דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


שליחויות לעסקים - סוגים ואפשרויות 

מאת    [ 18/03/2013 ]

מילים במאמר: 413   [ נצפה 1814 פעמים ]

כמעט כל עסק או ארגון, נדרש בשלבים שונים של פעילותו לעשות שימוש בשירותים של חברת שליחויות, כדי להעביר סחורה, מסמכים, כספים ודברים אחרים ממקום למקום. לרוב החברות והארגונים אין יכולת או כדאיות בביצוע המשלוחים על בסיס העובדים השכירים ועבור חלק מהן השליחויות הן קריטיות להתנהלות המקום. עבור חלק מהעסקים הצורך הזה נושא מאפיינים מוספים – כגון צורך באבטחת משלוח יקר ערך בעל ערך רגיש, צורך להעביר מסמך באופן בהול ומיידי וכדומה. לכן, קיימים היום בשוק מספר סוגי שליחויות, שכל אחת מהן עונה לצרכים אחרים של השולח.

שירותי חברת משלוחים

השירות הפשוט ביותר הוא של חברת משלוחים, שמעבירה סחורות וחומרי גלם, מכל סוג ממקום למקום, אך גם שירות כזה דורש לפעמים עמידה בדרישות מיוחדות של הלקוח. עמידה בלוח זמנים צפוף, משלוחים לאורך כל שעות היממה, הפצה בנקודות מרחוקות בארץ או טיפול מיוחד במשלוח – למשל משלוח שזקוק לקירור או תנאי טמפרטורה מיוחדים.

שליחויות משפטיות

שליחות משפטית הוא שירות חיוני וקריטי עבור משרדי עריכת דין, אבל גם עבור משרדי ממשלה וחברות פרטיות שזקוקים להעברה מהירה ומקצועית של מסמכים לטיפול מיוחד. בין היתר, נעזרים משרדי עריכת דין בשליחויות מהסוג הזה על מנת לפתוח תיקים בבית משפט או טיפול בתיקים קיימים. חברות מסחריות זקוקות לפעמים לרישום בהול, למשל ברשם החברות או להעביר חוזה ללקוח לחתימה מיידית והחזרת החוזה החתום מידית לחברה. השליחים שמבצעים שליחויות משפטיות, נדרשים אם כן, גם לידע בהתנהלות מול הרשויות השונות ומיותר לציין שחברת השליחויות המשפטיות מחוייבת לביצוע מקצועי ואמין של השליחות, כיוון שטעות או ביצוע כושל יכולים להביא לנזקים עיסקיים או אישיים גדולים. השימוש בשליחים חוסך זמן ומשאבי כח אדם רבים לחברה ומאפשר, למשל, למתמחים במשרד עורכי דין, לעסוק בעבודה משפטית ולא לבלות ימים שלמים במוניות בדרך לרישום בבית המשפט.

בלדרות מאובטחת

צורך חשוב אחר ששליחויות מקצועיות נותנות לו מענה הוא הצורך בהעברת סחורה רגישה ויקרה ללקוחות, לבתי עסק או לבנקים. לשם כך נעשה שימוש בחברות שליחות שמתמחות בבלדרות מאובטחת, שמבטחות ומאבטחות את הסחורה או הכסף מפני גניבה מפתח דלת החברה ועד ההגעה ליעד. העברה של סכומי כסף גדולים במזומן להפקדה בבנק או העברה של חפצי אומנות נדירים, יהלומים ותכשיטים יקרי ערך ידרשו שירות מאובטח ואמין.

שליחויות רפואיות

שליחות נוספת, מוכרת פחות אך נפוצה בעיקר בתחום הבריאות, נוגעת להעברות בתחום הרפואי, של בדיקות מעבדה, ציוד ותרופות מיוחדות ואפילו איברים להשתלה. ברמה היום יומית, מוסדות רפואיים משתמשים בשליחויות הללו כדי להעביר בדיקות דם לניתוח במעבדה ולהחזרת התוצאות למרפאה לצורך אבחון וטיפול מהיר בחולה. במקרים אחרים, לשליחות כזאת יש את היכולת להעביר איברים להשתלה בתנאי קירור מתאימים ממקום למקום ולאפשר בכך הצלת חיים.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב