דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


אביזרים אורטופדיים לכאבי גב 

מאת    [ 19/03/2013 ]

מילים במאמר: 420   [ נצפה 2192 פעמים ]

אלו שכבר סבלו בעבר מכאבי גב יודעים על כמה זה כואב ומעצבן. ביום בהיר אחד ללא כל אזהרה מוקדמת הגב פשוט כואב. משככי כאבים רגילים לרוב לא יצליחו לשכך את הכאב וכך גם משחות לטיפול בשרירים תפוסים. אביזרים אורטופדיים יוכלו להביא הקלה במהלך הכאב ולמנוע בעתיד כאבים חוזרים. חגורת גב אורטופדית מומלצת לשימוש במטרה להגן על חוליות הגב במהלך עבודה מאומצת, לתמוך בחוליות לאחר פגיעה או פציעה ולהקל על כאבים קיימים.

חגורת גב דקה

בעבור אלו שטרם השתמשו בעבר בחגורת גב נסביר כי מדובר באביזר אורטופדי שמעניק תמיכה קלה לעמוד השדרה. את החגורה ניתן ללבוש מתחת לבגדים ללא כל חשש. לא ניתן להבחין בחגורה ואיש לא יוכל לדעת כי אתם משתמשים בחגורת גב. אביזרים אורטופדיים איכותיים מכינים כיום מבדים נושמים ואווריריים. החגורות קלות משקל, נוחות, גמישות ונעימות למגע. השימוש בהן מומלץ לאנשים מבוגרים או שצעירים שסובלים מכאבים בגב התחתון, כאב עצבי, מחלות רקמות חיבור, עור רגיש ופיברומיאלגיה.

היכן ניתן לרכוש אביזרים אורטופדיים?

חגורות גב ושאר אביזרים ניתן לרכוש ברשתות הפארם, בבתי מרקחת ובחנויות מיוחדות שמתמחות באורטופדיה. ייעוץ מקצועי להתאמה מלאה בין הצרכים הרפואיים והאביזר אפשר יהיה לקבל רק בחנויות שמתמחות בענף. מבוטחים בביטוחים פרטיים או ביטוח משלים באחת מקופות החולים יוכלו לקבל הנחות והטבות ברכישת אביזרים אורטופדיים. בכדי ליהנות מההנחה יש לפנות אל מוקדי השירות של חברת הביטוח ולברר מול הנציגים מהי ההטבה והאם יש לגשת לחנויות מסוימות.

הוראות שימוש בחגורת הגב

הדרכה ראשונה אודות השימוש במוצר והדגמה ניתן יהיה לקבל במעמד הקנייה. בכדי להשיג תוצאות חשוב יהיה להשתמש בחגורה בהתאם להוראות. זכרו כי אביזר אורטופדי טוב הופך לבלתי מורגש. כאשר חגורת הגב מגרדת או לוחצת היא ככל הנראה לא מתאימה. בכדי למנוע מצבים שכאלו כדאי למדוד את חגורת הגב בחנות, במקרים בהם תחושת האי נוחות מופיעה רק מאוחר יותר כדאי יהיה לפנות אל החנות ולהתייעץ עם צוות השירות במקום.

מטעמי היגיינה מומלץ שלא לחלוק אביזרים אורטופדיים עם חברים או בני משפחה. החגורה מתאימה את עצמה למבנה הגוף של המטופל ולא ניתן להעבירה הלאה אל אדם אחר בתום השימוש. במטרה לשמור על המוצר היטב כדאי לכבס אותו בכביסת יד אחת לשבועיים לפחות. אביזרים שניתן להכניס אל מכונת הכביסה יש לכבס בהתאם להוראות היצרן.

התמודדות עם כאבי גב

ממש כמו כל כאב אחר גם כאבי גב יש לאבחן. קיימים מקרים רבים בהם הכאבים נובעים מחוסר פעילות גופנית, ישיבה לא נכונה או מתח נפשי. ללא טיפול מתאים או שינוי הרגלים הכאבים אולי חולפים בעצמם, אך הם גב ישובו במהרה. בכדי להיפרד מכאבי הגב אחת ולתמיד יש לאבחן את גורם הכאב ולטפל בו באמצעות אביזר אורטופדי, רפואה משלימה או כל טיפול רפואי אחר.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב