


כל מה שצריך לדעת על איתור נזילות בצנרת 

מאת    [ 19/03/2013 ]

מילים במאמר: 414   [ נצפה 2094 פעמים ]

כל מה שצריך לדעת על איתור נזילות בצנרת

איתור מוקדם של נזילות בצנרת מונע החמרה של המצב. לא מומלץ להתעלם מנזילות קטנות, ולחכות שהן יחלפו, משום שזה לעולם לא יקרה. האיתור של נזילות בצנרת מאפשר לא רק טיפול יעיל, אלא גם מגן על הלקוח מפני נזקים נוספים, מבטיח התמודדות עם בעיות נוספות, וזוכה לסיכויי הצלחה גבוהים. כאשר הנזילה הופכת להיות משמעותית, וכל הבית מוצף, זה עלול להיות מאוחר מדי. על מנת להימנע מכך, יש לפנות אל גורם מקצועי, ולהתעניין לגבי איתור מוקדם של נזילות באמצעים מתקדמים.

חשיבות האיתור המוקדם

הנזק העיקרי שיוצרת הנזילה הוא קילוף צבע וריקבון פנימי של הקירות. בנוסף, הנזילה יוצרת כר פורה להתפתחות של מזיקים, כגון פטריות, ולכן מסכנת את בני המשפחה. הנכס כולו נמצא בסכנה בשל נזילות בצנרת המים, ובטווח הרחוק ההשלכות עשויות להיות בלתי הפיכות.

שימוש בציוד הנכון לצורך איתור נזילות בצנרת הוא תנאי חיוני להצלחת המשימה. בשלב הראשון יש לנצל את הטכנולוגיה המתקדמת לצורך צילום הצנרת הפגועה: אנשי מקצוע מיומנים מחדירים מצלמות זעירות אל תוך עומק הצנרת, וכך מונעים פגיעה והריסה של תשתיות. זיהוי נכון ומהיר של מקור הנזילה מאפשר טיפול אפקטיבי.

ללא טיפול הנזילה תמשיך להתגבר ולהטריד את הלקוח. לעומת זאת, איתור נזילות מהיר על ידי ציוד מתוחכם אינו פוגע בקירות, ברצפה ולא מצריך קידוחים מיותרים.

באיזה ציוד משתמשים?

הציוד חוסך זמן וכסף עבור הלקוח, אך איתור נזילות בצנרת אינו מפסיק את הנזילה, מפני שיש צורך בטיפול כולל. המטרה של תיקון הצנרת היא להשיב את המצב לקדמותו תוך זמן קצר ככל האפשר. גם במהלך הטיפול בצנרת יש צורך במכשור מיוחד לשיקום וחידוש, ללא חפירה או הריסת המבנה. השימוש במכשור מן הסוג הזה דורש מיומנות וניסיון. אנשי מקצוע, אשר מספקים שירות מבלי להכיר את הסכנות העומדות לפניהם, לא יצליחו לאתר את הנזילה או לטפל בה ביעילות. 

איתור נזילות מצטרף אל שורה ארוכה של שירותים, הניתנים על ידי אנשי מקצוע מובילים:

א. פתיחת סתימות – כמו במקרה של איתור נזילות מוקדם, גם פתיחת סתימות מחייבת שימוש באמצעים המתקדמים ביותר, על מנת למנוע הישנות של בעיות.

ב. אינסטלציה ירוקה – בתחום האינטסטלציה הירוקה נדרשים אנשי המקצוע לעבודה בעלת אופי אקולוגי. אפשר לבצע הפרדה של צינורות חמים וקרים, להתקין צינורות מחזוריים למים חמים על פי דרישה, ולהתקין מחלישי מים לזרמים, על מנת לצמצם את הצריכה, ולתרום לעולם טוב יותר. כמובן שגם כאן יש צורך במיכשור מתקדם ובארגז כלים מתאים.

חברת שירותי האינסטלציה א.א יהב מומחים באיתור נזילות, תיקון צנרות ועבודות נוספות. החברה מציעה שילוב בין מיכשור מודרני לניסיון של שנים רבות, במטרה לענות על צרכי הלקוח ולספק שירות אדיב.

המאמר מוגש באדיבות אלי יהב - מייסד ומנהל א.א. יהב שירותי אינסטלציה




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב