דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


הכנה לקראת ההכנה של החדר לתינוק 

מאת    [ 19/03/2013 ]

מילים במאמר: 412   [ נצפה 2934 פעמים ]

אבזור וציוד של חדרי תינוקות הוא עסק מאד רציני. מעבר להשקעת האנרגיה שנדרשת בתכנון והוצאה לפועל, המאמץ והזמן שצריך להקדיש לנושא הרי שלא ניתן להתעלם מהעלויות של פרוייקט שכזה. זה לא סוד שפרטי הריהוט והמוצרים השונים אשר מיועדים לתינוקות הם יקרים, אפילו יקרים מאד- מה שאומר שהכנת חדר לתינוק מצריכה עלויות גבוהות למדיי.

מי שהתקציב שלו לא מוגבל, יוכל להנות מכל הטוב שבעולם ויותר מזה, אך מי שהתקציב שלו דווקא כן מוגבל, לא חייב לסבול או לחסוך מהתינוק שלו את כל הדברים הטובים שיש לשוק להציע כיום- הוא פשוט צריך להתנהל באופן מובנה ומחושב יותר ויוכל לחסוך אחוזים רבים בעלויות הכנת החדר.

כך תייעלו את ההוצאות שלכם

ראשית, ואולי חשוב מכל הוא להכין רשימה של כל הפריטים והמוצרים השונים אותם אתם מתכוונים לרכוש לטובת חדר התינוק. בשוק קיים כיום היצע אדיר של מוצרים שונים, מבחר רב של דגמים לאותו המוצר ואין סוף פתרונות לכל צורך שרק תחשבו עליו, מה שאומר שאם תגיעו לנקודת הרכישה בלי יעדים ממוקדים אתם עלולים למצוא את עצמכם מתפזרים לא רק ברמת הקשב, אלא גם בכיס.

הרשימה צריכה להיות כמה שיותר מפורטת, עד הפרטים הקטנים ביותר.

  • השוואת מחירים - אחרי שהכנתם רשימה ולפני שאתם מתחילים לקנות בצעו סקירה של המשווקים השונים שפועלים בשוק ותעשו השוואת מחירים. אנחנו לא תמיד שמים את הדעת על גובה הפערים שקיימים בין משווקים שונים אבל המציאות מציגה תמונה מאד מעניינת שמאפשרת לחסוך עשרות אחוזים רק בזכות השוואת מחירים. מעבר לעובדה שמשווקים שונים מתמחרים באופן שונה את אותם המוצרים, חשוב לזכור שמותגים עולים יותר- תוכלו למצוא מוצרים זהים של מותגים שונים בפערי עלות עצומים. כמובן שיש גם את נושא המבצעים שאליו תחשפו הרבה יותר במהלך ביצוע השוואת המחירים שלכם וזו תהיה הזדמנות נוספת לחסכון.
  • רכישות און ליין - דרך נוספת להוזיל עלויות היא דרך רכישה און ליין. מאחר ומשווקים רבים שמוכרים סחורה דרך הרשת חוסכים בתחזוקה של חנויות וכל העלויות שמתלוות לכך יש להם את האפשרות להוזיל את עלויות המוצרים. מערך המסחר דרך הרשת מאד השתפר בשנים האחרונות כך שתוכלו להנות מתנאים נהדרים לא רק בעלויות אלא גם בזמני האספקה, באפשרויות של הרכבה במידת הצורך וכמובן באחריות המוצר.
  • רכישות מחו"ל - כמובן שרכישת סחורה מחו"ל היא הפתרון הכלכלי ביותר, אבל, ויש אבל גדול- חשוב להזהר בעניין זה וזאת מכמה סיבות. ראשית, גם אם תקבלו אחריות על המוצר, הרי שמאחר והספק לא נמצא בארץ כל תהליך התיקון וההחזרה של המוצר הופך להיות פרוצדורה בעייתית ביותר. בנוסף, חשוב לזכור שעל מוצרים מעל סכום מסויים תדרשו לשלם מיסים מה שהופך את הנושא להרבה פחות כדאי.



מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב